Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Κωνσταντίνα Ηλιοπούλου
Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Προσωπικά Στοιχεία
kiliopoulou@edlit.auth.gr
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
701
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)
Π3022
Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας (Γ2)
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2022–23
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
701
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)
Π3037
Προσεγγίσεις και Έρευνες Δίγλωσσης και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Προπτυχιακό
Ενοποιημένη Εκμάθηση και Μέθοδοι Διδασκαλίας της Ελληνικής ως Δεύτερη Ξένη Γλώσσα: Πορίσματα Έρευνας
Άγνωστη
Προπτυχιακό
Ερευνητική μελέτη του σχολικού εγχειρίδου της ΝΕ Γλώσσας της Α' Γυμνασίου με άξονα την κατανόηση Γραπτού Λόγου
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2021–2022
Σχεδιασμός - Εποπτεία εφαρμογής του προγράμματος & δημιουργία επιμορφωτικού και εκπαιδευτικού υλικού
2014–2021
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία"
Δημοσιεύσεις
(2020)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Rousoulioti Thomais
,
Iliopoulou Konstantina
(2020)
.
Alternative vs Traditional Language Assessment: Tracing teachers’ opinions and attitudes
.
2nd International Conference on Language Education and Research
.
Athens - Greece
.
(2019)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Ηλιοπούλου Κωνσταντίνα
,
Ρουσουλιώτη Θωμαή
(2019)
.
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών για την εναλλακτική αξιολόγηση στη διδασκαλία της γλώσσας: Πορίσματα έρευνας
.
Μελέτες για την ελληνική γλώσσα 39
.
Επιμέλεια:Κική Τσαλακανίδου
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Ινστιτούτο νεοελληνικών σπουδών, Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη
.
τόμ.1 αρ.1 σ.415-434
.
Ενημερώθηκε: 2022-09-12