Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
ΜΟΔΙΠ
ΕΘΑΑΕ
ΟΜΕΑ
Αξιολόγηση
Πιστοποίηση
Νομοθεσία
Κανονισμοί
ΣΔΠ
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Ελένη Χοντολίδου
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Προσωπικά Στοιχεία
2310997367
hodol@edlit.auth.gr
http://users.auth.gr/hodol
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Σχολική Παιδαγωγική & Λογοτεχνική Εκπαίδευση
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1979
Πτυχίο Τμήματος Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας
Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας
ΑΠΘ
Ελλάδα
Παιδαγωγική
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1981
ΜΑ
Φιλοσοφική
ΑΠΘ
Ελλάδα
Παιδαγωγική
Διδακτορικό Δίπλωμα
1989
ΔΔ
Φιλοσοφική
ΑΠΘ
Ελλάδα
Παιδαγωγικής
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2018–19
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π1444
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΖΩΗΣ ΩΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ: ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Π3002
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Π3018
Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: αρχές μεθόδευσης διδασκαλίας αξιολόγηση σχολικής επίδοσης, σχεδιασμός σεναρίων
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2018–19
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Π1432
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
Π1602
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Π3018
Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: αρχές μεθόδευσης διδασκαλίας αξιολόγηση σχολικής επίδοσης, σχεδιασμός σεναρίων
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Παπακωνσταντίνου Αικατερίνη. Ο λόγος του άλλου στις σχολικές δραστηριότητες: μια μελέτη για την παραγωγή λόγου σχετικού με θέματα ταυτότητας και ετερότητας
Γκαβοπούλου Αθηνά. Η χρήση του χιούμορ στη διδασκαλία της λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο
Τζιαμπάζη Θεοδώρα. Η προοπτική του μέλλοντος μέσα από την επιστημονική φαντασία. Σχεδιασμός διδακτικού σεναρίου στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Ευθυμιάδου Χρυσή-Αικατερίνη. 0
Αδαμόπουλος Βασίλειος. Η αξιολόγηση του γραπτού λόγου στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο: θεσμικός λόγος και εμπειρικά δεδομένα
Πατσε Σοφια. Σχεδιασμός Σεναρίου Διδασκαλίας για παιδιά Ρομά Δημοτικού Σχολείου με έμφαση στην Θεατροπαιδαγωγικκή Μέθοδο
Μωυσιάδης Λάζαρος. Φοιτώντας/Υπηρετώντας σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας: ιστορίες ζωής εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών
2017–2018
Τζενου Ευλαλια. Πειθαρχία και υποκειμενικότητα στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας των Φυλακών: Το παράδειγμα του σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας της Δικαστικής Φυλακής Διαβατών
2016–2017
Οταπασιδου Ιωαννα. Φωνές παιδιών προσφύγων στη λογοτεχνία: σχεδιασμός σεναρίου διδασκαλίας
Τερτλιδου Αναστασια. Αναδομώντας τις έμφυλες ταυτότητες
Νικολοπουλου Βασιλικη. Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: ένας καινοτόμος θεσμός Εκπαίδευσης Ενηλίκων στην Ελλάδα. Πως η θεωρία έγινε πράξη και η καινοτομία βίωμα
Φρασκου Αγγελικη. Ο εθνικός άλλος στα λογοτεχνικά κείμενα: Σχεδιασμός σεναρίου διδασκαλίας
2015–2016
Μαγιωνα Αργυρω. Η κοινωνική συγκρότηση της παιδικής ταυτότητας: παιδική ηλικία και δικαιώματα του παιδιού
Γιαννακοπουλου Ιωαννα. Η αναγνωστική ιστορία μιας πρώην χρήστριας εξαρτησιογόνων ουσιών: μελέτη περίπτωσης
2014–2015
Τσιρωνη Παναγιωτα. Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: αξιολόγηση και συγκριτική μελέτη του Αναλυτικού Προγράμματος και των Καινοτόμων Δράσεων Ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας
Τεκιδου Σμαρω. Σχεδιασμός διδακτικής ενότητας στο μάθημα της λογοτεχνίας για το Ολοκαύτωμα
Θεοχαριδου Καλλιοπη. Πολιτική και Δραστηριότητες παιδικών βιβλιοθηκών Θεσσαλονίκης: Το παράδειγμα της παιδικής βιβλιοθήκης Ορέστου
2013–2014
Τσιουπλη Ευγενια. Ζωντανεύοντας e-στορίες: η λογοτεχνική αγωγή στο διαδίκτυο
Φωκα Πετρουλα. Η διδασκαλία της διδακτικής ενότητας "Πορτρέτα Εφήβων" στη Γ' ' Γυμνασίου
Παντουλη Ολγα. Αφηγήσεις ζωής ελληνίδων επιστημόνων: η εξέλιξη τους στους τομείς της φυσικής, των μαθηματικών, της μηχανικής και της τεχνολογίας
Ιωαννιδου Ασπασια. Διαμόρφωση υποκειμενικότητας μαθητών και μαθητριών μέσω της λογοτεχνίας σε πολυπολιτισμικό πλαίσιο.
