Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Περιεχόμενο Μαθήματος
Περιεχόμενο μαθήματος: Ασκήσεις λήψης, παραγωγής και διαμεσολάβησης προφορικών κειμένων.
Ενότητα 1: Εισαγωγή
Ενότητα 2: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 1
Ενότητα 3: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 2
Ενότητα 4: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 3
Ενότητα 5: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 4
Ενότητα 6: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 5
Ενότητα 7: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 6
Ενότητα 8: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 7
Ενότητα 9: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 8
Ενότητα 10: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 9
Ενότητα 11: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 10
Ενότητα 12: Σετ δραστηριοτήτων εκμάθησης/αξιολόγησης 11
Ανακεφαλαιώσεις όλων των ενοτήτων
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-CONQUET A., 1992 – Comment faire un exposé. Paris : Centre de recherches de la Bonne Presse, 63 p.
DIONNE B., 1998 – « Réussir son exposé oral », ιν Pour réussir : guide méthodologique pour les études et la recherche, 3e éd. Montréal : Études vivantes, Groupe Éducalivres inc., p. 253-264.
LEROUX P., 2003 – Communiquer en public : un défi passionnant. Saint-Hubert : Un monde différent, 191 p.
MANDEL St., 1994 – Parlez en public. Paris : Presses du management, 77 p.