Αναλυτική Μάρκετινγκ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΑναλυτική Μάρκετινγκ / Marketing Analytics
ΚωδικόςMKT-207
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600022364

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (2022 - σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΑναλυτική Μάρκετινγκ
Ακαδημαϊκό Έτος2024 – 2025
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600265068
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
LO1. Βοηθάει στην κατανόηση της επιχειρηματικής έρευνας και της λήψης αποφάσεων. LO2. Βοηθάει τους φοιτητές να δημιουργήσουν ποσοτικά μοντέλα, μαθηματικά μοντέλα, στατιστικά μοντέλα, αλγόριθμους και άλλα εργαλεία. LO3. Εφαρμογή της διαδικασίας λήψης αποφάσεων και εφαρμογή της σε προβλήματα μάρκετινγκ LO4. Δημιουργία μοντέλων γραμμικού και ακέραιου προγραμματισμού, δέντρων αποφάσεων για στοχαστικά προβλήματα. LO5. Χρήση του εργαλείου λογισμικού Excel.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ενδεικτικά θέματα που θα συζητηθούν στο μάθημα περιλαμβάνουν: • Χρήση του Excel για τη σύνοψη δεδομένων μάρκετινγκ • Πρόβλεψη με χρήση MA, WMA, Εκθετική εξομάλυνση • Προβλέψεις για τις πωλήσεις νέων προϊόντων • Ανάλυση μονής και πολλαπλής παλινδρόμησης • Anova • Μοντέλα γραμμικού προγραμματισμού για προβλήματα μάρκετινγκ και ανάλυση ευαισθησίας • Μέθοδοι λήψης αποφάσεων, EMV, EOL, εκ των υστέρων ανάλυση με χρήση δειγματικών πληροφοριών. • Διαχείριση έργων (pert/cpm, pert/cost)
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων461,5
Εκπόνηση μελέτης (project)351,2
Συγγραφή εργασίας / εργασιών301
Εξετάσεις301
Σύνολο1806
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτές εξετάσεις (80% της συνολικής βαθμολογίας), Εργασία (20% της συνολικής βαθμολογίας)
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Marketing Analytics: Wayne Winston, εκδόσεις Wiley ISBN: 978-1-118-37343-9
Τελευταία Επικαιροποίηση
07-12-2023