Τάσεις στην Πληροφορική στα πλαίσια του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ

Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΤάσεις στην Πληροφορική στα πλαίσια του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ / IT Trends for Digital Marketing
ΚωδικόςMKT-208
ΣχολήΚοινωνικών και Οικονομικών Επιστημών
ΤμήμαΟικονομικών Επιστημών
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600022365

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΜΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (2022 - σήμερα)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 16
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής216

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΤάσεις στην Πληροφορική στα πλαίσια του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ
Ακαδημαϊκό Έτος2024 – 2025
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600265077
Τύπος Μαθήματος
Eιδίκευσης / Kατεύθυνσης
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Eξ απoστάσεως εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Σκοπός του μαθήματος είναι: LO1. να εισαγάγει τους σπουδαστές στις διάφορες τάσεις της πληροφορικής στο ψηφιακό μάρκετινγκ, όπως η εξόρυξη δεδομένων, η ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα μεγάλα δεδομένα και η τεχνητή νοημοσύνη. Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές LO2. θα είναι εξοικειωμένοι με διάφορες μεθόδους αιχμής που μπορούν να εφαρμοστούν σε διάφορα θέματα του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η ομαδοποίηση (πελάτες/προϊόντα), η πρόβλεψη διαφημιστικών κλικ, η ανάλυση καλαθιού αγοράς, τα συστήματα συστάσεων, η πρόβλεψη αποχώρησης πελατών κ.λπ. Με την ολοκλήρωση της ενότητας, οι μαθητές θα LO3. θα έχουν δεξιότητες σχετικά με το πώς μπορούν να χρησιμοποιούν διάφορα δημοφιλή εργαλεία λογισμικού για το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στο μάθημα αυτό παρουσιάζονται οι σύγχρονες τάσεις της πληροφορικής (π.χ. Big Data, Data Mining, Business Intelligence Marketing Analytics) και τονίζεται πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν σε διάφορους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως η ομαδοποίηση (πελάτες, προϊόντα), η πρόβλεψη διαφημιστικών κλικ, η πρόβλεψη αποχώρησης πελατών, η κατάρτιση προφίλ πελατών, η αντιστοίχιση ομοιότητας πελατών, η ανάλυση καλαθιού αγοράς, τα συστήματα συστάσεων και τα Social Media Analytics. Στην ενότητα θα γίνει εφαρμογή δημοφιλών εργαλείων λογισμικού όπως τα Weka, Tableau, Qlik Sense και Mentionlytics για σκοπούς ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα θέματα που θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι: -Big Data στο ψηφιακό μάρκετινγκ -Εξόρυξη δεδομένων στο ψηφιακό μάρκετινγκ -Προφίλ πελατών -Συγκέντρωση (πελάτες, προϊόντα) -Ad-click Πρόβλεψη -Πρόβλεψη αποχώρησης πελατών -Ταίριασμα ομοιότητας πελατών -Ανάλυση καλαθιού αγοράς/κανόνες σύνδεσης -Social Media Analytics -Ανάλυση κοινωνικών δικτύων (επηρεαστές, οπαδοί) -Συστήματα σύστασης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Διαδραστικές ασκήσεις
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις391,3
Εργαστηριακή Άσκηση612,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων451,5
Συγγραφή εργασίας / εργασιών150,5
Εξετάσεις200,7
Σύνολο1806
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
a) 70% στις τελικές γραπτές εξετάσεις στην αγγλική γλώσσα. b) 10% σε μια προφορική παρουσίαση κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, σχετικά με ένα θέμα σχετικό με τις Τάσεις Πληροφορικής στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ c) 20% σε δύο γραπτές εργασίες βασισμένες σε εργαστηριακές ασκήσεις.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
• Magnus Unemyr and Martin Wass Data-Driven Marketing with Artificial Intelligence: Harness the Power of Predictive Marketing and Machine Learning, 2018 • Chuck Hemann, Ken Burbary, Digital Marketing Analytics: Making Sense of Consumer Data in a Digital World, 2nd Edition, 2018 • Kevin Hartman Digital Marketing Analytics: In Theory and In Practice, 2020 • Provost, F. and Fawcett T., Data Science for Business, O’Reilly, 2013. • Matt Taddy, Business Data Science: Combining Machine Learning and Economics to Optimize, Automate, and Accelerate Business Decisions, McGraw-Hill, 2019. • Matthew A. Russell, Mikhail Klassen, Mining the Social Web: Data Mining Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, GitHub, and More 3rd Edition, 2019
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-12-2023