Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Τριανταφυλλιά Κωστούλη
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310995091
kostouli@eled.auth.gr
Scopus ID
35765462300
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Σχολικός Γραμματισμός
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Μητρική γλώσσα
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1985
Πτυχίο
Φιλολογικό/Φιλοσοφική
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1987
M.Phil
School of Education
Cambridge
Μεγάλη Βρετανία
Διδακτορικό Δίπλωμα
1991
Ph.D.
Department of Linguistics
University of Edinburgh
Μεγάλη Βρετανία
Μετεκπαίδευση
Postdoctoral fellow Boston University
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2020–21
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΕΜΠ2
ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΥΜ9
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΩΝ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Στυλιανου Μαριος. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Γεωργιου Αννα. ΓΛΩΣΣΙΚΑ,ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΝΕΩΝ ΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ:ΜΙΑ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Καφετζη Παναγιωτα. Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ντανοπουλος Δημητριος. ΙΧΝHΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΟΘΟΝΗ
Παπαδημητριου Παναγιωτα. Ταυτότητες και γραπτός λόγος:Διαπλέκοντας κειμενικές στρατηγικές σχολικού και ακαδημαϊκού γραμματισμού.
Μεταπτυχιακό
Χατζημάρκου Ελένη. Ανάπτυξη της ακουστικής κατανόησης στο νηπιαγωγείο με βάση τη μεσογειακή και βιώσιμη διατροφή: Μια έρευνα δράσης
Προπτυχιακό
Βαλακη Παναγιωτα. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
2019–2020
Προπτυχιακό
Γεωργαλή Άννα. Μελετώντας την κατανόηση κειμένων του σχολικού γραμματισμού
Καρακάση Μαρία. Διδάσκοντας απαιτητικά κειμενικά είδη μια παρέμβαση
Ανθυμίδου Δήμητρα. Διδάσκοντας απαιτητικά κειμενικά είδη μια παρέμβαση
Καρυπίδου Ελένη. Μελετώντας την κατανόηση κειμένων του σχολικού γραμματισμού
Ευφροσυνίδου Ελένη. Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το γλωσσικό μάθημα
Εφραιμίδου Άννα. Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το γλωσσικό μάθημα
Κυριακίδου Ελένη. Μελετώντας την κατανόηση κειμένων του σχολικού γραμματισμού
Μεταπτυχιακό
Αγοραστού Αικατερίνη. Απο την κειμενοκεντρική προσέγγιση στον κριτικό γραμματισμό: Δεδομένα απο την πράξη
2018–2019
Μεταπτυχιακό
Καρακάσης Ελευθέριος. Επανασχεδιάζοντας νοήματα και τοποθετήσεις: Μια κριτική προσέγγιση στο γραπτό λόγο
Τσολακίδου Χριστίνα. Ταυτότητες, επικοινωνιακές στρατηγικές και νοήματα: Μια κριτική ανάλυση του τηλεοπτικού λόγου
Νέου Αικατερίνη. Πρακτικές γραμματισμού και ταυτότητες στο νηπιαγωγείο
Προπτυχιακό
Μάργιου Ελένη. Η παραγωγή γραπτού λόγου στο σχολείο
Βογιατζή Μαρία. Η παραγωγή γραπτού λόγου στο σχολείο
Μάνου Ελένη. Η παραγωγή γραπτού λόγου στο σχολείο
Παλάσκα Αθανασία. Η παραγωγή περιλήψεων στο σχολείο
2017–2018
Προπτυχιακό
Κλητσινάρη Ελένη. Γραπτός λόγος, αλληλεπίδραση, σχέσεις εξουσίας
Αστειοπούλου Ειρήνη. Γραπτός λόγος, αλληλεπίδραση, σχέσεις εξουσίας
Αλμαλιώτη Αναστασία. Κατακτώντας τον απαιτητικό επιστημονικό λόγο
Κοκκίνου Ελένη. Κατακτώντας τον απαιτητικό επιστημονικό λόγο
Διδακτορικό
Κουνουπης Κυριακος. Η περίληψη στο πλαίσιο του σχολικού γραμματισμού: προβλήματα -προκλήσεις
2016–2017
Μεταπτυχιακό
Λίλια Σταυρούλα. Η κατανόηση κειμένων ως κοινωνική πρακτική: Μια εθνογραφική μελέτη.