2012–2013
Ρογδακη Αννα. ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Abdulahad Katyana. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΉ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ντοβα Δημητρα. Η αναπαράσταση της αναπηρίας στα εικονογραφημένα παιδικά βιβλία
Λιουζα Κωνσταντια. Εμπειρίες μετανάστευσης στη λογοτεχνία και η αξιοποίησή τους στη διδασκαλία
Μαλιγκανη Ελενη. Οι σχολικές βιβλιοθήκες του ΕΠΕΑΕΚ και η συμβολή τους στην ενίσχυση της φιλαναγνωσίας: μια μελέτη περίπτωσης
Κυαμετη Μαρια. Το ελληνικό λαϊκό παραμύθι: η παιδαγωγική του αξιοποίηση
Ορλιακλη Ελεαννα. Χάρι Πότερ: η πρόσληψη και η μαγεία του είδους
Ελευθεριαδου Σοφια. Το μάθημα της Λογοτεχνίας στην Α' Λυκείου: Εφαρμογή και αξιολόγηση του νέου προγράμματος σπουδών
2011–2012
Ευθυμιαδου Χρυση Αικατερινη. ΣΕ ΣΕΝΑΝΕ ΜΙΛΑΩ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ: ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
4
2013
Head, Παρατηρητήριο της ακαδημαϊκής πορείας φοιτητών που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες
3
2012
Head, Παρατηρητήριο της ακαδημαϊκής πορείας φοιτητών που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες
2
2011
Αναπληρωτής Πρόεδρος, Παρατηρητήριο της ακαδημαϊκής πορείας φοιτητών που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες
1
2010
Αναπληρωτής Πρόεδρος, Παρατηρητήριο της ακαδημαϊκής πορείας φοιτητών που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες
Ερευνητικά Έργα
2016–2017
Συνέδριο: "Νέες φωνές 4"
2013–2014
Δράση Γ: Ενίσχυση Ερευνητικής Δραστηριότητας Ανθρωπιστικών Επιστημών - Έρευνα Αναγνωστικών Συνηθειών Εφήβων.
2013–2019
Υπηρεσίες πρόσβασης σε επιστημονικά δεδομένα της Βιβλιοθήκης του Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
2005–2009
Η μελέτη της εθνικής ταυτότητας και ετερότητας μέσα από την παραγωγή λόγου μαθητών και μαθητριών με πολιτισμική ετερότητα: η πολυπολιτισμικότητα και οι πολλαπλές ταυτότητες
2002–2007
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ: Έφηβοι και διαδίκτυο
1997–
Συνέδριο: "Λογοτεχνία και εκπαίδευση"
Δημοσιεύσεις
73
Άρθρο σε Περιοδικό
Χοντολίδου Ε
(73)
.
Οικογένειες: αυτές οι δύσκολες σχέσεις: (βιβλιοπαρουσίαση του μυθιστορήματος της Σοφίας Νικολαΐδου,Ο μωβ μαέστρος)
.
