Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Γεώργιος Γρόλλιος
Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991238
grol@eled.auth.gr
Scopus ID
6504130718
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Παιδαγωγική με έμφαση στα αναλυτικά προγράμματα
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών και επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Κατάρτιση εκπαιδευτικών με επιστημονική εξειδίκευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών επαγγελματικής εκπαίδευσης
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1982
Πτυχίο
Φαρμακευτική
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
1985
Πτυχίο
Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
1993
Πτυχίο
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης/ Παιδαγωγική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτορικό Δίπλωμα
1995
Διδακτορικό
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης/ Παιδαγωγική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΜ79
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
ΕΜ93
ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΥΜΠ5
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ, ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΕΚΠ102
Σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές για τα αναλυτικά προγράμματα
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Αλεξιου Θεοδωρος. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
Γεωργάκη-Κόλλια Ειρήνη. Οι διδακτικές πρακτικές των αναπληρωτών και αναπληρωτριών γενικής εκπαίδευσης (ΠΕ70)
Ματζάρη Ακριβή. Η συζήτηση για το Πρόγραμμα PISA 2000-2020:τάσεις και προοπτικές
Κασκαρης Ιωαννης. Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΟΝΙΟ ΓΚΡΑΜΣΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ (S.ARONOWITZ,H.GIROUX,P.McLAREN).
Κωνσταντινιδου Ελευθερια. ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σαββουλιδου Χριστινα. Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Τσουμας Δημητριος. ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 20 ΑΙΩΝΑ
Λασπίδου Αλίκη. Κριτική προσέγγιση των παιδαγωγικών ιδεών του Ιβάν Ίλιτς
Ζαχαράκη Σοφία. "Η εκπαιδευτική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ο σχεδιασμός του αναλυτικού προγράμματος στην ελληνική εκπαίδευση (1992 - 2013)"
Μεταπτυχιακό
Χατζηκωνσταντινίδου Χριστίνα-Αγαθή. Οι κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ για την επαγγελματική επάρκεια των εκπαιδευτικών και η ελληνική εκπαιδευτική πολιτική
Σταμουλη Αικατερινη. Τα νέα βιβλία της Μελέτης του Περιβάλλοντος του Δημοτικού Σχολείου
Ριζου Αφροδιτη. Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΟΥ PAULO FREIRE ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ AUGUSTO BOAL
2018–2019
Μεταπτυχιακό
Βητοπούλου Πασχαλίνα. Τα εκπαιδευτικά Νομοσχέδια του Αθανασίου Ευταξία(1899)
Ματζάρη Ακριβή. Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και ΟΟΣΑ: Μια κριτική ανάλυση για τη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής
2017–2018
Μεταπτυχιακό
Βασιλακάκη Γεωργία. "Η πρόσληψη της μεθόδου project στην ελληνική εκπαίδευση"
2016–2017
Μεταπτυχιακό
Πολυζωιδου Θεοδωρα. ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΑΚΗΡΥΚΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
2015–2016
Μεταπτυχιακό
Παναγιωτιδου Γεωργια. ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ 152/2013 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Μιχαηλιδου Πηνελοπη. ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΣΤΟΧΟΙ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Λασπιδου Αλικη. Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΝΟΜΟ 4186/2013
2014–2015
Διδακτορικό
Ποπα Ελενη. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗΣ.
2009–2010
Διδακτορικό
Νικολουδης Δημητριος. ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
2008–2009
Μεταπτυχιακό
Τσιλικα Ναταλια-Παρθενοπη. Οικογένεια και κοινωνικές σχέσεις των παιδιών στα εγχειρίδια της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου
Φιστα Γλυκερια. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ "ΟΔΥΣΣΕΑΣ" ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ IRA SHOR
Ευαγγελιδης Γεωργιος. Η εκπαίδευση στα νέα βιβλία της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου
Λιαμπας Γεωργιος. Σχολικές επιδόσεις και εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Η περίπτωση του εξατάξιου Γυμνασίου του Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 1950-1967.
