Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Olivier Patrick Rene Marcel Delhaye
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997400
delhaye@frl.auth.gr
https://olivierdelhaye.info
Google Scholar ID
cYuf7E4AAAAJ
https://orcid.org/0000-0003-3886-3867
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Μεθοδολογία της Διδασκαλίας/Εκμάθησης της Γαλλικής Γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Γενικά προγράμματα
Προσωπική ανάπτυξη
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Ξένες γλώσσες
Κοινωνικές επιστήμες και επιστήμες συμπεριφοράς
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1981
Πτυχίο
Philologie Romane
Université Libre de Bruxelles
Βέλγιο
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1998
ΜΔΕ
Sciences du langage
Mons-Hainaut
Βέλγιο
Recherche en Linguistique
Διδακτορικό Δίπλωμα
2007
PhD
Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτική των Γλωσσών
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΤΜΗΜΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Υ-ΓΛΩ-05
Γαλλική Γλώσσα ΙΙ: Προφορικός Λόγος
Υ-ΓΛΩ-14
Μεθοδολογία της Διδακτικής της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας
Υ-ΓΛΩ-17
Γαλλική Γλώσσα VI: Τύποι και είδη γραπτού λόγου ΙΙ
ΥΠΟ-06
Τεχνικές Γραφής Επιστημονικής Εργασίας
ΔΤΠΜΣ "ΓΛΩΣΣΕΣ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ"
ΥΚΔΓ-002
Αξιολόγηση στην Εκπαιδευτική Διαδικασία
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Πανουσοπούλου Κωνσταντίνα. Facteurs de reussite dans l' apprentissage d' une langue etrangere au seconde
Καυκια Χριστουλα. "L' etude de l' effet 'wash back' sur les programmes de formation linguistique institutionnalises et sur les didactiques qu' ils promeuvent"
Κιομουρτζιδου Γρηγορια. "Etude des caracteristiques et des potentialites pedagogico-didactiques des formations linguistiques en ligne ouvertes a tous, en vue de leur integration dans une methodologie d' enseignement/apprentissage des langues etrangeres"
Γατση Παναγιωτα. «Etude pluri methodologique de pratiques d’enseignement/apprentissage developpees et experimentees en ecole primaire pour le renfoncement de I’identite des eleves d’origine migrante»
Σχισμένου Ξένια. "Νέα κίνητρα (motivations) για εκμάθηση μιας δεύτερης γλώσσας στην Ελλάδα"
Χασκής Βασίλειος. "Representations de la culture francophone: des recommandations du Conseil de l' Europe aux manuels de francais. Analyses semiotique et didactique"
Προπτυχιακό
Αργυρού Βαρβάρα. Μελέτη των αναπαραστάσεων της θέσης του διδάσκοντα στη διαδικασία της διδασκαλίας/εκμάθησης των γλωσσών στα δημόσια σχολεία
Μεταπτυχιακό
Χατζηπετρου Χρυσαφω-Αννα. Μελέτη περίπτωσης στη δοκιμασιολογία: οι εξετάσεις ελληνομάθειας του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
Παπαναστασιου Δαφνη. Δοκιμασιολογική μελέτη δοκιμασιών γραπτής και προφορικής κατανόησης του ΚΠγ για την απόκτηση πιστοποιητικού γλωσσομάθειας της Αγγλικής στα επίπεδα Β1-Β2
Δαλαμητρου Μαρια. Φαινομενική εγκυρότητα ενός συστήματος πιστοποίησης γλωσσομάθειας. Η περίπτωση του Goethe Zertificat B1
2018–2019
Προπτυχιακό
Ιωάννου Νίκη. Αναπαραστάσεις του μαθητή με δυσλεξία στα κέντρα ξένων γλωσσών