Εντευκτήριο
.
[73] σ.153-155
.
Χοντολίδου Ε
(73)
.
Οικογένειες: αυτές οι δύσκολες σχέσεις: (βιβλιοπαρουσίαση του μυθιστορήματος της Σοφίας Νικολαΐδου,Ο μωβ μαέστρος)
.
Εντευκτήριο
.
[73] σ.153-155
.
2016
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Λιάμπας Αναστάσιος
(2016)
.
Η γνώμη των εκπαιδευτικών των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ για την Έκθεση Περιγραφικής Αξιολόγησης και τις επιδράσεις της
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη. Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
(επιμ.) Χοντολίδου, Ελένη, Τσοκαλίδου, Πετρούλα, Τεντολούρης, Φίλιππος, Κυρίδης, Αργύριος και Βακαλόπουλος, Κωνσταντίνος
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2016)
.
Η γνώμη των εκπαιδευτικών των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ για την Έκθεση Περιγραφικής Αξιολόγησης και τις επιδράσεις της
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη. Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
(επιμ.) Χοντολίδου, Ελένη, Τσοκαλίδου, Πετρούλα, Τεντολούρης, Φίλιππος, Κυρίδης, Αργύριος και Βακαλόπουλος, Κωνσταντίνος
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
,
Τεντολούρης Φίλιππος (επιμ.)
,
Κυρίδης Αργύριος (επιμ.)
,
Βακαλόπουλος Κωνσταντίνος (επιμ.)
(2016)
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη: Γλωσσικές και Παιδαγωγικές προεκτάσεις
.
Gutenberg
.
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
,
Τεντολούρης Φίλιππος (επιμ.)
,
Κυρίδης Αργύριος (επιμ.)
,
Βακαλόπουλος Κωνσταντίνος (επιμ.)
(2016)
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη: Γλωσσικές και Παιδαγωγικές προεκτάσεις
.
Gutenberg
.
2011
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αποστολίδου Β
,
Κελεπούρη Μ
,
Τσαρμποπούλου Α
,
Χοντολίδου Ε
(2011)
.
Η περιπέτεια της ενηλικίωσης. Η διδασκαλία του εφηβικού μυθιστορήματος στο Γυμνάσιο
.
Σύγχρονη εφηβική λογοτεχνία. Από την ποιητική της εφηβείας στην αναζήτηση της ερμηνείας της
.
(eds) Κανατσούλη Μ., Πολίτης Δ
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Πατάκης
.
σ.57-69
.
Αποστολίδου Β
,
Κελεπούρη Μ
,
Τσαρμποπούλου Α
,
Χοντολίδου Ε
(2011)
.
Η περιπέτεια της ενηλικίωσης. Η διδασκαλία του εφηβικού μυθιστορήματος στο Γυμνάσιο
.
Σύγχρονη εφηβική λογοτεχνία. Από την ποιητική της εφηβείας στην αναζήτηση της ερμηνείας της
.
(eds) Κανατσούλη Μ., Πολίτης Δ
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
Πατάκης
.
σ.57-69
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Πασχαλίδης Γρηγόριος (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια (επιμ.)
(2011)
.
Σύνορα, Περιφέρειες, Διασπορές
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
Πασχαλίδης Γρηγόριος (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια (επιμ.)
(2011)
.
Σύνορα, Περιφέρειες, Διασπορές
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
2008
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Αποστολίδου Β
,
Χοντολίδου Ε
(2008)
.
Το μάθημα της λογοτεχνίας σε διαπολιτισμικό περιβάλλον: το παράδειγμα των σχολείων της Θράκης
.
επιμ.
Δραγώνα Θ
,
Φραγκουδάκη Α
.
Πρόσθεση όχι αφαίρεση πολλαπλασιασμός όχι διαίρεση. Η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης
.
.
Αθήνα
.
Μεταίχμιο
.
σ.263-275
.
