Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Μαρία Παυλή Κορρέ
Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310991298
mariapavliskorres@nured.auth.gr
https://www.nured.auth.gr/dp7nured/?q=el/userprofile/874
Scopus ID
55588400700
Google Scholar ID
6Z4a9L4AAAAJ
https://orcid.org/0000-0001-6390-4013
Γνωστικό Αντικείμενο
:
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Εκπαίδευση
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1981
ΠΤΥΧΙΟ
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΠΑΝΤΕΙΟΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
2008
DIPLOMA DE ESTUDIOS AVANZADOS DE DOCTORADO
DEPARTAMENTO DE CIENCIAS DE LA COMPUTATION
UNIVERSIDAD DE ALCALA
Ισπανία
LENGUAJE Y SISTEMAS INFORMATICOS
Διδακτορικό Δίπλωμα
2010
PhD
DEPARTAMENTO DE CIENCIAS DE LA COMPUTATION
UNIVERSIDAD DE ALCALA
Ισπανία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.068
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΒ.1.035
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ
ΥΒ.1.008
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.068
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΥΒ.1.035
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ
ΕΠ.2.038
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΥΒ.1.008
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Η συμμετοχή των γυναικών Ρομά σε προγράμματα μη τυπικής εκπαίδευσης και η επίδραση της στη ζωή τους. Διαχρονική μελέτη (1980-2017)
2022–2023
Μεταδιδακτορικό
Η επιμόρφωση ατόμων τρίτης ηλικίας στη χρήση των έξυπνων τηλεφώνων για την προαγωγή της επικοινωνίας και της κοινωνικής τους δικτύωσης, τη βελτίωση της καθημερινότητας και την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου τους.
2021–2022
Προπτυχιακό
Η συμμετοχή φοιτητών και φοιτητριών της Παιδαγωγικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης σε προγράμματα μη τυπικής εκπαίδευσης: τα κίνητρα συμμετοχής και τα εμπόδια που συναντούν
Μεταπτυχιακό
Εκπαίδευση αγροτών: Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και απόψεων των αγροτών της Βροντούς Πιερίας, για τη διαμόρφωση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος
Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών διευθυντών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την ηγεσία στην εκπαίδευση
2020–2021
Μεταπτυχιακό
Οι προσδοκίες των εκπαιδευόμενων σε προγράμματα Δια Βίου μάθησης που παρέχονται από ΚΔΒΜ
Η συμβολή των τοπικών φορέων μέσω εκπαιδευτικών δράσεων και προγραμμάτων στην ενίσχυση της συλλογικής οικολογικής συνείδησης στον Νομό Λάρισας σχετικά με την κλιματική αλλαγή
Προπτυχιακό
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ
Η ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΕΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΡΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ROMA POLITICAL SCHOOL"
2019–2020
Μεταπτυχιακό
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ" ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ "ΕΥΡΩΠΗ 2020" ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΗ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥΣ ΣΕ ΤΣΙΓΓΑΝΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2019–2020
ΚΟΚΚΟΝΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
.
Ηλεκτρονικά περιβάλλοντα συνεργασίας και επικοινωνίας και η αξιοποίησή τους στο πλαίσιο της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και της υποστήριξης του έργου τους: μια έρευνα δράσης στο ΠΕΚΕΣ Πελοποννήσου, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
.
Το σύγχρονο μουσείο ως περιβάλλον μάθησης και εκπαίδευσης Ενηλίκων. Εκπαιδευτικές δράσεις Ενηλίκων που υλοποιούνται από τα Εποπτευόμενα σύγχρονα μουσεία του ΥΠΠΟΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
.
Η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου μέσα από τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Οι απόψεις των νηπιαγωγών του Ν. Κορινθίας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΓΑΡΕΙΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ
.
Διερεύνηση ανάγκης επιμόρφωσης γονέων με παιδιά προσχολικής ηλικίας αναφορικά με τη μάθηση των παιδιών τους και την αποτελεσματική συνεργασία οικογένειας-σχολείου. Απόψεις γονέων και εκπαιδευτικών στα νηπιαγωγεία της Σαλαμίνας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΒΑΜΒΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ
.
Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών σε Δίκτυα που σχετίζονται με θέματα αειφόρου ανάπτυξης και συντονίζονται από Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
.
Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής ατόμων με προβλήματα όρασης σε προγράμματα μη τυπικής εκπαίδευσης στον «ΦΑΡΟ ΤΥΦΛΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ»., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
.
Η σημασία της διδασκαλίας των τεχνών στο σύγχρονο σχολείο και η τοποθέτησή τους στο κέντρο του σχολικού προγράμματος. Απόψεις εκπαιδευτικών, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΚΑΚΟΥΣΙΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ
.