2017–2018
Μεταπτυχιακό
Καραγιάννη Φανή. "Le degre d' authenticite des activites d' examen dans des tests en ligne"
2016–2017
Προπτυχιακό
Χαγιαρη Χριστινα Μαρια. "Η μέθοδος εκμάθησης της Γαλλικής Γλώσσας σε άτομα με αυτισμό"
Τσουκαρελη Στυλιανη. "Συνεισφορά της νευρογλωσσολογίας στη διαχείριση των μαθησιακών δυσκολιών στην τάξη της ξένης γλώσσας"
Χιωτελη Μαρια. "Οι συνομιλιακές υποδηλώσεις του Γκράις: Οι παρερμηνείες ανάμεσα στους συνομιλητές και οι απαραίτητες διευκρινήσεις για μια επιτυχημένη επικοινωνία"
Χρηστακη Ευαγγελια. "Αναπαραστάσεις του ιδανικού διδάσκοντα γλωσσών"
Παπαδοπουλου Αικατερινη. "Μνήμη και εκμάθηση των γλωσσών"
2015–2016
Προπτυχιακό
Ρεβυθη Σοφια. "Παράγοντες που δημιουργούν κίνητρα για την εκμάθηση γλωσσών: Η περίπτωση της εκμάθησης της Γαλλικής ως ξένηυς γλώσσας στο πλαίσιο μίιας δρασιακής προοπτικής"
Πολυμερα Κυριακη. "Διαφοροποιημένη διδασκαλία και μαθησιακές δυσκολίες"
Ιορδανιδου Ασπασια. "Παράγοντες κινητοποίησης και μη κινητοποίησης για την εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας"
2014–2015
Μεταπτυχιακό
Τσουλη Ευθαλια. Καταγραφή αναπαραστάσεων και απόψεων ως προς τη διαχείριση της δυσλεξίας στο σχολικό περιβάλλον και ειδικότερα στο ξενόγλωσσο μάθημα
Κικιλιντζα Πηνελοπη. Σύγκριση της εκπαιδευτικής ποιότητας που αντιλαμβάνονται οι φοιτητές δύο ξενόγλωσσων Τμημάτων
Δεληκωνσταντη Χρυσοβαλαντη Μαρια. «Η επίδραση των πρακτικών αξιολόγησης στην τάξη της γλώσσας. Η περίπτωση διδασκαλίας/ εκμάθησης της γαλλικής γλώσσας ως δεύτερη ξένη γλώσσα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στο δημόσιο ελληνικό σχολείο»
Ζαχαριαδου Χριστινα. Η Ανταπόκριση στις κοινωνικές ανάγκες των κειμένων που περιέχονται σε πιστοποιητικά γλωσσομάθειας
Προπτυχιακό
Στερι Ροδη Αναστασια. "Περιστατικά αντιγραφής σε σχολικό περιβάλλον: Μία απόπειρα επεξήγησης των παραγόντων"
2013–2014
Μεταπτυχιακό
Σχισμενου Ξενια. Analyse des besoins langagiers des footballeurs en mobilite professionnelle sur le territoire europeen
Καλεμου Ελισαβετ. Αξιολόγηση των γνώσεων και επικοινωνιακών δεξιοτήτων της Α΄και Β΄τάξης της Α/θμιας Εκπαίδευσης.
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2004–2005
ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ Ι.
.
La motivation dans les manuels d’apprentissage du français utilisés en Grèce par les écoles de coiffure de l’enseignement secondaire technique., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
.
ΓΕΩΡΓΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ Ε.
.
Vers une redéfinition de la relation pédagogique. Le rôle interactif de l’enseignant., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
.
ΜΟΣΧΟΥ Π.
.
La contribution de la bande dessinée à la familiarisation des apprenants de FLE avec le registre familier et le langage de l’humour., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
.
2003–2004
ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΥ Μ.
.
Le recours par les apprenants aux ressources en ligne pour le développement de compétences de compréhension orale en classe de langue., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
.
2002–2003
ΚΟΣΣΥΒΑΚΗ Α.
.