Αποστολίδου Β
,
Χοντολίδου Ε
(2008)
.
Το μάθημα της λογοτεχνίας σε διαπολιτισμικό περιβάλλον: το παράδειγμα των σχολείων της Θράκης
.
επιμ.
Δραγώνα Θ
,
Φραγκουδάκη Α
.
Πρόσθεση όχι αφαίρεση πολλαπλασιασμός όχι διαίρεση. Η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης
.
.
Αθήνα
.
Μεταίχμιο
.
σ.263-275
.
Τσουκαλά Κυριακούλα
,
Χοντολίδου Ελένη
,
Πασχαλίδης Γρηγόριος
,
Λάζαρης Ανδρέας
(2008)
.
Διαπολιτισμικότητα, παγκοσμιοποίηση και ταυτότητες
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Τσουκαλά Κυριακούλα
,
Χοντολίδου Ελένη
,
Πασχαλίδης Γρηγόριος
,
Λάζαρης Ανδρέας
(2008)
.
Διαπολιτισμικότητα, παγκοσμιοποίηση και ταυτότητες
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Πασχαλίδης Γρηγόριος (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Τσουκαλά M. (επιμ.)
,
Λάζαρης Α. (επιμ.)
(2008)
.
Διαπολιτισμικότητα, Παγκοσμιοποίηση και Ταυτότητες
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Πασχαλίδης Γρηγόριος (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Τσουκαλά M. (επιμ.)
,
Λάζαρης Α. (επιμ.)
(2008)
.
Διαπολιτισμικότητα, Παγκοσμιοποίηση και Ταυτότητες
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
2007
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Χοντολίδου Ε
,
Αποστολίδου Β
(2007)
.
Το μάθημα της λογοτεχνίας σε διαπολιτισμικό περιβάλλον: το παράδειγμα των σχολείων της Θράκης
.
επιμ.
Δραγώνα Θ
,
Φραγκουδάκη Α
.
Πρόσθεση όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμός, όχι διαίρεση: η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας
.
Πρόσθεση όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμός, όχι διαίρεση; Αθήνα
.
σ.263-275
.
Χοντολίδου Ε
,
Αποστολίδου Β
(2007)
.
Το μάθημα της λογοτεχνίας σε διαπολιτισμικό περιβάλλον: το παράδειγμα των σχολείων της Θράκης
.
επιμ.
Δραγώνα Θ
,
Φραγκουδάκη Α
.
Πρόσθεση όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμός, όχι διαίρεση: η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας
.
Πρόσθεση όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμός, όχι διαίρεση; Αθήνα
.
σ.263-275
.
2006
Άρθρο σε Περιοδικό
Παντούλη Όλγα
,
Λαδά Σ
,
Χοντολίδου Ελένη
(2006)
.
Μαθήματα φύλου και ισότητας στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών των ελληνικών πανεπιστημίων: συγκριτική και συγχρονική προσέγγιση
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
σ.130-140
.
Παντούλη Όλγα
,
Λαδά Σ
,
Χοντολίδου Ελένη
(2006)
.
Μαθήματα φύλου και ισότητας στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών των ελληνικών πανεπιστημίων: συγκριτική και συγχρονική προσέγγιση
.
Σύγχρονη Εκπαίδευση
.
σ.130-140
.
Χοντολίδου Ε
(2006)
.
Μικρό Ημερολόγιο για μεγάλα θέματα
.
Εντευκτήριο
.
τόμ.74 σ.142-143
.
Χοντολίδου Ε
(2006)
.
Μικρό Ημερολόγιο για μεγάλα θέματα
.
Εντευκτήριο
.
τόμ.74 σ.142-143
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Χοντολίδου Ε
,
Χατζηδήμου Δ. (επιμ.)
,
Μπίκος Κ. (επιμ.)
,
Στραβάκου Π. (επιμ.)
,
Χατζηδήμου Κ. (επιμ.)
(2006)
.
Σχολείο χωρίς εξετάσεις: εσωτερικές αντιφάσεις της ‘προοδευτικής’ Παιδαγωγικής
.
