Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Αναστασία Ζωή Σουλιώτου
Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
asouli@nured.auth.gr
Scopus ID
56024679500
Researcher ID
DSY-7852-2022
https://orcid.org/0000-0001-8072-0929
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.063
ΟΠΤΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ
ΥΒ.1.033
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΥΕΙΔ12
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ.1.007
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ
ΕΠ.2.063
ΟΠΤΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ
ΥΒ.1.033
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Χωροιστορίες. Πρόταση σχεδιασμού μουσειακών εκπαιδευτικών εργαλειων για μικρά παιδιά.
Η συμβολή μουσειακών εκθεμάτων και τεχνών στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης των παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης.
Εικαστικές τέχνες, συμπερίληψη και αναπηρία όρασης.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2027
"Επιστήμες της Αγωγής: Έρευνα και Πράξη σε μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα μάθησης"
2011–2024
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
Δημοσιεύσεις
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kanari Charikleia
,
Souliotou Anastasia Zoi
(2023)
.
When children with disabilities “meet” artists with disabilities in a museum: A platform for creativity and cultural dialogue
.
Journal of Museum Education
.
τόμ.48 αρ.3 σ.293-305
.
(2022)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κανάρη Χαρίκλεια
,
Σουλιώτου Αναστασία Ζωή
,
Γεωργούλα Φωτεινή
(2022)
.
Εικαστικές τέχνες, προσβασιμότητα και συμπερίληψη: Τεχνικές και εκπαιδευτικές εφαρμογές σε τυπικά και μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης [Κεντρική Ομιλία]
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό»
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Souliotou Anastasia Zoi
(2021)
.
The ‘Pandemic Academy of Visual Arts': Α Museum online experience in the COVID-19 era
.
MusEd – Μουσείο – Σχολείο – Εκπαίδευση
.
τόμ.1 αρ.4 σ.23-36
.
Souliotou Anastasia Zoi
(2021)
.
Hands-on and digital origami “trip”: the case of a visual arts workshop in Higher Education
.
Asian Journal of Interdisciplinary Research
.
τόμ.4 αρ.2
.
Σουλιώτου Αναστασία Ζωή
,
Γεροντοπούλου Βίκυ
(2021)
.
Artbots: ένα εργαστήριο τέχνης και τεχνολογίας με ιστορικές διαδρομές στη Μεγάλη Χάρτα της Ελλάδος του Ρήγα Βελεστινλή
.
Culture - Journal of Culture in Tourism, Αrt and Education
.
τόμ.1 αρ.1
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Souliotou Anastasia Zoi
(2019)
.
The Benefits of Artbots Activities in Education & Society
.
International e-Journal of Advances in Education (IJAEDU)
.
τόμ.5 αρ.14 σ.136 - 145
.
Ενημερώθηκε: 2024-05-10