Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Αλεξάνδρα Γκλούμπου
Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991292
agkloumpou@nured.auth.gr
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1997
Πτυχίο
Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης/Παιδαγωγική Σχολή
ΑΠΘ
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2003
ΜΔΕ
Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης/Παιδαγωγική Σχολή
ΑΠΘ
Ελλάδα
Διδακτορικό Δίπλωμα
2014
ΔΔ
Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης/Παιδαγωγική Σχολή
ΑΠΘ
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΒ.1.012
ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΡ.3.062
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΙΙ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2021–22
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΒ.1.012
ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΡ.3.061
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Ι
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Δημοσιεύσεις
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gkloumpou Alexandra
,
Germanos Dimitrios
(2020)
.
The Importance of Classroom Cooperative Learning Space as an Immediate Environment for Educational Success: An action research study in Greek Kindergartens
.
Educational Action Research
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γερμανός Δημήτριος
,
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
(2020)
.
Το παιδί δημιουργεί το χώρο του: αρχιτεκτονικές, παιδαγωγικές και ψυχοκοινωνικές παράμετροι
.
Παιδική, χωρική, αφηγηματικότητα: πόλη, παιχνίδι, εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Τσουκαλά Κυριακούλα, Γερμανός Δημήτριος, Γκλούμπου Αλεξάνδρα, Κατσαβουνίδου Τριανταφυλλιά, Παντελιάδου Παρασκευή, Τόμπρου Πάρια
.
Θεσσαλονίκη
.
σ.53-72
.
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Κακανά Δόμνα
(2020)
.
Τα παιδιά ανασχεδιάζουν το χώρο της τάξης τους: μία έρευνα δράσης στο νηπιαγωγείο με την «Προσέγγιση του Mωσαϊκού»
.
Παιδική χωρική αφηγηματικότητα. Πόλη- παιχνίδι- εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Κυριακή Τσουκαλά, Δημήτριος Γερμανός, Αλεξάνδρα Γκλούμπου, Γαρυφαλλιά Κατσαβουνίδου, Παρασκευή Πανελιάδου, Πάρια Τόμπρου
.
Επίκεντρο Α.Ε
.
σ.97-114
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσουκαλά Κυριακούλα (επιμ.)
,
Γερμανός Δημήτριος (επιμ.)
,
Γκλούμπου Αλεξάνδρα (επιμ.)
,
Κατσαβουνίδου Γαρυφαλλιά (επιμ.)
,
Παντελιάδου Παρασκευή (επιμ.)
,
Τόμπρου Πάρια (επιμ.)
(2020)
.
Παιδική χωρική αφηγηματικότητα: πόλη-παιχνίδι-εκπαίδευση
.
Θεσσαλονίκη
.
Επίκεντρο
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gkloumpou Alexandra
(2019)
.
Material and non material qualities of the space created by the child in the preschool classroom
.
International Journal of Humanities and Social Science
.
τόμ.9 αρ.2 σ.103-109
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Γερμανός Δημήτριος
(2019)
.
Η συμβολή του χώρου της τάξης στη συνεργατική διδασκαλία μαθηματικών εννοιών στο νηπιαγωγείο
.
3ο Διεθνές Συμπόσιο Προσχολικής και Σχολικής Παιδαγωγικής "Σύγχρονες Τάσεις στην Ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών και στη Διδασκαλία"
.
Λευκωσία, Κύπρος
.
σ.48-62
.
Ζησοπούλου Ελένη
,
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
(2019)
.
Η συμβολή της ευέλικτης χρήσης του χώρου στη δημιουργία τόπων στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου
.
3ο Διεθνές Συμπόσιο Προσχολικής και Σχολικής Παιδαγωγικής "Σύγχρονες Τάσεις στην Ανάπτυξη των Προγραμμάτων Σπουδών και στη Διδασκαλία"
.
Λευκωσία, Κύπρος
.
σ.63-79
.
(2018)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γερμανός Δημήτριος
,
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
(2018)
.