Θεσσαλονίκη
.
Κυριακίδης
.
τόμ.2 σ.637-644
.
Χοντολίδου Ε
,
Χατζηδήμου Δ. (επιμ.)
,
Μπίκος Κ. (επιμ.)
,
Στραβάκου Π. (επιμ.)
,
Χατζηδήμου Κ. (επιμ.)
(2006)
.
Σχολείο χωρίς εξετάσεις: εσωτερικές αντιφάσεις της ‘προοδευτικής’ Παιδαγωγικής
.
Θεσσαλονίκη
.
Κυριακίδης
.
τόμ.2 σ.637-644
.
2005
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Χοντολίδου Ε
(2005)
.
Αλλαγές στις εκδοτικές πρακτικές παιδικών βιβλίων: το παράδειγμα του βιβλίου Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες του Ιουλίου Βερν
.
επιμ.
Σέμογλου-Κωνσταντινίδου Ο
.
Εικόνα και παιδί
.
Θεσσαλονίκη
.
Cannot Design Publications
.
σ.89-97
.
Χοντολίδου Ε
(2005)
.
Αλλαγές στις εκδοτικές πρακτικές παιδικών βιβλίων: το παράδειγμα του βιβλίου Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρες του Ιουλίου Βερν
.
επιμ.
Σέμογλου-Κωνσταντινίδου Ο
.
Εικόνα και παιδί
.
Θεσσαλονίκη
.
Cannot Design Publications
.
σ.89-97
.
2004
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Βεκρής Λ. (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ε. (επιμ.)
(2004)
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Πάντειο Πανεπιστήμιο. Αθήνα, 28-29 Ιουνίου 2003
.
Αθήνα
.
ΥΠΕΠΘ
.
Βεκρής Λ. (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ε. (επιμ.)
(2004)
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας. Πάντειο Πανεπιστήμιο. Αθήνα, 28-29 Ιουνίου 2003
.
Αθήνα
.
ΥΠΕΠΘ
.
Τσουκαλά Κυριακή (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Χριστοδούλου Αναστασία-Χαρίκλεια (επιμ.)
,
Μιχαηλίδης Γιώργος (επιμ.)
(2004)
.
Σημειωτικά Συστήματα και Επικοινωνία: πράξη, διάδραση, περίσταση και αλλαγή
.
Θεσσαλονίκη
.
Παρατηρητής
.
σ.662
.
Τσουκαλά Κυριακή (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Χριστοδούλου Αναστασία-Χαρίκλεια (επιμ.)
,
Μιχαηλίδης Γιώργος (επιμ.)
(2004)
.
Σημειωτικά Συστήματα και Επικοινωνία: πράξη, διάδραση, περίσταση και αλλαγή
.
Θεσσαλονίκη
.
Παρατηρητής
.
σ.662
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Χοντολίδου Ε
(2004)
.
Τα προσκλητήρια γάμου ως κειμενικό είδος: Mελέτες για την ελληνική γλώσσα
.
Πρακτικά της 24ης ετήσιας του Τομέα Γλωσσολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης 9-11 Μαΐου 2003
.
σ.786-797
.
Χοντολίδου Ε
(2004)
.
Επιλέγοντας κείμενα για τους δικούς μας ‘άλλους’: προς μια διαπολιτισμική σύλληψη της λογοτεχνίας
.
επιμ.
Δαμανάκης Μιχάλης
,
Μητροφάνης Γιάννης
.
Λογοτεχνία της διασποράς και διαπολιτισμικότητα: Πρακτικά Ημερίδας
.
σ.114-120
.
Χοντολίδου Ε
(2004)
.
Τα προσκλητήρια γάμου ως κειμενικό είδος: Mελέτες για την ελληνική γλώσσα
.
Πρακτικά της 24ης ετήσιας του Τομέα Γλωσσολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης 9-11 Μαΐου 2003
.
σ.786-797
.
Χοντολίδου Ε
(2004)
.