Modèle didactique et informatique de site web interactif soutenant l’enseignement/apprentissage des langues étrangères dans l’enseignement secondaire en Grèce., Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
23
:
2019
:
2020
Μέλος, Εφορευτική Επιτροπή για την Εκλογη Διευθυντή του Εργαστηριου Συγκριτικής Γραμματολογίας
24
:
2019
:
2020
Μέλος, Επιτροπή Επιλογής και Εξέτασης των υποψηφίων μεταπτυχιακών φοιτητών του ΠΜΣ Γλωσσικές και Διαπολιτισμικές Σπουδές στο Γαλλόφωνο και Ευρωπαϊκό Χώρο
25
:
2019
:
2020
Μέλος, Επιτροπή για την σύνταξη του Οδηγού Σπουδών
28
:
2019
:
2020
Διευθυντής, Διεύθυνση Τομέα
22
:
2018
:
2020
Μέλος, Συντονιστική Επιτροπή του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο Γλωσσικές και Διαπολιτισμικές Σπουδές στο Γαλλόφωνο και Ευρωπαϊκό Χώρο
26
:
2018
:
2020
Μέλος, Βαθμολόγηση/αναβαθμολόγηση για κατάταξη πτυχιούχων
7
:
2016
:
2020
Μέλος, Συντακτική Επιτροπή Περιοδικής Επιστημονικής Έκδοσης Συνθέσεις
13
:
2016
:
2018
Μέλος, Επιτροπή για την σύνταξη του Οδηγού Σπουδών
14
:
2016
:
2018
Μέλος, Επιτροπής Φοιτητικών Ζητημάτων
17
:
2016
:
2018
Μέλος, Αναπληρωματικό μέλος της Επιτροπής Προγράμματος Σπουδών
9
:
2016
:
2017
Μέλος, Επιτροπή για την Αναμόρφωση του Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών
18
:
2016
:
2017
Μέλος, Αναπληρωματικό μέλος της Επιτροπής για την Αναμόρφωση του Προγράμματος προπτυχιακών Σπουδών
21
:
2016
:
2017
Μέλος, Εισηγητική Επιτροπή Κρίσεων Διδασκόντων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου
12
:
2015
:
2020
Person Responsible, Σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας
19
:
2015
:
2020
Μέλος, Επιτροπή για την κατάταξη πτυχιούχων στο Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
15
:
2015
:
2017
Μέλος, Συντονιστική Επιτροπή του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο Γλωσσικές και Διαπολιτισμικές Σπουδές στο Γαλλόφωνο και Ευρωπαϊκό Χώρο
16
:
2015
:
2016
Μέλος, Αναπληρωματικό μέλος της Επιτροπής Προγράμματος Σπουδών
11
:
2014
:
2016
Μέλος, Επιτροπή για τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος διδασκαλίας
6
:
2011
:
2012
Μέλος, Επιτροπή για την παραλαβή ειδών, οργάνων, υλικών και εργασιών
20
:
2011
:
2012
Μέλος, Εισηγητική Επιτροπή Κρίσεων Διδασκόντων με το ΠΔ 407/80
8
:
2010
:
2011
Μέλος, Επιτροπή για τη δημιουργία Περιοδικής Επιστημονικής Έκδοσης
10
:
2010
:
2011
Μέλος, Επιτροπή για την Ανασύνταξη του Ερωτηματολογίου για την Αξιολόγηση Μαθήματος/Διδασκαλίας από τους φοιτητές
5
:
2009
:
2020
Μέλος, Επιτροπή για την σύνταξη Ιστοσελίδας και Ιστότοπου
1
:
2007
:
2008
Γραμματέας, Οργανωτική Επιτροπή Συνεδρίου
2
:
2007
:
2008
Μέλος, Κριτική Επιτροπή Πρακτικών
3
:
2007
:
2008
Μέλος, Επιτροπή Έκδοσης Πρακτικών
4
:
2001
:
2002
Μέλος, Επιτροπή Σχεδιασμού Δικτυακού Τόπου
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
:
1990
:
1991
Μέλος, Επιτροπή Πληροφορικής και Δικτύου
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
3
:
2014
:
2018
Αξιολογητής, Αξιολόγηση υποψηφίων μελών Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Σ.Ε.Π. ) του ΕΑΠ
2
:
2013
:
2014
Εξεταστής-αξιολογητής, Επιτροπή Αξιολόγησης του προς απόσπαση στα Ευρωπαϊκά Σχολεία διδακτικού προσωπικού
1
:
2011
:
2012
Εκπρόσωπος του Τμήματος, Συγκρότηση ομάδας Πολιτικής Άμυνας
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2018–2023
ΠΜΣ "Γλώσσες, Επικοινωνία και Διοίκηση Υπηρεσιών Εκπαίδευσης στο Σύγχρονο Κοινωνικό, Οικονομικό και Τεχνολογικό Περιβάλλον"
2015–2017
Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία και επιμόρφωση μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2015-2017
2014–2016
Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία και επιμόρφωση μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2011–2020
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2013
Εξωτερική αξιολόγηση του ΚΠΓ (Δράση 2.16)
2010–2014
Εκ του σύνεγγυς και εξ αποστάσεως επιμόρφωση αξιολογητών Γαλλικής (Δράση 2.13)
2007–2008
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης για τη Γαλλική γλώσσα
2007–2008
Επιμόρφωση και αξιολόγηση εξεταστών - βαθμολογητών Γαλλικής
2006–2007
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης γλωσσομάθειας για τη γαλλική γλώσσα και κατάρτιση αξιολογητών
2005–2007
Μέτρηση γλωσσομάθειας - ξενόγλωσση εκπαίδευση
2003–2006
Αναμόρφωση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας: ΕΚΑΤΗ - Εκπαίδευση/Κατάρτιση εξ αποστάσεως μέσω Τεχνολογιών της Πληροφορίας
2002–2005
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης γλωσσομάθειας για τη γαλλική γλώσσα και κατάρτιση αξιολογητών.
