Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Παναγιώτης Κουμαράς
Καθηγητής (Retired), Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991215
koumaras@eled.auth.gr
http://blogs.auth.gr/koumaras
Scopus ID
8986784800
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Διδακτική με έμφαση στην πειραματική διδασκαλία και τα διδακτικά μέσα
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Επιστήμη της εκπαίδευσης
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1975
Πτυχίο Τμήματος Φυσικής (BSc)
Τμήμα Φυσικής, Φυσικομαθηματική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτορικό Δίπλωμα
1989
Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD)
Τμήμα Φυσικής, Φυσικομαθηματική Σχολή
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Ελλάδα
Διδακτική της Φυσικής
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Εκπαίδευση παιδιών Ρομά: Διδακτικές διαδικασίες, με εστίαση στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών, που ενδυναμώνουν τη συμμετοχή των παιδιών και συμβάλουν στη σχολική τους πρόοδο
ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΜΒΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΛΕΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
2021–2022
Διδακτορικό
ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΗΝΩΜΕΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
2017–2018
Προπτυχιακό
Η ενέργεια στη Φύση και η Διδασκαλία της Ενέργειας στο Δημοτικό Σχολείο
2016–2017
Διδακτορικό
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ "νόμων"ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
2015–2016
Προπτυχιακό
Οι φυσικές επιστήμες στο δημοτικό σχολείο: Ημέρα Φυσικής.
Πρόκληση του ενδιαφέροντος των μαθητών - τριών του Δημοτικού Σχολείου για τις Φυσικές Επιστήμες.
2014–2015
Προπτυχιακό
ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ: Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
2013–2014
Διδακτορικό
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ:ΜΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Προπτυχιακό
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΣΩ ΓΡΙΦΩΝ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ
ΦΥΣΙΚΑ ΜΑΓΙΚΑ: Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ
2012–2013
Διδακτορικό
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ Α' ΕΩΣ Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Προπτυχιακό
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ
2011–2012
Προπτυχιακό
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ Ε' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
2010–2011
Διδακτορικό
ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ- ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
2009–2010
Διδακτορικό
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ε' ΚΑΙ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΟΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2008–2009
Προπτυχιακό
ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ Φ.Ε. ΤΗΣ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Διδακτορικό
ΣΤΡΑTHΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
Μεταπτυχιακό
Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών με τη χρήση πειραμάτων με υλικά από την καθημερινή ζωή μπορεί να συντελέσει στην άμβλυνση του κοινωνικού αποκλεισμού.
2006–2007
Διδακτορικό
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΜΕΝΩΝ, ΚΡΙΤΙΚΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΟΠΤΙΚΗΣ/ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
2000–2001
Διδακτορικό
ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΝΤΑΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΑ
ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
Άγνωστη
Μεταπτυχιακό
Στρατηγικές λύσεις προβλημάτων στη Φυσική. Προτεινόμενη στρατηγική
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Αναλογίες στο μάθημα της Χημείας
PISA: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΠΛΗΕΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ
Συμβολή του Θεάτρου στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
ΟΙ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ Φ.Ε.ΜΕ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΦΑιΙΝΟΜΕΝΩΝ
Σχεδιασμός και αξιολόγηση μιας διδακτικής σειράς για τα ηλεκτρικά κυκλώματα βασισμένης στην έννοια ενέργεια
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
2
2007
2009
Διευθυντής, Τομέας Θετικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών
1
2003
2006
Head, Παιδαγωγιτό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2016–2016
Συνέδριο: "Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες"
2013–2013
Συνέδριο: "Ποια Φυσική έχει νόημα να διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα;"
2013–2013
Physics partizani:Εκδήλωση στο Noesis
1998–
Πανελλήνιο Συνέδριο "Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση"
1995–
Μελέτη των γνωστικών δομών και της διάρθρωσης των γνώσεων μαθητευόμενων σε περιοχές της Φυσικής
Συμμετοχή
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
2001–2001
Ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
2000–2001
Επιμόρφωση καθηγητών Φυσικής Μ.Ε.(Φυσική, Διδακτική, Συγγενείς Επιστήμες)
2000–2000
Σχεδιασμός οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1999–1999
Επιμόρφωση καθηγητών φυσικής Μ.Ε. (φυσική, διδακτική, συγγενείς επιστήμες)
1998–
Πειραματική διδασκαλία των φυσικών επιστημών
1998–2000
Επιστήμες της Αγωγής
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1994–
Εξελιγμένη διδακτική μεθοδολογία των μαθημάτων στη δημοτική εκπαίδευση
1993–
Διδακτική: Νέες τεχνολογίες πληροφοριών
Δημοσιεύσεις
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Το πρόγραμμα αξιολόγησης PISA και την ελληνική αντίδραση. Γιατί οι μαθητές μας αποτυχαίνουν στο PISA;
.
Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών : Έρευνα & Πράξη
.
τόμ.24 σ.2-6
.
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών : έρευνα & πράξη
.
Ειδικό τεύχος για το πρόγραμμα αξιολόγησης PISA και την ελληνική αντίδραση
.
τόμ.24
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Η διδακτική των φυσικών επιστημών στην Ελλάδα σήμερα. (μια ανασκόπηση με αφορμή τις εργασίες του 4ου συνεδρίου της ΕΔΙΦΕ)
.
επιμ.
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
.
Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία φυσικών επιστημών
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
εκδόσεις Χριστοδουλίδη
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Κουμαράς Π
,
Σέρογλου Φ
(2008)
.
Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία φυσικών επιστημών
.
4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
.
Εκδόσεις Χριστοδουλίδη
.
(2001)
Άρθρο σε Περιοδικό
Χατζηπαντελής Θεόδωρος
,
Σέρογλου Φανή
,
Κουμαράς Παναγιώτης
(2001)
.
Κριτήρια με τα οποία μη ειδικοί αποφασίζουν αν διάφορα φυσικά φαινόμενα έχουν κοινή επιστημονική ερμηνεία
.
Ψυχολογία
.
τόμ.8 αρ.1 σ.71-88
.
Ενημερώθηκε: 2023-04-16