Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Ανδρουλάκης, Γ. (2008). Οι γλώσσες και το σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.
Baker, C. (2001). Εισαγωγή στη διγλωσσία και τη δίγλωσση εκπαίδευση (μτφρ. Α. Αλεξανδροπούλου, επιμ. Μ. Δαμανάκης). Αθήνα: Gutenberg.
Banks, J. (2004). Εισαγωγή στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση (μτφρ. Ν. Σταματάκης, επιμ. Ε. Κουτσουβάνου). Αθήνα: Παπαζήση.
Γκόβαρης, Χρ. (2001). Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Αθήνα: Ατραπός.
Γκότοβος, Αθ. (2002). Εκπαίδευση και ετερότητα. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Cummings, J. (2005). Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την ενδυνάμωση σε μια κοινωνία της ετερότητας (μτφρ. Σ. Αργύρη, επιμ. Ε. Σκούρτου) (2. έκδ.). Αθήνα: Gutenberg.
Δημητριάδου, Κ. (2008). Διδακτικές προσεγγίσεις σε μικτές τάξεις στο πλαίσιο φιλολογικών μαθημάτων στο Γυμνάσιο. Στο: Διδασκαλία και μάθηση στο πολυπολισμικό σχολείο: διδακτικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικό υλικό (επιστημονική υπεύθυνη Ζωή Παπανούμ) (σσ. 37-53). Πρακτικά Ημερίδας, Θεσσαλονίκη 10 & 11 Δεκεμβρίου 2007.
Κεσίδου, Α. (2008α). Διαπολιτισμική εκπαίδευση: μια εισαγωγή. Στο: Δ. Μαυροσκούφης (επιμ.), Οδηγός Επιμόρφωσης. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Αγωγή (σσ. 21-35). Θεσσαλονίκη.
Κεσίδου, Α. (2008β). Διδακτικές προσεγγίσεις στο πολυπολιτισμικό σχολείο: αρχές της Διαπολιτισμικής Διδακτικής. Στο: Διδασκαλία και μάθηση στο πολυπολισμικό σχολείο: διδακτικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικό υλικό (επιστημονική υπεύθυνη Ζωή Παπανούμ) (σσ. 11-27). Πρακτικά Ημερίδας, Θεσσαλονίκη 10 & 11 Δεκεμβρίου 2007.
Κεσίδου, Α. & Παπαδοπούλου, Β. (2008). Η διαπολιτισμική διάσταση στη βασική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών: Αναγκαιότητα και εφαρμογές. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 45, 37-55.
Κοιλιάρη, Α. (2005). Πολυγλωσσία και γλωσσική εκπαίδευση. Μια κοινωνιογλωσσολογική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Βάνιας.
Μαλιγκούδη, Χρ. (2008). Προτάσεις για τη χρήση του εκπαιδευτικού υλικού για παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές. Στο: Διδασκαλία και μάθηση στο πολυπολισμικό σχολείο: διδακτικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικό υλικό (επιστημονική υπεύθυνη Ζωή Παπανούμ) (σσ. 117-121). Πρακτικά Ημερίδας, Θεσσαλονίκη 10 & 11 Δεκεμβρίου 2007.
Μπάρος, Β., Στεργίου, Λ. & Χατζηδήμου, Κ. (επιμ.) (2014). Ζητήματα διαπολιτισμικής επικοινωνίας και εκπαίδευσης. Αθήνα: Διάδραση.
Στεργίου, Λ. & Σιμόπουλος, Γ. (2019). Μετά τα κοντέινερ. Διαπολιτισμική ματιά στην εκπαίδευση των προσφύγων. Αθήνα: Gutenberg
Τσιούμης, Κ. (2003). Ο μικρός «άλλος». Θεσσαλονίκη: Ζυγός.
Τσοκαλίδου, Ρ. (2012). Χώρος για δύο. Θέματα διγλωσσίας και εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Ζυγός.
Andritsou, M. & Chatzidimou, K. (2020). Family Language Policy and Childhood Bilingualism: A Multidimensional Theoretical Analysis. European Journal of Language and Literature, 6(3), 54-66.
Craith, M.N. (2006). Europe and the Politics of Language. Citizens, Migrants and Outsiders. Palgrave MacMillan.
Dervin, F. (2016). Interculturality in Education: A Theoretical and Methodological Toolbox. London: Palgrave Macmillan.
Dervin, F. & Gross, Z. (Eds.) (2016). Intercultural Competence in Education: Alternative Approaches for Different Times. London: Palgrave Macmillan.
Hu, A. & Byram, M. (Hrsg.) (2009). Interkulturelle Kompetenz und fremdsprachliches Lernen: Modelle, Empirie, Evaluation. Tübingen: Gunter Narr.
Liddicoat, A. & Scarino, A. (2013). Intercultural Language Teaching and Learning.
Chichester, West Sussex, UK: Wiley-Blackwell.
Losche, H. (2003). Interkulturelle Kommunikation: Sammlung praktischer Spiele und Übungen (3. Aufl.). Alling: Sandmann.
Metveev, A. (2017). Intercultural Competence in Organizations: A Guide for Leaders, Educators and Team Players. New York: Springer.
Straub, J., Weidemann, A. & Weidemann, D. (Hrsg.) (2007). Handbuch interkulturelle Kommunikation und Kompetenz: Grundbegriffe, Theorien, Anwendungsfelder. Stuttgart: J.B. Metzler.
Weidemann, A., Straub, J. & Nothnagel, S. (2010). Wie lehrt man interkulturelle Kompetenz? Theorien, Methoden und Praxis in der Hochschulausbildung: ein Handbuch. Bielefeld: transcript.