Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να μπορούν να : επιχειρηματολογούν, αντιπαρατίθενται και να διαπραγματεύονται στη γλώσσα στόχο και σε συγκεκριμένες περιστάσεις επικοινωνίας. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων για την προφορική παρουσία ενός συγκεκριμένου θέματος με τρόπο συνεκτικό και δομημένο και με ευχέρεια.
Περιεχόμενο Μαθήματος
To μάθημα αρθρώνεται γύρω από συγκεκριμένες θεματικές ενότητες στο πλαίσιο των οποίων προτείνονται στους φοιτητές διαφόρων τύπων γλωσσικές δραστηριότητες, διαβαθμισμένης δυσκολίας, που περιλαμβάνουν αντίληψη, παραγωγή και συνδιαλλαγή στον προφορικό λόγο. Δίνεται επίσης έμφαση στην κοινωνικοπολιτισμική γνώση και τη διαπολιτισμική επίγνωση. Η παραγωγή προφορικού λόγου γίνεται με συγκεκριμένους επικοινωνιακούς στόχους.Στο πλαίσιο του μαθήματος προβλέπονται ατομικές και ομαδικές προφορικές παρουσιάσεις.
Εβδομάδα 2: 1η θεματική ενότητα- Δραστηριότητες κατανόησης προφορικού λόγου
Εβδομάδα 3η: 1η θεματική ενότητα- Δραστηριότητες παραγωγής προφορικού λόγου
Εβδομάδα 4η: 2η θεματική ενότητα- Δραστηριότητες κατανόησης προφορικού λόγου
Εβδομάδα 5η: 2η θεματική ενότητα- Δραστηριότητες παραγωγής προφορικού λόγου
Εβδομάδα 6η:3η θεματική ενότητα- Δραστηριότητες κατανόησης προφορικού λόγου
Εβδομάδα 7η: 3η θεματική ενότητα- Δραστηριότητες παραγωγής προφορικού λόγου
Εβδομάδα 8η: 4η θεματική ενότητα- Δραστηριότητες κατανόησης προφορικού λόγου
Εβδομάδα 9η: 4η θεματική ενότητα- Δραστηριότητες παραγωγής προφορικού λόγου
Εβδομάδα 10η: Προφορική παρουσία εργασίας σε συγκεκριμένο θέμα
Εβδομάδα 11η: Προφορική παρουσία εργασίας σε συγκεκριμένο θέμα
Εβδομάδα 12η: Προφορική παρουσία εργασίας σε συγκεκριμένο θέμα
Εβδομάδα 13η: Τελική Προφορική εξέταση
Λέξεις Κλειδιά
Γλωσσική κατάρτιση, Γαλλική γλώσσα, Παιδαγωγικά, Διδακτική
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
CONQUET A., 1992 – Comment faire un exposé. Paris : Centre de recherches de la Bonne Presse, 63 p.
DIONNE B., 1998 – « Réussir son exposé oral », ιν Pour réussir : guide méthodologique pour les études et la recherche, 3e éd. Montréal : Études vivantes, Groupe Éducalivres inc., p. 253-264.
FAURE/di CRISTO, Le français par le dialogue, Hachette, Paris 1977.
LEROUX P., 2003 – Communiquer en public : un défi passionnant. Saint-Hubert : Un monde différent, 191 p.
MANDEL St., 1994 – Parlez en public. Paris : Presses du management, 77 p.