|
2025–2027 |
Ψηφιακά Ενισχυμένη Σεναριοκεντρική Εκπαίδευση για Ψηφιακές Ήπιες Δεξιότητες |
|
2023–2025 |
Έξυπνη καινοτομία και κόμβος τεχνολογιών του μέλλοντος στον τομέα της υγείας |
|
2022–2026 |
Σύστημα Αναγνώρισης και Ανάλυσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων |
|
2021–2023 |
Συνεργατική μάθηση μέσω έγκυρων παιδαγωγικών μεθοδολογιών και κανοτομικών προσεγγίσεων με χρήση δωματίων απόδρασης |
|
2021–2029 |
Αγγλόφωνο Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Ιατρικής |
|
2020–2023 |
Εκπαίδευση και κατάρτιση επαγγελματιών υγείας μέσω σεναρίων σε δωμάτια διαφυγής |
|
2020–2023 |
Κοινή ευρωπαϊκή δράση για την εφαρμογή ψηφιακής, ολοκληρωμένης και εξατομικευμένης φροντίδας υγείας |
|
2020–2023 |
Αξιολόγηση και συνδημιουργία καινοτόμων, απτών, εικονικών και επαυξημένων σε 3-διάστατη εκτύπωση ψηφιακών πόρων για ιατρική εκπαίδευση και άσκηση |
|
2019–2023 |
Μια πλατφόρμα συλλογικής νοημοσύνης για την υποστήριξη των ασθενών με καρκίνο |
|
2019–2021 |
Ιατρική εκπάιδευση, ευαισθητοποίηση και ενίσχυση κοινού και ασθενών στην κολπική μαρμαρυγη κα τη φλεβική θρομβοεμβολή |
|
2018–2021 |
Εικονική πραγματικότητα: Δημιουργία επαναχρησιμοποιήσιμου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού για την εκπαίδευση στον τομέα της Υγείας στην Ευρώπη |
|
2018–2025 |
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών:Κλινική και Βιομηχανική Φαρμακολογία - Κλινική Τοξικολογία |
|
2018–2021 |
Τεχνολογίες Διαδικτύου των Πραγμάτων και Ρομποτικής στην Εκπαίδευση για την Aνάπτυξη Διαδραστικών Εφαρμογών |
|
2018–2021 |
Συμμετοχή στην ανάλυση αναγκών, στην τεχνική συνεργασία και στην κλινική αποτίμηση του συστήματος με τίτλο "Ανάκτηση ευεξίας μέσω τεχνικών αυτο-διαχείρισης πόνου με τη χρήση νέων τεχνολογιών" |
|
2017–2021 |
Απτές προβαλλόμενες διεπαφές καθοδήγησης ηλικιωμένων. |
|
2017–2019 |
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με στόχο την ενίσχυση της αυτονομίας ανοοικών ατόμων. |
|
2016–2017 |
Διεθνές Συνέδριο IEEE CBMS 2017 |
|
2016–2020 |
ΠΜΣ : "Κλινική και Βιομηχανική Φαρμακολογία" |
|
2016–2018 |
Εικονικά περιβάλλοντα και Μάθηση βασισμένη σε σενάρια: Διευρύνοντας την προσβαση. |
|
2015–2019 |
Διεπιστημονικά εργαλεία για τη βελτίωση των δημόσιων μέτρων πρόληψης κατά του καπνίσματος |
|
2015–2019 |
Ιατρικά λάθη και σεναριοκεντρική ιατρική εκπαίδευση. |
|
2015–2017 |
Διακριτική και Διαλειτουργική Φροντίδα Υγείας για την Τρίτη Ηλικία. |
|
2013–2015 |
Ανάπτυξη διαδικτυακής/ mobile εφαρμογής με τίτλο "URO Web app" |
|
2013–2015 |
Συντονιστικές δράσεις στο επιστημονικό πεδίο της Εκπαίδευσης στην Ιατρική Πληροφορική με στόχο την προώθηση των δεξιοτήτων στις τεχνολογίες πληροφοριών του εργατικού δυναμικού υγειονομικής περίθαλψης στην ΕΕ και τις ΗΠΑ |
|
2012–2016 |
Δημιουργία υπέρ-περιφερειακού Δικτύου Εθνικών Κέντρων Ιατρικής Εκπαίδευσης με έμφαση στη βασισμένη στο πρόβλημα μάθηση και τους Εικονικούς Ασθενείς. |
|
2012–2015 |
Προς την ψηφιακή σύγκλιση δεξιοτήτων φροντιστών υγείας με στόχο την ανάδειξη ευκαιριών, αξίας και αριστείας |
|
2012–2015 |
Προς την ψηφιακή σύγκλιση δεξιοτήτων φροντιστών υγείας με στόχο την ανάδειξη ευκαιριών, αξίας και αριστείας |
|
2011–2016 |
Διακριτικά και έξυπνα περιβάλλοντα για ανεξάρτητη διαβίωση |
|
2011–2015 |
Διακριτικά και έξυπνα περιβάλλοντα για ανεξάρτητη διαβίωση |
|
2009–2012 |
Ανταλλαγή και επαναστόχευση εκπαιδευτικού υλικού πολλαπλών μορφών στην ιατρική εκπαίδευση |