ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ / NEUROPSYCHOLOGY II: NEUROPSYCHOLOGICAL ASSESSMENT
ΚωδικόςΨΥ-629
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600013526

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2017-σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής635

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ: ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2024 – 2025
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600255333
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Συνιστάται η παρακολούθηση του μαθήματος Νευροψυχολογία Ι
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα έχουν βασικές γνώσεις και κατανόηση των διαδικασιών της νευροψυχολογικής εκτίμησης, αλλά και των εννοιολογικών ζητημάτων που προκύπτουν κατά το σχεδιασμό της εκτίμησης και της ερμηνείας των αποτελεσμάτων. Επίσης, οι φοιτητές θα έχουν βασικές γνώσεις σχετικά με τα νευροψυχολογικά ελλείμματα που συναντούνται συχνά σε διάφορες νευρολογικές, ψυχιατρικές και άλλες διαταραχές.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχοι και μέθοδοι νευροψυχολογικής εκτίμησης. Bασικές αρχές για τη δημιουργία δοκιμασιών βασισμένων σε θεωρίες για τις εγκεφαλικές λειτουργίες και την επιλογή συστοιχιών δοκιμασιών για τη διάγνωση βλάβης ή δυσλειτουργίας του φλοιού. Ερμηνεία των αποτελεσμάτων της νευροψυχολογικής εκτίμησης και συγγραφή έκθεσης. Eφαρμογή δοκιμασιών που χρησιμοποιούνται συχνά στην κλινική εκτίμηση και στην έρευνα. Νευροψυχολογικά ελλείμματα σε ποικίλες νευρολογικές, ψυχιατρικές και άλλες διαταραχές.
Λέξεις Κλειδιά
νευροψυχολογική εκτίμηση, εκγεφαλική λειτουργία, διάγνωση βλάβης, δυσλειτουργία φλοιού, νευροψυχολογικές διαταραχές
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση οπτικοακουστικού υλικού Χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις783
Εργαστηριακή Άσκηση261
Άσκηση Πεδίου240,9
Εξετάσεις20,1
Σύνολο1305
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
γραπτές τελικές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Κλινική Νευροψυχολογική Εκτίμηση (Μ. Κοσμίδου). Επιστημονικές Εκδόσεις Παρισιάνου.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Νευροψυχολογική Εκτίμηση, Β' Τόμος (Lezak, M. D.). Εκδόσεις Γκότσης.
Τελευταία Επικαιροποίηση
29-07-2021