Καραχρήστου Ζωή. Η διδασκαλία της γραμματικής μέσα από μια κριτική οπτική: προβλήματα και προοπτικές.
Προπτυχιακό
Πανώρη Στέλλα. Η αφήγηση στον σχολικό γραμματισμό: Κειμενοκεντρικές και κριτικές οπτικές.
Καπετάνιου Αικατερίνη. Η γραμματική στο σχολικό γραμματισμό: Θεωρία και πράξη.
Κρέτση Αικατερίνη. Η γραμματική στο σχολικό γραμματισμό: Θεωρία και πράξη.
2015–2016
Μεταπτυχιακό
Χεππακη Αναστασια. ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ: ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ
Σουλιδου Αρχοντια. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
Προπτυχιακό
Βουζα Βιργινια. Γλωσσοδιδακτικές πρακτικές σε σχολεία με μεικτό μαθητικό πληθυσμό.
Χατζέλα Ηλέκτρα-Ευαγγελία. Διδάσκοντας την επικοινωνιακή κατηγορία του χρόνου στα σχολικά εγχειρίδια του δημοτικού.
Ασβεστοπούλου Ιωάννα. Γλωσσοδιδακτικές πρακτικές σε σχολεία με μεικτό μαθητικό πληθυσμό.
Λάμπου Σταυρούλα. Αλληλεπίδραση, σχέσεις εξουσίας και μάθηση στη σχολική τάξη.
Κανίδου Όλγα. Εφαρμογή των αρχών του κριτικού γραμματισμού σε ένα πρόγραμμα αντιρατσιστικής εκπαίδευσης. Μία διδακτική πρόταση.
Παπαστεργίου Μαρία. Η κειμενοκεντρική προσέγγιση στην Α/θμια εκπαίδευση: Προβλήματα-Προοπτικές.
Καραφάτη Αγγελική. Κατανοώντας τη γλώσσα των φυσικών επιστημών: Μια κειμενογλωσσολογική ανάλυση.
Ιωσηφίδου Φανή. Κατανοώντας τη γλώσσα των φυσικών επιστημών: Μια κειμενογλωσσολογική ανάλυση.
Χατζηπαναγιωτίδου Θεοδώρα. Η κειμενοκεντρική προσέγγιση στην Α/θμια εκπαίδευση: Προβλήματα-Προοπτικές.
Καρακάσης Ελευθέριος. Πρακτικές παραγωγής και αναθεώρησης γραπτών κειμένων στο σχολείο.
2014–2015
Προπτυχιακό
Κουτουλιανου Ευαγγελια. ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΡΟΜΑ
Κουτρουμπελη Αναστασια. Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Θεριανου Κωνσταντινα. ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ: ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Πουλου Γεωργια. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Αναστασιαδου Φωτεινη. ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Χρυσικου Ελενη. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟΝ ΚΡΙΤΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αλμπανη Καλλιοπη. ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
2013–2014
Προπτυχιακό
Δημητριαδου Ελλισαβετ. ΑΝΑΛΥΩΝΤΑΣ ΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Σιδηροπουλου Αικατερινη. ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΙΑΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Καρανικολα Μαρια. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κωτσιουδη Μαρια-Ελενη. Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΕΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Ε΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κατσαφουρου Μαρια. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΛΩΣΣΟΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ: ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ-ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ζιακα Αγγελικη. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ 2003 ΚΑΙ 2011 ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Μπαρα Ιωαννα. ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ζαραβελη Μαρια. ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Κεφαλα Ζωη. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
2012–2013
Προπτυχιακό
Πετμεζα Μαρια. ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
2011–2012
Προπτυχιακό
Λεπιδα Μαριαννα. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Λαζαριδου Μαρια. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: ΜΕΛΕΤΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Μακανταση Αννα. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ:ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Κονιαρη Μαρια. Η ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
2010–2011
Μεταπτυχιακό
Χατζηστουγιαννη Χρυσανθη. Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Μπουχωρη Αικατερινη. ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ/-ΣΤΡΙΩΝ
Προπτυχιακό
Βενιοπουλου Αικατερινη. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Σπασου Γεωργια. Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Λιθαρη Αργυρω. Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΩΣ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ' ΚΑΙ Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Κακαμπουρα Ελενη. ΘΕΛΟΥΜΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ-ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ
Δρομπιλα Ελλη-Μαρια. Η ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
2009–2010
Μεταπτυχιακό
Καφετζη Παναγιωτα. Τα ψηφιακά κείμενα και το Διαδίκτυο στη σχολική τάξη: Μια κριτική εθνογραφική προσέγγιση των πρακτικών του "νέου" σχολικού γραμματισμού.
