Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
ΜΟΔΙΠ
ΕΘΑΑΕ
ΟΜΕΑ
Αξιολόγηση
Πιστοποίηση
Νομοθεσία
Κανονισμοί
ΣΔΠ
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου
Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Προσωπικά Στοιχεία
2310992176
2310992176
konchatzinikolaou@phed.auth.gr
Scopus ID
8542394700
Google Scholar ID
wgwMzS4AAAAJ&hl
https://orcid.org/0000-0003-0312-3471
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Εργαστηριακές Εφαρμογές στη Μάθηση και τον Έλεγχο της Κίνησης
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1990
Πτυχίο
ΤΕΦΑΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΠΘ
Ελλάδα
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Διδακτορικό Δίπλωμα
2004
ΔΔ
ΤΕΦΑΑ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΠΘ
Ελλάδα
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΕΠ0129
ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Ανθρώπινη Απόδοση
ΚΑΕ9
ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2024–25
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΕΠ0129
ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Νευροεπιστήμες και Εκπαίδευση: Αναφορά σε Γραφοκινητικές Δεξιότητες.
2024–2025
Μεταπτυχιακό
Νευροεπιστήμες και Εκπαίδευση: Αναφορά σε Γραφοκινητικές Δεξιότητες.
2021–2022
Προπτυχιακό
Η επίδραση τηε εξειδικευμένης εμπειρίας στη λήψη αποφάσεων με έμφαση στο αντιληπτικό σκέλος σε παίκτες της Πετοσφαίρισης.
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ "QUIET EYE" ΩΣ ΒΑΣΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΟΦΘΑΛΜΙΚΗΣ ΙΧΝΥΛΑΤΗΣΗΣ.
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2022–2024
"Εμπειρογνωμοσύνη αθλητών πετοσφαίρησης.Η επίδραση της αναζήτησης οπτικών ερεθισμάτων και χωρικών υποδείξεων κατά τη διάρκεια ενός πραγματικού αγωνιστικού σενάριου πετοσφαίρησης"
2022–2025
Ενίσχυση της διαπολιτισμικής δεξιότητας των καθηγητών φυσικής αγωγής
2021–2023
Παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας για την διδασκαλία για το ντόπινγκ
2021–2023
Η ενεργοποίηση νέων στον αθλητισμό μετά την αποκατάσταση τους
2018–2028
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Ανθρώπινη Απόδοση
2018–2025
Εκπαίδευση στη Φυσική Αγωγή και στην Προσαρμοσμένη -Ειδική Φυσική Αγωγή
2005–2007
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΙΙ (Γενικό): Η χρήση της οπτικής ανατροφοδότησης ως μέσο εξάσκησης της στατικής και δυναμικής ισορροπίας σε ηλικιωμένα άτομα
2003–2008
Αναμόρφωση Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών: Βελτίωση ποιότητας περεχόμενης εκπαίδευσης, αξιολόγηση και σύνδεση με την αγορά εργασίας.
1998–1999
Αναμόρφωση προγραμμάτων διδασκαλίας φυσικής αγωγής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποκλινόντων μορφών κοινωνικής συμπεριφοράς και πρόβλεψη της επίδοσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
1994–
Ατμοσφαιρική ρύπανση
Δημοσιεύσεις
(2024)
Άρθρο σε Περιοδικό
Teloudi Andriana
,
Anyfanti Maria
,
Chatzinikolaou Konstantinos
,
Grouios Georgios
,
Hatzitaki Vassilia
,
Chouvarda Ioanna
,
Kouidi Evangelia
(2024)
.
Assessing Static Balance, Balance Confidence, and Fall Rate in Patients with Heart Failure and Preserved Ejection Fraction: A Comprehensive Analysis
.
Sensors
.
τόμ.24 αρ.19 σ.6423
.
(2023)
Άρθρο σε Περιοδικό
Grouios Georgios
,
Ziagkas Efthymios
,
Loukovitis Andreas
,
Chatzinikolaou Konstantinos
,
Koidou Eirini
(2023)
.
Accelerometers in Our Pocket: Does Smartphone Accelerometer Technology Provide Accurate Data?
.
Sensors
.
τόμ.23 αρ.1 σ.192
.
Ενημερώθηκε: 2025-06-06