2002–2007
Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού ιταλικής γλώσσας και κατάρτιση εκπαιδευτικών
1999–
Μέτρηση γλωσσομάθειας
1998–2000
DIMITRA: Dictionnaire interactif multimedia a l`usage des industries textiles. Recherche et application
1997–1999
Ξενόγλωσση κατάρτιση στους τομείς της οικονομίας και των διεθνών σχέσεων μέσω των τεχνολογιών της πληροφόρησης
1995–2007
Έρευνα στις Επιστήμες και Τεχνολογίες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
1992–1993
Μοντέλα κατάρτισης (επαγγελματικής γλώσσας)
1991–
Κοινωνική συνύπαρξη και επαγγελματική ένταξη των ποντίων προσφύγων από τις ανατολικές χώρες
Συντονισμός
2018–2018
METHODAL 2018
2018–2018
Μεθοδολογία στην εκμάθηση των γλωσσών: προς την παιδαγωγική, διδακτική και γλωσσολογική αριστεία
2018–2018
Συνέδριο: "2ο Διεθνές Συνέδριο:Μεθοδολογία στην εκμάθηση των γλωσσών: προς την παιδαγωγική, διδακτική και γλωσσολογική αριστεία"
2018–2018
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης επικοινωνιακών δεξιοτήτων και πιστοποίησης στη γαλλική γλώσσα
2018–2019
METHODAL 2018
2017–2017
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης επικοινωνιακών δεξιοτήτων και πιστοποίησης στη γαλλική γλώσσα.
2017–2022
Υποστήριξη μάθησης εξ' αποστάσεως
2016–2018
Διδασκαλία/εκμάθηση των γλωσσών εκ του συνεγγύς και εξ αποστάσεως σε ιδιαίτερο μάθημα σε ζεύγη και σε μικρή ομάδα
2014–2014
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης επικοινωνιακών δεξιοτήτων και πιστοποίησης στη γαλλική γλώσσα
2013–2015
Μεθοδολογική επιμόρφωση για την διδασκαλία/ μάθηση της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας/ κουλτούρας
2010–2010
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης επικοινωνιακών δεξιοτήτων και πιστοποίησης στην γαλλική γλώσσα
Προβολή Έργου
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Olivier Patrick Rene Marcel Delhaye’
Διεθνή Περιοδικά
2016
.
Tabouret-Keller, A. & Boutet, J.
Philippe BLANCHET et Stéphanie CLERC CONAN (éds) Migrations Société, revue du Centre d’information et d’études sur les migrations internationales, 2015, vol. 27, n˚ 162
.
Langage et société
.
157,(3)
.
123-126
.
Δημοσιεύσεις
(2020)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier
(2020)
.
Formation des enseignants : évaluation de sa qualité
.
Winter school 2020 Teacher training Plurilingualism and teaching of languages
.
Thessaloniki - Grèce
.
2020
.
Μονογραφία
Delhaye Olivier
(2020)
.
Techniques de rédaction d’écrits universitaires
.
Thessaloniki
.
(2019)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Delhaye Olivier Patrick Rene Marcel
,
Γάτση Γιώτα
(2019)
.
Η χρήση των γλωσσικών και των διαπολιτισμικών βιογραφιών στην ανάδυση της πολυγλωσσικής δεξιότητας: η ένταξή της στην επιμόρφωση των καθηγητών γλωσσών
.
Ζητήματα Γλώσσας, Ετερότητας και Εκπαίδευσης
.
Επιμέλεια:Θ. Αραβοσιτάς, Β. Κούρτη-Καζούλλη, Ε. Σκούρτου & Π. Τρίφωνας
.
Αθήνα
.
σ.390-405
.
Gatsi Giota
,
Delhaye Olivier
(2019)
.
Nouvelles pratiques et nouveaux outils pour l’intégration de la compétence plurilingue dans la formation initiale des enseignants des langues
.
Pour une éducation langagière plurilingue, inclusive et éthique. Towards an inclusive, ethical and plurilingual language education. Az inkluzív, etikus és többnyelvű nevelésért
.