Ντανοπουλος Δημητριος. Αναλύοντας τις διαδρομές των κειμένων και τη διαπραγμάτευση ταυτοτήτων: Εθνογραφική μελέτη των πρακτικών γραμματισμού σε μια τοπική εφημερίδα.
Προπτυχιακό
Γαλανη Αικατερινα. Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Παναγιωτιδου Ευθυμια. ΑΝΑΓΝΩΣΗ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Ζουλουμης Αλεξανδρος. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΕ ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ: ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ
2008–2009
Προπτυχιακό
Δημου Αλεξανδρα. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Γιαννιδου Μαρια. Η ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΩΣ ΔΙΑΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Καρρα Κωνσταντινα. Ο ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Χατζηπετρου Ελενη. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Κουτρουμπελη Μαρια-Ιζαμπελα. Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Μεταπτυχιακό
Σκουλαρικη Χριστινα. Διαδικασίες μετάβασης απο τον καθημερινό στον επιστημονικό λόγο στην σχολική τάξη: Η συμβολή της διαλογικής αλληλεπίδρασης
Παπαδοπουλου Μαρια. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΝ-ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ: ΜΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Παπαδοπουλου Αλεξανδρα. Οι συνεδρίες γύρω απο το γραπτό επιχειρηματολογικό λόγο στη σχολική τάξη: Μια κοινωνικο-πολιτισμική προσέγγιση
2007–2008
Μεταπτυχιακό
Χαλατσης Δημητριος. Η σύνθεση πληροφοριών από πηγές ως κειμενικό είδος: Αναπτυξιακές διαστάσεις
Παπαδημητριου Παναγιωτα. Στρατηγικές για τη διαπραγμάτευση πτυχών του γραμματισμού από φοιτητές/τριες και διδάσκοντες: Διερεύνηση των διαλέξεων ως γεγονότων γραμματισμού.
Γεωργιου Αννα. Σχέση προφορικού και γραπτού λόγου στη σχολική τάξη: Διερεύνηση μέσα από μια κειμενοκεντρική προοπτική.
Σκουρα Θεοδωρα. "Καλλιέργεια της αφηγηματικής ικανότητας των μαθητών/τριών στο πλαίσιο της σχολικής τάξης: Αποτελέσματα μιας κειμενοκεντρικής προσέγγισης"
Τσαουσιδου Ασπασια. Ανάγνωση παραμυθιών από μητέρες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας: Διερεύνηση ενός γεγονότος γραμματισμού κατά την προσχολική περίοδο.
