Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1.Carr, A. (2006). The Handbook of Child and Adolescent Clinical Psychology: A Contextual Approach. London & NY.: Routledge.
2.Frances, A. (2014). H διάσωση του φυσιολογικού DSM-5: το δριμύ κατηγορώ ενός ψυχιάτρου. Αθήνα: Τραυλός.
3.Παπαγεωργίου, Β. (2005). Ψυχιατρική Παιδιών και Εφήβων. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
4.Rutter, M. (2008). «Οι πολλαπλές σημασίες μιας αναπτυξιακής προοπτικής στη ψυχοπαθολογία», Hellenic Journal of Psychology, 5, 281-323.
5.Σκούλικα, Α. (2008). Κατάθλιψη και καταθλιπτικά ισοδύναμα κατά τη βρεφική και την πρώτη παιδική ηλικία. Στο Γ. Τσιάντης, & Α. Αλεξανδρίδης, (επιμ.) (2008). Προσχολική Παιδοψυχιατρική 2. Κλινική και θεραπευτικές παρεμβάσεις (σελ. 64-133). Αθήνα: Καστανιώτη.
6.Τσιάντης, Γ. (επιμ.) (2001). Εισαγωγή στην Παιδοψυχιατρική. Αθήνα: Καστανιώτη.
7.Τσιάντης, Γ. (επιμ.) (1997). Βασική Παιδοψυχιατρική, Εφηβεία. Τόμος Β΄, Τεύχος 1ο. Αθήνα: Καστανιώτη.
8.Τσιάντης, Γ. (επιμ.) (2003). Βασική Παιδοψυχιατρική, Εφηβεία. Τόμος Β΄, Τεύχος 2ο. Αθήνα: Καστανιώτη.
9.Τσιάντης, Γ., & Αλεξανδρίδης, Α. (επιμ.) (2008). Προσχολική Παιδοψυχιατρική 1. Ανάπτυξη. Αθήνα: Καστανιώτη.
10.Τσιάντης, Γ., & Αλεξανδρίδης, Α. (επιμ.) (2008). Προσχολική Παιδοψυχιατρική 2. Κλινική και θεραπευτικές παρεμβάσεις. Αθήνα: Καστανιώτη.