Győr
.
σ.77-86
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier
(2019)
.
Ciel ! J’ai versé de l’actionnel dans mon vin
.
Journée internationale des professeurs de français
.
Nicosie - Chypre
.
2019
.
Delhaye Olivier
(2019)
.
Évaluer autrement
.
32e Congrès de la fédération panhellénique des Centres de langues - Section Grèce du Nord PALSO-BE
.
Thessaloniki - Grèce
.
2019
.
Delhaye Olivier
(2019)
.
Plus près encore de l’excellence. Mieux faire apprendre à parler… mieux : la médiation orale
.
Ateliers de perfectionnement méthodologique organisés par le Ministère grec de l’éducation nationale et des cultes
.
Thessaloniki - Grèce
.
2019
.
Delhaye Olivier
(2019)
.
Plus près encore de l’excellence. Préparer efficacement aux examens du ΚΠγ
.
Ateliers de perfectionnement méthodologique organisés par le Ministère grec de l’éducation nationale et des cultes
.
Thessaloniki - Grèce
.
2019
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Delhaye Olivier (επιμ.)
,
Kakoyianni-Doa Fryni (επιμ.)
(2019)
.
Revue internationale MÉTHODAL no.3. Méthodologie de l'enseignement/apprentissage des langues: Vers l’excellence pédagogique, didactique et linguistique, no. 3
.
(2018)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier
(2018)
.
Francophonie motivation
.
Association des Diplômés des Universités françaises et francophones - Chypre
.
Nicosie - Chypre
.
2018
.
Delhaye Olivier
(2018)
.
Propositions méthodologiques pour l’apprentissage du FLE en cours particulier
.
2e Congrès international Méthodal. Méthodologie de l'apprentissage des langues : vers l’excellence pédagogique, didactique et linguistique
.
Thessaloniki - Grèce
.
2018
.
Delhaye Olivier
(2018)
.
Classe inversée et développement de la compétence de médiation orale
.
Colloque international sur l’enseignement du français, langue étrangère : approche actionnelle et pratiques numériques
.
Abu Dhabi - UAE
.
2018
.
Delhaye Olivier
(2018)
.
Laboratoire d’idées sur la question de l’interfaçage et de la diffusion de la GRAC (Grammaires et Contextualisation)
.
Colloque International Grammaires et contextualisation, Discours et représentations grammaticales du français langue étrangère dans les pratiques pédagogiques et les ouvrages didactiques
.
Nicosie - Chypre
.
2018
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Delhaye Olivier (επιμ.)
,
Kakoyianni-Doa Fryni (επιμ.)
(2018)
.
Revue internationale MÉTHODAL. Méthodologie de l'enseignement/apprentissage des langues: Innover : pourquoi et comment ? no. 2
.
Thessaloniki-Nicosia
.
(2017)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2017)
.
Atelier pédagogique : Médiation et classe inversée. Motiver l’interaction orale
.
Les Journées CLE Formation
.
- Turquie
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2017)
.
Pour un enseignement/apprentissage des langues motivé et motivant
.
Les Journées CLE Formation
.
Istanbul, Turkey
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2017)
.
Atelier: La plateforme Moodle et le développement de la compétence de communication orale
.
Les Journées CLE Formation
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2017)
.
Pour un développement plus efficace de la compétence de communication orale
.
Conférence inaugurale
.
Athens, Greece
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2017)
.
Propositions méthodologiques pour l'apprentissage du FLE par des hellénophones, en cours particulier
.
Langues moins diffusées et moins ensei-gnées : langues enseignées, langues des apprenants
.
Nicosie - Chypre
.
Gatsi Giota
,
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2017)
.
Analyse des propos tenus par des réfugiés mineurs non accompagnés dans des textes identitaires. Nouveau vecteur d’inclusion
.
The 7th EDiLiC Congress
.
Varsovie - Pologne
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel (επιμ.)
,
Κακογιάννη-Ντόα Φρύνη (επιμ.)
(2017)
.
Revue internationale MÉTHODAL no.1. Méthodologie de l'enseignement/apprentissage des langues: Innover : pourquoi et comment ?
.
(2016)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
,
Γάτση Γιώτα
(2016)
.
Ανάδυση πολυγλωσσικής ταυτότητας μαθητών»
.