Η σημασία της διδασκαλίας των τεχνών στο σύγχρονο σχολείο και η τοποθέτησή τους στο κέντρο του σχολικού προγράμματος. Απόψεις εκπαιδευτικών, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2018–2019
ΒΑΣΤΑΡΟΥΧΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
.
Η συμβολή της συμμετοχής στις "ομάδες εκπαίδευσης αναδόχων γονέων", στη διεργασία ανάπτυξης γονεικών δεξιοτήτων επικοινωνίας. Οι εμπειρίες των συμμετεχόντων στις παραπάνω ομάδες που πραγματοποιούν τα Παιδικά Χωριά SOS, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΓΛΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ
.
Συναισθηματική νοημοσύνη και τύποι μάθησης στο χώρο εργασίας: διερεύνηση των απόψεων υπαλλήλων Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΛΑΜΠΑΔΙΑΡΗ ΜΑΡΙΑ
.
Διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών των γυναικών Ρομά σε ζητήματα σεξουαλικής και αναπαραγωγικής υγείας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
.
Διερεύνηση Εκπαιδευτικών Αναγκών των Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε ένα μεγάλο οργανισμό τοπικής αυτοδιοίκησης: η περίπτωση του Δήμου Αθηναίων, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
.
Η αποτελεσματικότητα του συστήματος Συνδικαλιστικής Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης στην Ελλάδα. Η περίπτωση της Ακαδημίας Εργασίας του ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΑΓΓΕΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
.
Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών των διοικητικών υπαλλήλων στους Καλλικρατικούς Δήμους. Η περίπτωση του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας Νομού Αττικής., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΑΒΡΑΜΙΔΗ ΕΙΡΗΝΗ
.
Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών ενήλικων νεφροπαθών για το σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχο την αξιοποίηση του χρόνου αιμοκάθαρσης, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
.
Εφαρμογή ενεργητικών εκπαιδευτικών τεχνικών και βιωματικών μεθόδων στις ΟΣΣ του μεταπτυχιακού προγράμματος "Εκπαίδευση Ενηλίκων, Med (ΕΚΕ) - Απόψεις εκπαιδευτών και εκπαιδευόμενων (ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ), ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2017–2018
ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ
.
Η Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών των δασκάλων ειδικής αγωγής στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗ ΕΙΡΗΝΗ
.
Διερεύνηση των απόψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων για τη διαδικασία πιστοποίησής τους από τον ΕΟΠΠΕΠ και τη σύνδεσή της με το ρόλο τους, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
.
Η λειτουργία των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας εντός των Σωφρονιστικών Καταστημάτων Κράτησης. Διερεύνηση των εμποδίων που προκύπτουν κατά την εφαρμογή του θεσμού, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΜΕΝΕΓΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ
.
Εκπαιδευτική ηγεσία στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: οι απόψεις του ανθρώπινου δυναμικού., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΛΙΓΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
.
Εφαρμογή της Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων ως καινοτόμος εκπαιδευτική πρακτική. Μια μελέτη περίπτωσης στους εκπαιδευόμενους πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2016–2017
ΠΑΠΑΔΟΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
.
Kίνητρα και εμπόδια συμμετοχής των εκπαιδευομένων σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στο Νομό Ρεθύμνης, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
.
Διερεύνηση των κινήτρων και των εμποδίων συμμετοχής των νέων NΕΕΤs στις δράσεις συμβουλευτικής, κατάρτισης και επιχειρηματικότητας των προγραμμάτων του Ευρωπαϊκού Ταμείου Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση: Η περίπτωση των NEETs Περιφερειών Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΜΗΝΑΣ
.
Κίνητρα, εμπόδια και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του N. Ηλείας για τη συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΤΣΕΛΕΜΠΗ ΣΤΑΜΟΥΛΑ
.
Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εργαζομένων των Ο.Τ.Α. Α' βαθμού: Η περίπτωση των διοικητικών υπαλλήλων του Δήμου Αλεξανδρούπολης, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΣΙΛΙΑΦΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
.
Πρόταση σχεδιασμού εκπαιδευτικού προγράμματος δια βίου μάθησης με τίτλο «Διατροφή και υγεία» ως απότοκος διερεύνησης γνώσεων, αναγκών και στάσεων ατόμων Τρίτης Ηλικίας του Δήμου Κοζάνης, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΤΡΑΓΟΥΣΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
.
Διερεύνηση κινήτρων και εμποδίων των ενηλίκων Ρομά κατά τη συμμετοχή τους στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ). Η περίπτωση του ΣΔΕ Σοφάδων Καρδίτσας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2015–2016
ΣΟΦΙΤΣΗ ΔΟΥΚΑΙΝΗ
.
