Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
LO1. Βοηθάει στην κατανόηση της επιχειρηματικής έρευνας και της λήψης αποφάσεων.
LO2. Βοηθάει τους φοιτητές να δημιουργήσουν ποσοτικά μοντέλα, μαθηματικά μοντέλα, στατιστικά μοντέλα, αλγόριθμους και άλλα εργαλεία.
LO3. Εφαρμογή της διαδικασίας λήψης αποφάσεων και εφαρμογή της σε προβλήματα μάρκετινγκ
LO4. Δημιουργία μοντέλων γραμμικού και ακέραιου προγραμματισμού, δέντρων αποφάσεων για στοχαστικά προβλήματα.
LO5. Χρήση του εργαλείου λογισμικού Excel.
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ενδεικτικά θέματα που θα συζητηθούν στο μάθημα περιλαμβάνουν:
• Χρήση του Excel για τη σύνοψη δεδομένων μάρκετινγκ
• Πρόβλεψη με χρήση MA, WMA, Εκθετική εξομάλυνση
• Προβλέψεις για τις πωλήσεις νέων προϊόντων
• Ανάλυση μονής και πολλαπλής παλινδρόμησης
• Anova
• Μοντέλα γραμμικού προγραμματισμού για προβλήματα μάρκετινγκ και ανάλυση ευαισθησίας
• Μέθοδοι λήψης αποφάσεων, EMV, EOL, εκ των υστέρων ανάλυση με χρήση δειγματικών πληροφοριών.
• Διαχείριση έργων (pert/cpm, pert/cost)