Χατζηθεοδωριδου Μαρια. Η παραγωγή ταινιών από τα παιδιά στα πλαίσιο της μεθόδου project
Αξιουργου Σταματια. "Η πρόσληψη της κριτικής παιδαγωγικής από Έλληνες Παιδαγωγούς"
Καραμητρου Χρυσανθη. Η θρησκεία στα νέα βιβλία της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου.
Λεοντακη Βασιλικη. ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Βουρτσακη Ευαγγελια. Τα περιβαλλοντικά και οικολογικά προβλήματα στα εγχειρίδια του μαθήματος της Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου
Τσουμανας Ναουμ. Το περιεχόμενο του εγχειριδίου της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της ΣΤ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου.
2007–2008
Μεταπτυχιακό
Αργυρου Μαρια. Ιδιότητα του πολίτη και πρόσβαση στην εκπαίδευση. Αντιφάσεις της κυπριακής εκπαιδευτικής πολιτικής και περιεχόμενο της ιδιότητας του πολίτη με βάση το Henry Giroux.
Δημητριου Μαρινος. Κριτική ανάλυση περιεχομένου του εγχειριδίου "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή " της Ε' Δημοτικού
2006–2007
Μεταπτυχιακό
Σαμανιδης Νικολαος. Η εκπαίδευση των παιδιών μεταναστών/τριών στην αρθρογραφία των εκπαιδευτικών περιοδικών (1990-2005)
Διοικητικό Έργο
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
2
:
2007
:
2009
Αναπληρωτής Πρόεδρος, Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΠΤΔΕ του ΑΠΘ "Δημήτρης Γληνός"
1
:
2003
:
2006
Μέλος, Επιτροπή Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2017–2018
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 4 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ
2016–2017
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 2 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ.
2007–2009
Δίκτυο ψηφιακού γραμματισμού για την υποχρεωτική εκπαίδευση (e-START)
1997–
Πρόγραμμα επανεκπαίδευσης δασκάλων πτυχιούχων παιδαγωγικών σχολών εξωτερικού
Προβολή Έργου
Αναφορές στα ΜΜΕ
2010-05-15
Gounari Panagiota
Paulo Freire and the Curriculum
.
Booksmarts
.
2009-04
Καλοσπύρος, Λ.
Προοδευτική εκπαίδευση και αναλυτικό πρόγραμμα
.
Περιοδικό "Διαβάζω"
.
2009-02-01
Προοδευτική εκπαίδευση και αναλυτικό πρόγραμμα
.
Eφημερίδα "Αυγή"
.
2006-02
Κάτσικας Χρήστος
Ο Paulo Freire και το αναλυτικό πρόγραμμα
.
Περιοδικό "Διαβάζω"
.
2006-01-10
Χαραμής Παύλος
Ο Paulo Freire και το αναλυτικό πρόγραμμα
.
Eφημερίδα "Αυγή"
.
2003-06-28
Μαυροειδής, Σ.
Γραμματισμός και συνειδητοποίηση
.
Eφημερίδα "Αυγή"
.
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Γεώργιος Γρόλλιος’
Ελληνικά Περιοδικά
2012
.
Κατσαρού Ελένη &Τσάφος Βασίλης
Κριτική Παιδαγωγική. Μια συλλογή κειμένων
Action Researcher in Education
.
3
.
2011
.
Νικολούδης Δημήτρης
Κριτική Παιδαγωγική.
Ουτοπία
.
95
.
2006
.
Δημητούλης Δημήτρης
Ο Paulo Freire και το αναλυτικό πρόγραμμα
Ουτοπία
.
71
.
Δημοσιεύσεις
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Grollios Georgios
,
Liampas Anastasios
(2015)
.
Critical approaches to Critical Pedagogy in Greece
.
Journal for Critical Education Policy Studies
.
τόμ.12 αρ.3 σ.261-281
.