Διερεύνηση των προσδοκιών των καταρτιζομένων στα δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) του νομού Σερρών., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΧΑΒΔΟΥΛΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
.
Η ασύγχρονη αλληλεπίδραση μεταξύ ενήλικων εκπαιδευόμενων σε ανοικτά μαζικά διαδικτυακά προγράμματα (MOOCs): Η μελέτη περίπτωσης ενός προγράμματος Coursera, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
.
Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πληροφορικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη χρήση WEB 2.0 εργαλείων στη μαθησιακή διεργασία: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών πληροφορικής της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
.
Η «Μεταφορά» μάθησης στην εκπαίδευση ενηλίκων: Η περίπτωση του ιατρικού σεμιναρίου μετεκπαίδευσης Advanced Trauma Life Support (ATLS), ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΤΣΙΩΡΑ ΔΗΜΗΤΡΑ
.
Η αξιοποίηση ενεργητικών εκπαιδευτικών τεχνικών και βιωματικών μεθόδων στη θεματική ενότητα «Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες» Δημοτικών ΚΔΒΜ στο νομό Θεσσαλονίκης., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2014–2015
ΚΑΠΝΙΑΡΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ
.
Εφαρμογή ενεργητικών εκπαιδευτικών τεχνικών και βιωματικών μεθόδων στα προγράμματα των Δημοτικών Κέντρων Διά Βίου Μάθησης: Απόψεις εκπαιδευομένων., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΛΙΝΑΡΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
.
Κίνητρα και εμπόδια γυναικών σε προγράμματα Διά Βίου Μάθησης: Η περίπτωση εκμάθησης γεωργικού ελκυστήρα στη ΝΕΛΕ Λάρισας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
.
Η επικοινωνία εκπαιδευομένων - εκπαιδευτή & μεταξύ των εκπαιδευομένων στα e-ΚΔΒΜ., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ
.
Το Θεσμικό Πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης στην Ελλάδα (2000-2015).Εθνική Πολιτική και Ευρωπαϊκή Επιρροή, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2013–2014
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ
.
Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης σε σχολεία με μαθητές Ρομά στο Ν. Λάρισας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΤΣΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
.
Η Χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος στην Εκπαίδευση των Ενηλίκων Ρομά στο ΣΔΕ Σοφάδων, Καρδίτσας, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΑΝΤΩΝΑΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
.
Ο θεσμός του μέντορα στο νέο σχολείο: Απόψεις και ανάγκες υποψηφίων e – μεντόρων, εκπαιδευτικών της Πάτρας, για την υιοθέτηση και υλοποίηση του θεσμού., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
2012–2013
ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
.
Τα ευρωπαϊκά προγράμματα ως παράγοντες επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών η περίπτωση "ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση εκπαιδευτικών": απόψεις συμμετεχόντων., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΔΑΜΑΛΑ ΕΛΕΝΗ
.
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την επιμόρφωση τους στη χρήση και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. υπό το πρίσμα της μεταρρύθμισης "Νέο Σχολείο - Σχολείο 21ου Αιώνα", ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΤΣΟΓΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
.
Διερεύνηση των κινήτρων συμμετοχής στις σχολές γονέων του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.: η περίπτωση της Σχολής Γονέων Ηλιούπολης Αττικής, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
ΜΥΛΩΝΑ ΕΙΡΗΝΗ
.
Ενεργός γήρανση - ενεργός πολιτειότητα ο ρόλος της δια βίου εκπαίδευσης και εκπαίδευσης ενηλίκων: διερεύνηση απόψεων ατόμων τρίτης ηλικίας., ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
.
Διδακτορικό
ΚΩΣΤΟΥΛΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΗΤΡΑΚΑ
.
"Εγγραμματισμός των δασκάλων σε θέματα σχετικά με την υγεία", ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
.
ΜΑΡΙΑ ΧΑΛΚΙΑ
.
"Οι πεποιθήσεις και οι συμπεριφορές φοιτητών Παιδαγωγικών Τμημάτων σχετικά με την υγεία, το σωματικό βάρος, τη διατροφή και τη διατροφική αγωγή", ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
2
2020
Διευθύντρια, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"
1
2018
2020
Διευθύντρια, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ"
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
3
2018
2021
Συντονισμός, Επιτροπή Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών
2
2018
2020
Μέλος, Επιτροπή Παρακολούθησης Αναθεωρημένου Προγράμματος Προπτυχιακών Σπουδών και Φοιτητικών Ζητημάτων
1
2018
Μέλος, Επιτροπή Αξιολόγησης ΟΜΕΑ και Διδακτικού Έργου
Ερευνητικά Έργα
Συμμετοχή
2018–2023
Πληρωμή μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ )
2013–2014
Οργάνωση προγραμμάτων δια βίου μάθησης για την υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων στο σχολικό περιβάλλον
2011–2023
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
Δημοσιεύσεις
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kanakaris Venetis
,
Pavli Korre Maria
(2022)
.