Ηλεκτρονικός οδηγός: Σχεδιάζουμε, αναπτύσσουμε, υλοποιούμε… καλές πρακτικές. Οδηγός καλών πρακτικών από τη διδασκαλία της νεοελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε τμήματα Ενίσχυσης της ελληνομάθειας
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
,
Γάτση Γιώτα
(2016)
.
Καινοτόμες πρακτικές αξιοποίησης του διαπολιτισμικού και πολυγλωσσικού φορτίου των μαθητών στην τάξη ξένων γλωσσών
.
29η διημερίδα ξενόγλωσσης εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2016)
.
Formation continuée et à distance des enseignants du français en Grèce : pour le transfert à l’école d’une culture nouvelle de l’apprentissage et de son évaluation
.
1er Congrès International : Méthodologie de l’apprentissage des langues Innover : pourquoi et comment
.
Nicosie - Chypre
.
Gatsi Giota
,
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2016)
.
Nouvelles pratiques et nouveaux outils pour l'intégration de la compétence plurilingue dans la formation initiale des enseignants des langues
.
Pour une éducation langagière plurilingue, inclusive et éthique
.
Gyor - Ουγγαρία
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
,
Chatzipanteli Christina
(2015)
.
Étude de la validité apparente d’un dispositif de certification en langue
.
Synthèses
.
αρ.7 σ.125-142
.
Gatsi Giota
,
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2015)
.
Représentations de l'identité pluriculturelle et épanouissement scolaire
.
Migrations Sociétés
.
αρ.162 σ.121-138
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
,
Γάτση Γιώτα
(2015)
.
Η χρήση των γλωσσικών και των διαπολιτισμικών βιογραφιών στην ανάδυση της πολυγλωσσικής δεξιότητας. Η ένταξη της στην επιμόρφωση των καθηγητών γλωσσών
.
Rethinking Language, Diversity and Education. Rethinking Language, Diversity, and Education
.
Ρόδος - Ελλάδα
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(2015)
.
Γαλλικές και ευρωπαϊκές σπουδές – Βέλτιστες πρακτικές
.
Συνάντηση Εργασίας
.
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(2015)
.
Το ιδιαίτερο μάθημα μέσα στο κέντρο ξένων γλωσσών: Παρουσίαση παιδαγωγικών και διδακτικών χαρακτηριστικών στο ιδιαίτερο μάθημα ξένων γλωσσών
.
28η Διημερίδα Palso Βορείου Ελλάδος με θέμα: «Quality, One way to success. Ποιότητα, Μονόδρομος για την επιτυχία. Services, technology, innovation
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(2015)
.
Επιμόρφωση εξ αποστάσεως, ένα αποτελεσματικό εργαλείο διδασκαλίας/εκμάθησης των γλωσσών.: Παρουσίαση καινούριων παιδαγωγικών και γνωστικών δυνατοτήτων εκμάθησης με τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας
.
28η Διημερίδα Palso Βορείου Ελλάδος με θέμα: «Quality, One way to success. Ποιότητα, Μονόδρομος για την επιτυχία. Services, technology, innovation
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
,
Γάτση Παναγιώτα
(2015)
.
Η χρήση των γλωσσικών και των διαπολιτισμικών βιογραφιών στην ανάδυση της πολυγλωσσικής δεξιότητας. Η ένταξη της στην επιμόρφωση των καθηγητών γλωσσών
.
Conference program. Rethinking Language, Diversity and Education. Rethinking Language, Diversity, and Education
.
Ρόδος - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2015)
.
Atelier : Spécificités didactiques et pédagogiques du cours particulier de langue
.
Les Journées CLE Formation
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2015)
.
Pour un enseignement/apprentissage des langues motivé et motivant
.
Les Journées CLE Formation,
.
Τσούλη Ευθαλία
,
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2015)
.
Καταγραφή αναπαραστάσεων και απόψεων ως προς τη διαχείριση της δυσλεξίας στο σχολικό περιβάλλον, και ειδικότερα στο ξενόγλωσσο μάθημα
.
3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ψυχολογικής Εταιρείας Βόρειου Ελλάδος (ΨΕΒΕ)
.
Ιωάννινα - Ελλάδα
.
(2014)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2014)
.
Grèce. L'Année Francophone Internationale
.
L'Année Francophone Internationale
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2014)
.
Formation ouverte et à distance des enseignants du français en Grèce : vers une culture nouvelle de l'apprentissage et de l'évaluation
.
Apprendre et enseigner le français à l'heure du numérique : pour une formation innovante en Europe du Sud-Est
.
Θεσσαλονίκη
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
,
Gatsi Giota
(2013)
.
