ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι / NEUROPSYCHOLOGY I
ΚωδικόςΨΥ-324
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013497

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 196
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΥποχρεωτικό326

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2024 – 2025
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Ώρες Συνολικά52
Class ID
600255256
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. Τμήμα ΨυχολογίαςΛάμπρος Μεσσήνης, Παναγιώτης Πατρικέλης
2. Λοιπά ΤμήματαΛάμπρος Μεσσήνης, Παναγιώτης Πατρικέλης
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτό το μάθημα. Συνιστάται προηγούμενη παρακολούθηση της Βιολογικής Ψυχολογίας I και η συνεπής παρακολούθηση των διαλέξεων
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές κατανοούν καλά τη λειτουργική νευροανατομία του ανθρώπινου εγκεφάλου και των μηχανισμών που εμπλέκονται στις ανώτερες γνωστικές λειτουργίες.
Γενικές Ικανότητες
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ορισμός. Οργάνωση του ανθρώπινου εγκεφάλου, παραγωγή συναισθημάτων, αντίληψης, ομιλίας, μνήμης, προσοχής,γλώσσας κ.λπ. κάτω από φυσιολογικές συνθήκες. Παραδείγματα νευρολογικών (π.χ. άνοιας) και νευροψυχιατρικών διαταραχών μέσω παρουσίασης μελετών περίπτωσης και μεθόδων κλινικής εκτίμησης δυσλειτουργιών. Ανάκαμψη νοητικών λειτουργιών.
Λέξεις Κλειδιά
νευροψυχολογία, ανθρώπινος εγκέφαλος, νευρωνική βάση γνωστικών λειτουργιών,
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση οπτικοακουστικού υλικού. Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές. E-learning
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις1044
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων200,8
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1264,8
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Ο βαθμός θα υπολογιστεί από γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1. Βιβλίο [77111679]: Βασικές αρχές νευροψυχολογίας του ανθρώπου, Kolb B. & Whishaw I (επιμ. Γιακουμάκη Σ, Καστελλάκης Α) Εκδόσεις Gutenberg 2. Βιβλίο [59363839]: Νευροψυχολογία. Εγκέφαλος και Συμπεριφορά, Martin Neil G. Εκδόσεις ΙΩΝ
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Σημειώσεις διδασκόντων και συμπληρωματικά άρθρα
Τελευταία Επικαιροποίηση
17-11-2021