Το παιδί δημιουργεί τον χώρο του: αρχιτεκτονικές, παιδαγωγικές και ψυχοκοινωνικές παράμετροι
.
Πρακτικά Συνεδρίου ‘Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης’
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
τόμ.1 σ.135-151
.
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Κακανά Δόμνα
(2018)
.
Τα παιδιά ανασχεδιάζουν τον χώρο της τάξης τους: μία έρευνα δράσης στο νηπιαγωγείο με την «Προσέγγιση του Mωσαϊκού"
.
Πρακτικά Συνεδρίου ‘Χώροι για το Παιδί ή Χώροι του Παιδιού; Όταν η συνθήκη αγωγής και εκπαίδευσης τέμνεται με την καθημερινότητα της πόλης’
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
τόμ.1 σ.120-134
.
(2017)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ζησοπούλου Ελένη
,
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Ζησοπούλου Αθηνά
(2017)
.
Η εφαρμογή της τυπικής συνεργατικής μάθησης στις κατευθυνόμενες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο
.
10ο Πανελλήνιο Συνέδριο O.M.E.P. – Δ.Π.Θ. «Εκπαιδεύοντας πολίτες για ένα αειφόρο μέλλον : Ο ρόλος της προσχολικής και πρώτης σχολικής εκπαίδευσης»
.
Αλεξανδρούπολη, Ελλάδα
.
σ.36-43
.
(2015)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
(2015)
.
Η δημιουργία τόπων σε συνεργατικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα στο νηπιαγωγείο
.
Πρακτικά Συμποσίου με Διεθνή Συμμετοχή: Τόποι για Εμπειρίες Μάθησης. Έρευνα, Δημιουργία, Αλλαγή
.
Επιμέλεια:Γερμανός Δημήτριος, Λιάπη Μαριάνθη
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
σ.436-443
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Ζησοπούλου Ελένη
(2014)
.
Η συμβολή της αυτοαξιολόγησης των παιδιών στην προσωπική και κοινωνική τους ανάπτυξη σε συνεργατικό εκπαιδευτικό περιβάλλον
.
Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού
.
αρ.13 σ.112-120
.
(2008)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Ζησοπούλου Ελένη
(2008)
.
Η οργάνωση της συνεργατικής τάξης
.
Τέχνη και Διαθεματικές Εφαρμογές
.
Επιμέλεια:Κοκκίδου Μαίη
.
Αθήνα
.
σ.66-77
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
(2008)
.
Από την ‘παραδοσιακή’ στη συνεργατική τάξη: οι αντιλήψεις των παιδιών για τον τρόπο εργασίας τους και την οργάνωση του χώρου της τάξης
.
Η προσχολική εκπαίδευση στον 21ο αιώνα : θεωρητικές προσεγγίσεις και διδακτικές πρακτικές
.
Επιμέλεια:Κακανά Δόμνα Μίκα, Σιμούλη Γιώτα
.
σ.121-127
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γουστέρης Σ
,
Παναγιωτίδου Ε
,
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
(2006)
.
Διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης- Μια ερευνητική προσέγγιση
.
Παιδαγωγικό Βήμα Αιγαίου
.
αρ.59 σ.42-49
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παναγιωτίδου Ελευθερία
,
Γουστέρης Σάββας
,
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
(2006)
.
Η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού σε επίπεδο σχολικής τάξης – Διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
.
Η Αξιολόγηση στην εκπαίδευση : παιδαγωγική και διδακτική διάσταση : 71 κείμενα για την αξιολόγηγηση
.
σ.705-713
.
(2002)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γερμανός Δημήτριος
,
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
,
Γκλούμπου Αλεξάνδρα
,
Ιωαννίδου Μάρθα
,
Καπετανοπούλου Ε
,
Λαμπριανίδου Κ
,
Μπεκτασιάν Γκ
(2002)
.
Λειτουργία του χώρου ως υλικού πεδίου αγωγής: Εφαρμογή σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο νηπιαγωγείο
.
Παιδαγωγική Επιθεώρηση
.
αρ.33 σ.95-114
.
Ενημερώθηκε: 2021-09-15