Bonnes pratiques pour renforcer l'estime de soi des élèves migrants dans une école primaire en Grèce
.
Éducation et sociétés plurilingues
.
(2012)
Μονογραφία
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2012)
.
L'examen de langue française LAAS du niveau A2: Référentiel des compétences évaluées et spécification de l'examen
.
Αθήνα
.
Κουναλάκη
.
(2010)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2010)
.
Possibilités d’élaboration d’une culture partagée de l’acte éducatif en environnement d’apprentissage médiatisé Étude de cas
.
2008, année européenne du dialogue interculturel : communiquer avec les langues-cultures
.
Thessaloniki
.
Thessaloniki
.
University Studio Press
.
σ.144-150
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2009)
.
Potential and limits of a constructivist methodology for open and distance language learning: a case study
.
Synthèses
.
σ.135-145
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2009)
.
Présentation d’un nouvel instrument pour la notation des productions écrites aux examens de langues organisés par le Ministère grec de l’éducation nationale et des cultes
.
Ζητήματα πιστοποίησης της γλωσσομάθειας: Το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ως σημείο αναφοράς
.
Θεσσαλονίκη
.
Μαλλιάρης-Παιδεία
.
σ.45-68
.
(2008)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Αρβανίτης Παναγιώτης
,
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(2008)
.
Τράπεζα υλικών και δοκιμασιών Γαλλικής γλώσσας: Σχεδιασμός, υλοποίηση, κριτήρια επιλογής μεταβλητών
.
Σύστημα Αξιολόγησης και Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
(2007)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2007)
.
Potentialités et limites d’une méthodologie constructiviste pour l’apprentissage des langues en formation ouverte et à distance. Étude de cas
.
Actes du 6e Congrès Panhellénique des Professeurs de Français. L’enseignement du français aujourd’hui : nouvelles perspectives
.
Thessaloniki
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2007)
.
La contribution du blog à l’élaboration d’une culture partagée de l’acte éducatif en FOAD
.
Colloque interdisciplinaire sur le Plurilinguisme et les politiques linguistiques éducatives
.
Thessaloniki
.
(2006)
Άρθρο σε Περιοδικό
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2006)
.
Résumé pratique du Cadre Européen Commun de Référence pour les langues
.
Edufle.net
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2006)
.
Évaluation certificative - Certification internationale de la connaissance d’une seule langue vs certification nationale de la connaissance de plusieurs langues
.
Edufle.net
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2006)
.
L’inadéquation du texte des certifications de langues aux attentes sociales
.
Horizons francophones
.
Athènes
.
τόμ.1
.
(2002)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
,
Farina-Gravani Lousil-Maria
(2002)
.
ATM : Auto-dictionnaire thématique multilingue à l’usage des professionnels des langues
.
Traduire au XXIe siècle : Tendances et perspectives
.
Thessaloniki, Greece
.
σ.155-162
.
(2001)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παναγιωτίδης Παναγιώτης
,
Αρβανίτης Παναγιώτης
,
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(2001)
.
Επαγγελματικές Ομάδες και εξ Αποστάσεως Γλωσσική Κατάρτιση. Το πρόγραμμα ΞΕΝΙΟΣ
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
.
Ε.Α.Π
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2001)
.
Utilisation des technologies multimédias dans la classe de langue : Internet, ordinateurs
.
6ο Συνέδριο Ξενόγλωσσης εκπαίδευσης Κρήτης
.
Χανιά, Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2001)
.
Utilisation des technologies multimédias dans la classe de langue: Internet, ordinateurs et vidéos
.
21ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο PALSO
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2001)
.
Pour une utilisation plus efficace de la vidéo. Nouvelles idées d’utilisation du traitement de texte
.
21ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο PALSO
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
(2000)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2000)
.
L’évaluation des productions écrites aux examens PALSO de français
.
Σεμινάριο επιμόρφωσης που οργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2000)
.
60 minutes pour mieux connaître les examens de français PALSO, 60 minutes pour mieux y préparer ses élèves
.
Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών Βορείου Ελλάδος - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2000)
.
L’évaluation des productions écrites aux examens PALSO de français
.
20ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο PALSO
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(2000)
.
Utilisation d’un ordinateur dans l’école de français [sans accès à l’internet] et initiation pratique à l’utilisation d’un ordinateur
.
Συνέδριο Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
(1999)
Άρθρο σε Περιοδικό
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1999)
.
Pourquoi apprendre le français
.
Communication
.