Επιλέγοντας κείμενα για τους δικούς μας ‘άλλους’: προς μια διαπολιτισμική σύλληψη της λογοτεχνίας
.
επιμ.
Δαμανάκης Μιχάλης
,
Μητροφάνης Γιάννης
.
Λογοτεχνία της διασποράς και διαπολιτισμικότητα: Πρακτικά Ημερίδας
.
σ.114-120
.
Without Type
Χοντολίδου Ε
(2004)
.
Κείμενα πολυγραμματισμών και πολιτισμικής διάστασης στην εκπαίδευση, κείμενα γλωσσικής και λογοτεχνικής εκπαίδευσης.Η επανατροφοδότηση των μαθητών στα γραπτά τους κείμενα: Κλειδιά και Αντικλείδια
.
ΥΠΕΠΘ
.
Χοντολίδου Ε
(2004)
.
Κείμενα πολυγραμματισμών και πολιτισμικής διάστασης στην εκπαίδευση, κείμενα γλωσσικής και λογοτεχνικής εκπαίδευσης.Η επανατροφοδότηση των μαθητών στα γραπτά τους κείμενα: Κλειδιά και Αντικλείδια
.
ΥΠΕΠΘ
.
2003
Άρθρο σε Περιοδικό
Hodolidou E
(2003)
.
The Multiliteracies Challenge in the Field of Adult Education: the case of the Greek Second Chance Schools
.
International Journal of the Humanities
.
τόμ.1
.
Hodolidou E
(2003)
.
The Multiliteracies Challenge in the Field of Adult Education: the case of the Greek Second Chance Schools
.
International Journal of the Humanities
.
τόμ.1
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αποστολίδου Βενετία
,
Πασχαλίδης Γρηγόριος
,
Χοντολίδου Ελένη
(2003)
.
Η λογοτεχνία ως πολιτισμική και διαπολιτισμική αγωγή
.
Ομοιότητες και διαφορές: Αναζητώντας νέους δρόμους στην εκπαίδευση
.
(Eds.) Δραγώνα Θ., Φραγκουδάκη Α
.
Αθήνα
.
Yπουργείο Eθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
.
σ.133-139
.
Αποστολίδου Βενετία
,
Πασχαλίδης Γρηγόριος
,
Χοντολίδου Ελένη
(2003)
.
Η λογοτεχνία ως πολιτισμική και διαπολιτισμική αγωγή
.
Ομοιότητες και διαφορές: Αναζητώντας νέους δρόμους στην εκπαίδευση
.
(Eds.) Δραγώνα Θ., Φραγκουδάκη Α
.
Αθήνα
.
Yπουργείο Eθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
.
σ.133-139
.
2002
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Αποστολίδου Βενετία
,
Πασχαλίδης Γρηγόριος
,
Χοντολίδου Ελένη
(2002)
.
Η λογοτεχνία ως πολιτισμική και ως διαπολιτισμική αγωγή
.
Similarities and Differences. In Quest of New Paths in Education, Επιστημονική Eπιτροπή του ερευνητικού-εκπαιδευτικού προγράμματος Eκπαίδευση Mουσουλμανοπαίδων
.
Κομοτηνή
.
Αποστολίδου Βενετία
,
Πασχαλίδης Γρηγόριος
,
Χοντολίδου Ελένη
(2002)
.
Η λογοτεχνία ως πολιτισμική και ως διαπολιτισμική αγωγή
.
Similarities and Differences. In Quest of New Paths in Education, Επιστημονική Eπιτροπή του ερευνητικού-εκπαιδευτικού προγράμματος Eκπαίδευση Mουσουλμανοπαίδων
.
Κομοτηνή
.
2001
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κελεπούρη Μ
,
Κεσίδου Αναστασία
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2001)
.
Μελέτες Περίπτωσης
.
επιμ.
Χατζηπαναγιώτου Παρασκευή
,
Χοντολίδου Ελένη
.
Η Αξιολόγηση του Ηλεκτρονικού Κόμβου του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάς
.