Προπτυχιακό
Κονιαρη Ευγενια. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΤΡΟΠΟΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
Ροκας Αποστολος. ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ: ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
Κουραμα Αννα. ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ: ΜΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ
2006–2007
Προπτυχιακό
Καραμπατακης Αναστασιος. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Καρατζιας Γεωργιος. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
Γκριμπας Βασιλειος. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ-ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Κουζινοβσκα Χριστινα. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ)
Μοσχιδου Ευτυχια. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΟΜΙΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Άγνωστη
Μεταπτυχιακό
Αυγερινου Μαρια. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Καρακυργιου Μαρια. ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Σαμαρα Σωτηρια. Η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ ΣΕ ΓΡΑΠΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
5
:
2020
:
Διευθυντής, Τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
7
:
2020
:
Μέλος, ΟΜΕΑ
6
:
2019
:
Άλλο, Εργαστήριο ΕΜΑΓΕΚ
8
:
2018
:
2021
Μέλος, Συντονιστική Επιτροπή Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών
9
:
2016
:
Διευθυντής, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών
3
:
2012
:
2014
Διευθυντής, τομέας Κοινωνικών και Πολιτισμικών Σπουδών
4
:
2009
:
2014
Μέλος, Επιτροπή Βιβλιοθήκης Παιδαγωγικής Σχολής
2
:
2009
:
2013
Head, Διοικητικό Συμβούλιο Διδασκαλείου 'Δημ. Γληνός΄ ΠΤΔΕ
1
:
2008
:
2010
Head, Διοικητικό Συμβούλιο Διδασκαλείου 'Δημ. Γληνός' ΠΤΔΕ
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στην Ανατολική Μακεδονία - Θράκη
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2002–2006
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΙΔΕΚΕ)
1998–2018
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ)
1998–2000
Διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας ως μητρικής και ως ξένης/2ης γλώσσας
1998–2020
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
1997–2009
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ)
1997–
Πρόγραμμα επανεκπαίδευσης δασκάλων πτυχιούχων παιδαγωγικών σχολών εξωτερικού
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1997–1998
Σχεδιασμός και άμεση εφαρμογή πιλοτικών προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας
Εκτός ΕΛΚΕ ΑΠΘ
Συμμετοχή
2009-2012
Εκπόνηση Αναλυτικού Προγράμματος για το γλωσσικό μάθημα στα σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας
Προβολή Έργου
Βιβλιοκρισίες Δημοσιεύσεων ‘Τριανταφυλλιά Κωστούλη’
Ελληνικά Περιοδικά
2006
.
Γούτσος, Δ., Μπακάκου-Ορφανού, Αικ.
Writing in context(s) (τίτλος βιβλίου υπό βιβλιοκρισία)
ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ
.
17
.
-
.
231-240
.
Δημοσιεύσεις
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kostouli Triantafyllia
,
Stylianou Marios
(2017)
.
Drawing from, reworking and contesting classroom meanings:: Repetition as a voicing tool in 6th grade students' argumentative texts
.
Writing and Pedagogy
.
τόμ.9 αρ.1 σ.135-162
.
(2016)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2016)
.
Επαναπροσδιορίζοντας την καλλιέργεια του γραπτού λόγου στις σχολικές κοινότητες: Προς μια διαλογική-κριτική οπτική
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη: Γλωσσ(ολογ)ικές και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
Επιμέλεια:Χοντολίδου, Ελένη
.
Αθήνα
.
σ.252-68
.
(2015)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2015)
.
Από τη γλωσσική-κειμενική ομοιογένεια στη διερεύνηση της υβριδικότητας των τοπικών κοινοτήτων: Τρόποι διαμόρφωσης και διδασκαλίας της κυρίαρχης ποικιλίας
.
Η διδασκαλία των νεοελληνικών γλωσσικών ποικιλιών και διαλέκτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση : θεωρητικές προσεγγίσεις και διδακτικές εφαρμογές
.
Επιμέλεια:Τζακώστα, Μαρίνα
.
Αθήνα
.
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2015)
.
Προσδιορίζοντας την ένταξη παιδιών Ρομά στο σχολικό γραμματισμό, επαναπροσδιορίζοντας κυρίαρχες ιδεολογίες και ταυτότητες
.
Ένταξη Ρομά. Διεθνής και Ελληνική Εμπειρία. Πολυπλοκότητες στην Ένταξη
.
Επιμέλεια:Τρέσσου, Ευαγγελία, Μητακίδου, Σούλα, Καραγιάννη, Γιώτα
.
Θεσσαλονίκη
.
σ.155-74
.
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2015)
.