αρ.64-65
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(1999)
.
Επιτυχής προετοιμασία υποψηφίων για τις εξετάσεις PALSO και σωστός χειρισμός των εγχειριδίων PALSO
.
Σεμινάριο που οργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(1999)
.
Καθηγητής ξένων γλωσσών: επιμόρφωση-αναβάθμιση του ρόλου του
.
2ο Συμπόσιο Αιγαίου
.
Ρόδος - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1999)
.
Comment fabriquer – vite et bien – son manuel de préparation aux diplômes de la Sorbonne
.
Σεμινάριο επιμόρφωσης που οργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1999)
.
Comment choisir un manuel d’apprentissage et l’utiliser en classe
.
Σεμινάριο επιμόρφωσης που οργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1999)
.
La grammaire. Comment l’enseigner
.
Σεμινάριο κατάρτισης που οργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1999)
.
Méthodologie du cours (semi-)particulier
.
Σεμινάριο επιμόρφωσης που οργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1999)
.
Enseigner le français aux adultes
.
Σεμινάριο επιμόρφωσης που οργάνωσε o Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1999)
.
L’évaluation en question
.
Σεμινάριο κατάρτισης
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(1998)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(1998)
.
Προετοιμάζω τους μαθητές μου για το Élémentaire
.
Σσεμινάριο κατάρτισης που οργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(1998)
.
Las lenguas románicas en la encrucijada de Europa: Balance y perspectivas
.
Συνάντηση Εργασίας για το Σχέδιο ARIADNA II
.
Barcelona, Spain
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1998)
.
Μεθοδολογία και τεχνική για την προετοιμασία του Certificat
.
Σεμινάριο κατάρτισης που οργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών Βόρειας Ελλάδας - PALSO
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1998)
.
L’évaluation des méthodes d’apprentissage – La leçon zéro – Enseigner le français aux adultes – L’évaluation en question – Comment développer chez l’apprenant les compétences de compréhension d’un document écrit ? – Propositions d’activités de productions écrites – Comment développer chez l’apprenant les compétences de compréhension d’un document oral ? – Propositions d’activités de productions orales. – La vidéo en classe. – Internet : pourquoi et comment ? – Les relations parents-enseignants
.
Σεμινάριο επιμόρφωσης που οργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών
.
Πορταριά - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1998)
.
L’exploitation des ressources que peut procurer un simple ordinateur installé dans une classe de français
.
16ο Συνέδριο ξενόγλωσσης εκπαίδευσης
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1998)
.
L’utilisation du traitement de texte et l’exploitation des ressources d’internet
.
4ο Παγκρήτιο Συνέδριο ξενόγλωσσης εκπαίδευσης
.
Ρέθυμνο - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1998)
.
Utilisation d’internet et didactique des langues. Techniques, potentialités, expériences et simulations
.
18ο Εκπαιδευτικό Συνέδριο PALSO
.
Κομοτηνή - Ελλάδα
.
(1997)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1997)
.
Les techniques adoptées pour l’évaluation des candidats à l’épreuve d’expression orale des examens PALSO, niveau Certificat
.
Σεμινάριο που οργάνωσε ο Πανελλήνιος σύνδεσμος ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
(1995)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye (Ντελέ) Olivier-Patrick-Rene-Marcel
(1995)
.
Η γλωσσική κατάρτιση ενηλίκων
.
Ερευνητικό σεμινάριο που οργάνωσε το Εργαστήριο Διδακτικής Ζωντανών Γλωσσών της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. και ο Όμιλος Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών ΑΞΟΝ
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
(1989)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1989)
.
Logiciels. Travaux en ateliers sur l’utilisation rationnelle des logiciels dans l’enseignement des langues vivantes
.
8ο σεμινάριο ξενόγλωσσης εκπαίδευσης
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Delhaye Olivier-Patric-Rene-Marcel
(1989)
.
La vidéo dans la classe
.
3ο σεμινάριο Καρδίτσας που οργάνωσαν οι σύλλογοι ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Ξένων Γλωσσών
.
Καρδίτσα - Ελλάδα
.
Διακρίσεις
2013
Πρώτο βραβείο στο Διαγωνισμό της Γαλλοφωνίας 2013, Κατηγορία Λύκεια-Πανεπιστήμια, για την παραγωγή ταινίας μικρού μήκους και για την παιδαγωγική προσέγγιση στην οποία εντασσόταν.
Ενημερώθηκε: 2020-12-20