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
.
σ.77-80
.
Κελεπούρη Μ
,
Κεσίδου Αναστασία
,
Υψηλάντης Γεώργιος
(2001)
.
Μελέτες Περίπτωσης
.
επιμ.
Χατζηπαναγιώτου Παρασκευή
,
Χοντολίδου Ελένη
.
Η Αξιολόγηση του Ηλεκτρονικού Κόμβου του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάς
.
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
.
σ.77-80
.
Υψηλάντης Γεώργιος
(2001)
.
Γλώσσα: Θεωρία-Διδασκαλία
.
επιμ.
Χατζηπαναγιώτου Π
,
Χοντολίδου Ε
.
Η Αξιολόγηση του Ηλεκτρονικού Κόμβου του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάς
.
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
.
σ.52-59
.
Υψηλάντης Γεώργιος
(2001)
.
Γλώσσα: Θεωρία-Διδασκαλία
.
επιμ.
Χατζηπαναγιώτου Π
,
Χοντολίδου Ε
.
Η Αξιολόγηση του Ηλεκτρονικού Κόμβου του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάς
.
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
.
σ.52-59
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Πασχαλίδης Γρηγόριος (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
(2001)
.
Πρακτικά του Ε΄ Συνεδρίου της Ελληνικής Σημειωτικής Εταιρίας
.
Θεσσαλονίκη
.
Παρατηρητής
.
Πασχαλίδης Γρηγόριος (επιμ.)
,
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
(2001)
.
Πρακτικά του Ε΄ Συνεδρίου της Ελληνικής Σημειωτικής Εταιρίας
.
Θεσσαλονίκη
.
Παρατηρητής
.
1996
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μπόκλουντ-Λαγοπούλου Κάριν
(1996)
.
«Η διδασκαλία της έκθεσης στο δημοτικό. Μια επικοινωνιακή προσέγγιση»,
.
επιμ.
Χοντολίδου Ε
,
Καμαρούδης Σ
.
Σημειωτική και εκπαίδευση. Συμπόσιο Φλώρινας 1994
.
Φλώρινα
.
Θεσσαλονίκη
.
Παρατηρητής
.
σ.45-57
.
Μπόκλουντ-Λαγοπούλου Κάριν
(1996)
.
«Η διδασκαλία της έκθεσης στο δημοτικό. Μια επικοινωνιακή προσέγγιση»,
.
επιμ.
Χοντολίδου Ε
,
Καμαρούδης Σ
.
Σημειωτική και εκπαίδευση. Συμπόσιο Φλώρινας 1994
.
Φλώρινα
.
Θεσσαλονίκη
.
Παρατηρητής
.
σ.45-57
.
1995
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αποστολίδου Βενετία
,
Πασχαλίδης Γρηγόριος
,
Χοντολίδου Ελένη
(1995)
.
Η Λογοτεχνία στην Eκπαίδευση: προϋποθέσεις για ένα νέο πρόγραμμα διδασκαλίας
.
Σύγχρονα Θέματα
.
αρ.57 σ.78-85
.
Αποστολίδου Βενετία
,
Πασχαλίδης Γρηγόριος
,
Χοντολίδου Ελένη
(1995)
.
Η Λογοτεχνία στην Eκπαίδευση: προϋποθέσεις για ένα νέο πρόγραμμα διδασκαλίας
.
Σύγχρονα Θέματα
.
αρ.57 σ.78-85
.
----
Άρθρο σε Περιοδικό
Χοντολίδου Ε
.
Η Ελένη Χοντολίδου προτείνει…: Στήλη σύντομης παρουσίασης βιβλίων στο περιοδικό Εντευκτήριο
.
Εντευκτήριο
.
τόμ.71,72
.
Χοντολίδου Ε
.
Η Ελένη Χοντολίδου προτείνει…: Στήλη σύντομης παρουσίασης βιβλίων στο περιοδικό Εντευκτήριο
.
Εντευκτήριο
.
τόμ.71,72
.
Ενημερώθηκε: 2018-10-29