Διαλογικότητα, πολυφωνία, γραμματική και ανάγνωση στο σχολείο: Η Κριτική Ανάλυση Λόγου στην παιδαγωγική πράξη
.
Γλωσσική παιδεία: 35 μελέτες αφιερωμένες στον καθηγητή Ναπολέοντα Μήτση
.
Επιμέλεια:Γ. Ανδρουλάκης
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2015)
.
Διαμορφώνοντας νέες ταυτότητες εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών στην εποχή της κρίσης: Γλωσσοδιδακτικοί Λόγοι και επιμορφωτικές πρακτικές σε Ελλάδα και Κύπρο
.
Πρακτικά του IV International Conference on Critical Education
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
σ.617-649
.
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2015)
.
Γλωσσική εκπαίδευση και διαλογικές πρακτικές γραμματισμού σε μεικτές τάξεις: Προς έναν νέο γλωσσοδιδακτικό Λόγο
.
Εκπαίδευση παιδιών Ρομά: Το παρόν μιας διάρκειας
.
Επιμέλεια:Μητακίδου, Σούλα
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Copy City
.
σ.107-127
.
(2014)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kostouli Triantafyllia
,
Stylianou Marios
(2014)
.
Creating new classroom communities through a cross-curricular perspective: An exploration into pedagogical change in Cyprus
.
Cross-curricular approaches to language education
.
Επιμέλεια:Psaltou-Joycey. A., E. Agathopoulou, M. Mattheoudakis
.
Newcastle
.
σ.116-132
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
,
Στυλιανού Μάριος
(2014)
.
Ο κριτικός γραμματισμός από τη θεωρία στην πράξη: Εργαλεία δόμησης και αναστοχασμού νέων ταυτοτήτων και παιδαγωγικών πρακτικών
.
Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα,
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη
.
Κυριακίδης
.
τόμ.34 σ.273-286
.
(2012)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2012)
.
Νέες τεχνολογίες
,
πολυτροπικότητα και κριτικός γραμματισμός
.
.
ΚΕΣΕΑ-ΤΠΕ
.
Πάφος, Λεμεσός, Κύπρος
.
(2011)
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2011)
.
H γλώσσα ως τοπικά εδρασμένη κοινωνική πρακτική: δεδομένα από τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε παιδιά Ρομά
.
ΠΤΔΕ, ΑΠΘ
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Without Type
Μιλτσακάκη Κ
,
Κωστούλη Τρ (επιμ.)
,
Μιλτσακάκη Κ
(2011)
.
Αγγλο-ελληνικό Λεξικό όρων της Εκπαίδευσης (μετάφραση από τα αγγλικά)
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Βάνιας
.
(2010)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Χατζησαββίδης Σωφρόνης
,
Κωστούλη Τ
,
Τσιπλάκου Σ
(2010)
.
Νέα ελληνική γλώσσα
.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα δημόσια σχολεία της κυπριακής δημοκρατίας
.
Λευκωσία
.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού/Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου-Υπηρεσία Ανάπτυξης Προγραμμάτων
.
σ.21-32
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2010)
.
Ο γραπτός λόγος ως διαλογική κοινωνική πράξη
.
ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών
.
Without Type
Χατζησαββίδης Σωφρόνης
,
Κωστούλη Τρ
,
Τσιπλάκου Στ
(2010)
.
Πρόγραμμα Σπουδών νέας ελληνικής γλώσσας
.
Λευκωσία
.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού/Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου-Υπηρεσία Ανάπτυξης Προγραμμάτων
.
(2009)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kostouli Tr
,
Mitakidou Christodoula
(2009)
.
Policies as top-down structures versus lived realities : an investigation of literacy policies in Greek schools
.
Beyond pedagogies of exclusion in diverse childhood contexts.Transnational callenges
.
New York
.
Palgrave
.
σ.47-63
.
Kostouli Tr
(2009)
.
A sociocultural framework : writing as social practice
.
επιμ.
Beard R
,
Myhill D
,
Riley J
,
Nystrand M
.
The SAGE Handbook of Writing Development
.