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
,
Παυλίδης Περικλής
(2015)
.
Η εκπαίδευση και ο αγώνας για κοινωνική χειραφέτηση την εποχή της κρίσης
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
αρ.109 σ.63-70
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Grollios Georgios
,
Liampas Anastasios
,
Pavlidis Periklis
(2015)
.
Introduction
.
IV INTERNATIONAL CONFERENCE ON CRITICAL EDUCATION Critical Education in the Era of Crisis
.
Επιμέλεια:Grollios, G., Liambas, A. & Pavlidis, P
.
Thessaloniki - Greece
.
Thessaloniki
.
Aristotle University of Thessaloniki
.
τόμ.2 σ.i-xvi
.
Pavlidis Periklis
,
Grollios Georgios
,
Liampas Anastasios
(2015)
.
Introduction
.
IV INTERNATIONAL CONFERENCE ON CRITICAL EDUCATION Critical Education in the Era of Crisis Conference’s Proceedings
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
τόμ.2 σ.i-xvi
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Grollios Georgios (επιμ.)
,
Liampas Anastasios (επιμ.)
,
Pavlidis Periklis (επιμ.)
(2015)
.
Proceedings of the 4th International Conference on Critical Education "Critical Education in the Era of Crisis" volume 2
.
Θεσσαλονίκη
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
Γρόλλιος Γεώργιος (επιμ.)
,
Λιάμπας Αναστάσιος (επιμ.)
,
Παυλίδης Περικλής (επιμ.)
(2015)
.
Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Κριτική Εκπαίδευση με θέμα "Η Κριτική Εκπαίδευση στην Εποχή της Κρίσης" 1ος τόμος
.
Θεσσαλονίκη
.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
(2014)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2014)
.
Η παιδική ηλικία, τα σχολεία Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος και το Νέο Σχολείο
.
Παιδική Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις, Πρακτικά Συνεδρίου
.
Επιμέλεια:Μπαμπούνης, Χ
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
ΕΚΠΑ
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2012)
.
Όψεις των Ολοήμερων Σχολείων Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος
.
Παιδαγωγική – θεωρία & πράξη
.
αρ.5 σ.85-97
.
(2011)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Grollios G
(2011)
.
An Alternative Perspective on Curriculum planning
.
επιμ.
Stergioulas Lampros K
,
Drenoyianni Helen
.
Pursuing Digital Literacy in Compulsory Education
.
New York, USA
.
Peter Lang
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γρόλλιος Γ
,
Λιάμπας Αναστάσιος Α
(2011)
.
Ένα εγχείρημα γραμματισμού και συνειδητοποίησης με βάση την απελευθερωτική αγωγή
.
Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γ.Γ.Δ.Β.Μ. του Υπουργείου Παιδείας Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Without Type
Γρόλλιος Γ
(2011)
.
Προοδευτική Εκπαίδευση και Αναλυτικό Πρόγραμμα
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Επίκεντρο
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γρόλλιος Γ
(2010)
.
Από το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών στα Προγράμματα Σπουδών του Νέου Σχολείου
.
Εκπαιδευτική Κοινότητα
.
τόμ.95 σ.20-27
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Γούναρη Π. (επιμ.)
,
Γρόλλιος Γ. (επιμ.)
(2010)
.
Κριτική Παιδαγωγική. Μια Συλλογή Κειμένων
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Gutenberg
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Gounari P
,
Grollios G
(2010)
.
New Information and Communication Technologies (ICTs) as Spaces for Critical Literacy
.
International Technology Education and Development (INTED)
.
Valencia, Spain
.
Spain
.
Grollios G
,
Gounari P
(2010)
.
Theoretical Approaches of the Project Method in Greece
.
International Technology Education and Development (INTED)
.
Valencia, Spain
.
Γρόλλιος Γ
,
Γούναρη Π
(2010)
.
Η πρόταση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου
.
Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος
.
Ρέθυμνο, Ελλάδα
.
