ΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ / ENGLISH LANGUAGE II
ΚωδικόςΨΥ-ΓΑΓ 002
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600014536

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΞένη Γλώσσα216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑΓΓΛΙΚΑ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2024 – 2025
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600255291
Τύπος Μαθήματος
Γενικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Το επίπεδο γλωσσομάθειας των φοιτητών/ριών θα πρέπει να είναι Β1, σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Ξένες Γλώσσες (CEFR).
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα μπορούν να: • κατανοήσουν θεωρίες, σύνθετες έννοιες και σύνθετους όρους που σχετίζονται με την επιστήμη της Ψυχολογίας και παρουσιάζονται σε αγγλικά ακαδημαϊκά εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα • γνωρίζουν και να χρησιμοποιούν τις σύνθετες λεκτικές και συντακτικές δομές που χρησιμοποιούνται στα αγγλικά επιστημονικά κείμενα της Ψυχολογίας • γνωρίζουν τις συμβάσεις του γραπτού ακαδημαϊκού λόγου στα αγγλικά κείμενα της Ψυχολογίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα «Αγγλικά ΙΙ», ως συνέχεια του μαθήματος «Αγγλικά Ι», έχει στόχο να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/ριες να εμβαθύνουν στις σύγχρονες τάσεις της Ψυχολογίας μέσα από πιο σύνθετα επιστημονικά κείμενα (εγχειρίδια και ερευνητικά άρθρα). Τα θέματα που καλύπτονται προέρχονται από την Κοινωνική Ψυχολογία και την Ψυχοπαθολογία. Μέσα από τα κείμενα, επιδιώκεται οι φοιτητές/ριες να αναπτύξουν δεξιότητες που σχετίζονται με την ακαδημαϊκή επιμόρφωση (academic literacy) έτσι ώστε να μπορούν: (α) να λειτουργήσουν σε μία ευρύτερη πανεπιστημιακή κοινότητα όπου η Αγγλική είναι η κατεξοχήν γλώσσα επικοινωνίας, (β) να αποκτήσουν τα γλωσσικά εφόδια που χρειάζονται για να ενταχθούν στη ακαδημαϊκή κοινότητα του γνωστικού τους αντικειμένου (discourse community) καθώς επίσης και γενικότερα εφόδια που είναι απαραίτητα για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
Λέξεις Κλειδιά
Κοινωνική Ψυχολογία, Ψυχοπαθολογία, Ακαδημαϊκός Λόγος
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση zoom και πλατφόρμας moodle (e-learning).
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση μέσω γραπτής εξέτασης
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Έκθεση / Αναφορά (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Σημειώσεις μαθήματος
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Franzoi, S. (2000). Social Psychology. New York: McGraw Hill. Gorenstein, E.E. and R.J. Comer. (2002). Case Studies in Abnormal Psychology. NY: Worth Publishers. Holmes, D. (2001). Abnormal Psychology. Addison-Wesley. Journal: American Psychologist.
Τελευταία Επικαιροποίηση
13-03-2024