London
.
Kostouli Triantafyllia
(2009)
.
A sociocultural framework: Writing as social practice
.
The SAGE Handbook of Writing Development
.
Επιμέλεια:Beard, R., Myhill, D., Riley J. and M. Nystrand
.
London
.
Sage
.
σ.98-116
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Kostouli Tr (επιμ.)
(2009)
.
Ο γραπτός λόγος σε κοινωνικοπολιτισμικά πλαίσια
.
Επίκεντρο
.
Κωστούλη Τριανταφυλλιά (επιμ.)
(2009)
.
Η κοινωνική δόμηση του γραμματισμού
.
Επίκεντρο
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Kostouli Tr
(2009)
.
Negotiating gender in and through writing : from correlational studies to a social practice approach
.
13rd EARLI Biennial Conference
.
Amsterdam
.
(2008)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2008)
.
Κριτική ανάλυση του γραμματισμού της σχολικής τάξης : βασικές θέσεις και άξονες μελέτης
.
επιμ.
Μοζερ Αμ
.
Γλώσσης χάριν : τόμος αφιερωμένος από τον Τομέα Γλωσσολογίας στον καθηγητή Γ. Μπαμπινιώτη
.
Αθήνα, Ελλάδα
.
(2007)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Σαμαρά Σωτηρία
,
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2007)
.
Διαδικασίες συν-οικοδόμησης κειμενικών ειδών και επικοινωνιακών πλαισίων σε μια σχολική τάξη : μια κοινωνικο-πολιτισμική προσέγγιση
.
Πρακτικά της 28ηs Συνάντησης Εργασίας του Τομέα Γλωσσολογίας, Α.Π.Θ
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Kostouli Tr
(2007)
.
Principles of “effective” teaching and learning in literacy classrooms : a multi-layered approach to dialogic discourse
.
The International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (IAIMTE)
.
Exeter, UK
.
Kostouli Tr
(2007)
.
Co-constructing writing strategies and plans : "expert" and "struggling" writers in socially mediated contexts of instruction
.
The The International Association for the Improvement of Mother Tongue Education (IAIMTE)
.
Exeter, UK
.
(2006)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Αϊδίνης Αθανάσιος
,
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
,
Τρέσσου Ε
(2006)
.
Διαπλέκοντας γλώσσα και μαθηματικά σε ένα πρόγραμμα καλλιέργειας των "βασικών μορφών γραμματισμού". Μια διερεύνηση με στόχο την εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας από ενηλίκους Τσιγγάνους
.
ΙΔΕΚΕ, ΓΓΕΕ
.
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(2006)
.
Από τα προγράμματα γραμματισμού στο γραμματισμό της σχολικής τάξης : στατικοί και δυναμικοί τρόποι
.
26η ετήσια συνάντηση εργασίας, Τομέας Γλωσσολογίας, ΠΤΔΕ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Kostouli Tr
(2006)
.
The role of intercontextuality in the co-construction of genre meanings: Evidence from Greek classrooms
.
Joint AAAL (American Association of Applied Linguistics) and ACLA/CAAL (Canadian Association of Applied Linguistics)
.
Montreal, Canada
.
American Association of Applied Linguistics and Canadian Association of Applied Linguistics
.
(2003)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γιαννίδου Σ
,
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
,
Τοπίτσογλου Βασιλική
(2003)
.
Συνομιλία και επικοινωνία οδοντιάτρου-ασθενή κατά την οδοντιατρική συνεδρία
.
Ελληνικά Στοματολικά Χρονικά
.
τόμ.47 σ.75-84
.
(2001)
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Kostouli Tr (επιμ.)
(2001)
.
Αναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Επίκεντρο
.
τόμ.2008
.
(1996)
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
McKay Sandra Lee (επιμ.)
,
Hornberger Nancy H. (επιμ.)
,
Κωστούλη Τριανταφυλλιά
(1996)
.
Κοινωνιογλωσσολογία και διδασκαλία της γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Επίκεντρο
.
Ενημερώθηκε: 2020-12-03