(2009)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γρόλλιος Γ
(2009)
.
Κοινωνική δικαιοσύνη και δημόσια παιδαγωγική
.
Πανεπιστήμιο Πατρών – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Πάτρα, Ελλάδα
.
Γρόλλιος Γ
(2009)
.
Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Αναλυτικό Πρόγραμμα
.
ΙΓ΄ Διεθνές Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρ. Ελλάδος : "Αναλυτικά Προγράμματα και Σχολικά Εγχειρίδια : ελληνική πραγματικότητα και διεθνής εμπειρία"
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
Without Type
Grollios G
(2009)
.
Paulo Freire and the Curriculum
.
Boulder – Colorado
.
Paradigm Publishers
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γρόλλιος Γ
(2008)
.
Η διαμάχη για την Πολυτεχνική Εκπαίδευση στα Πρώτα Χρόνια της Σοβιετικής Εξουσίας
.
Ουτοπία
.
τόμ.78 σ.135-156
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Grollios G
(2008)
.
The Neoliberal – Neoconservative Reform in Greek Education
.
επιμ.
Hill D
.
The Rich World and the Impoverishment of Education. Diminishing Democracy, Equity and Worker’s Rights
.
New York, USA
.
Routledge
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Γρόλλιος Γ. (επιμ.)
,
Apple (επιμ.)
(2008)
.
Επίσημη Γνώση
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Επίκεντρο
.
(2007)
Άρθρο σε Περιοδικό
Αϊδίνης Αθανάσιος
,
Γρόλλιος Γ
(2007)
.
Κριτικές παρατηρήσεις στο νέο βιβλίο του γλωσσικού μαθήματος της Α΄ τάξης του δημοτικού σχολείου
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
τόμ.84 σ.35-42
.
Αϊδίνης Αθανάσιος
,
Γρόλλιος Γ
(2007)
.
Κριτικές παρατηρήσεις στο εγχειρίδιο του γλωσσικού μαθήματος της Γ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου
.
Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης
.
τόμ.84 σ.43-53
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γρόλλιος Γ
(2007)
.
Σκοποί και Προγράμματα Σπουδών των Διδασκαλείων Δημοτικής Εκπαίδευσης
.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων – Σχολή Επιστημών Αγωγής
.
Ιωάννινα, Ελλάδα
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Αϊδίνης Αθανάσιος
,
Γρόλλιος Γ
(2007)
.
Κριτικές παρατηρήσεις στo νέo βιβλίo του γλωσσικού μαθήματος της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου
.
Συνέδριο Φιλόλογου
.
Θεσσαλονίκη
.
(2003)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Καρανταϊδου Ρούλα
,
Κορομπόκης Δημήτρης
,
Κοτίνης Χρήστος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2003)
.
Γραμματισμός και συνειδητοποίηση:: Μια παιδαγωγική προσέγγιση με βάση τη θεωρία του Paulo Freire
.
Αθήνα
.
Μεταίχμιο
.
(2002)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
,
Τζήκας Χρήστος
(2002)
.
Ορισμένα ζητήματα σχετικά με την ιστορία της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού
.
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση: ποιος, ποιον και γιατί
.
Επιμέλεια:Κάτσικας, Χρήστος, Καββαδίας, Γιώργος
.
Αθήνα
.
Σαββάλας
.
σ.113-135
.
(2001)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(2001)
.
Ευέλικτη ζώνη και μέθοδος project
.
Εκπαιδευτική Κοινότητα
.
αρ.60 σ.10-15
.
(1996)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γρόλλιος Γεώργιος
,
Λιάμπας Γ
,
Λιάμπας Αναστάσιος
(1996)
.
Παιδαγωγικά Τμήματα και πρακτικές ασκήσεις: Επιβίωση της αντίληψης των Παιδαγωγικών Ακαδημιών
.
Εκπαιδευτική Κοινότητα
.
αρ.36 σ.19-23
.
Ενημερώθηκε: 2020-11-17