Older Women’s Views on their Participation in a Blended Educational Program Using FB Room Platform
.
European Journal of Open Education and E-learning Studies
.
τόμ.7 αρ.1 σ.76-94
.
Pavli Korre Maria
(2022)
.
Participation of University Students in Non-Formal Lifelong Learning Programs: Types of Programs, Reasons for Participation and the Importance of Learning Outcomes in their Student, Professional, Personal, and Social Life
.
European Journal of Education Studies
.
τόμ.9 αρ.2 σ.48-61
.
Pavli Korre Maria
(2022)
.
Integrating Evaluation as a Componential Element in the Development of the Course: The Case of Two Courses in the Faculty of Education (AUTH) during the Pandemic
.
Journal of Education and Training Studies
.
τόμ.10 αρ.1 σ.51-58
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τουρτούρας Χρήστος
,
Τσιαπλές Νίκος
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Κυρίδης Αργύριος
,
Μπαλτάς Χαράλαμπος
(2022)
.
Παρίες της εκπαίδευσης και φαντασιακή θέσμιση της αριστείας. Η περίπτωση ενός αμιγούς ολιγοθέσιου σχολείου τσιγγανοπαίδων
.
Θεωρητικός λόγος και πολιτικές πρακτικές στις διαδικασίες της αξιολόγησης
.
Επιμέλεια:Καλεράντε Ευαγγελία, Πλιόγκου Βασιλική, Ελευθεράκης Θεόδωρος, Τζάρτζας Γεώργιος
.
Αθήνα
.
σ.209-246
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Μπεχλιβάνη Σοφία
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2022)
.
Σχεδιασμός και υλοποίηση περιβαλλοντικών δράσεων και προγραμμάτων για την κλιματική αλλαγή στον νομό Λάρισας
.
Πρακτικά εργασιών 7ου Διεθνούς Συνεδρίου, για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας,Λάρισα, 15-17 Οκτωβρίου 2021
.
Λάρισα - Ελλάδα
.
ΕΕΠΕΚ
.
σ.1182-1190
.
Παπακωνσταντίνου Θεοφανώ
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λαδόπουλος Δημήτριος Αλέξανδρος
(2022)
.
Απόψεις των γυναικών Ρομά για την ενδυνάμωση και την εκπαίδευσή τους μέσω του προγράμματος μη τυπικής εκπαίδευσης «Erasmus+ Nefeli»
.
Πρακτικά εργασιών 7ου Διεθνούς Συνεδρίου, για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα, 15-17 Οκτωβρίου 2021
.
Λάρισα - Ελλάδα
.
ΕΕΠΕΚ
.
σ.1200-1209
.
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2022)
.
Facilitating learning and promoting active participation and interaction in online university courses during the Covid 19 era: Views of AUTH undergraduate students
.
Πρακτικά 11ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
.
Επιμέλεια:Αντώνης Λιοναράκης
.
τόμ.11 σ.123-136
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Bechlivani Sofia
,
Pavli Korre Maria
(2021)
.
Local Bodies’ Educational Programs and Actions to Raise Environmental Awareness of Climate Change in the Prefecture of Larissa in Greece
.
European Journal of Education Studies
.
τόμ.12 αρ.8 σ.108-129
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kokkonos Antonios
,
Pavli Korre Maria
(2021)
.
IT Opportunities for Teachers’ Training and Support: An Action Research during Covid-19 pandemic in Greece
.
Analyzing IT Opportunities for Inclusive Digital Learning
.
Επιμέλεια:P. Ordóñez de Pablos, M. N. Almunawar, K. Tai Chui, M. Kaliannan
.
USA
.
IGI-GLOBAL
.
σ.192-214
.
Pavli Korre Maria
(2021)
.
Enhancing Students’ Online Experience: Best educational practices unveiled by the mouse in the presence of a cat
.
Revealing Inequities in Online Education During Global Crises
.
L. Kyei-Blankson, E. Ntuli, & J. Blankson Επιμέλεια:L. Kyei-Blankson, E. Ntuli, & J. Blankson
.
USA
.
IGI-GLOBAL
.
σ.420-446
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Ευσταθίου Ιωάννης
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτου Πιερα
,
Γεωργίου Αναστασία
,
Μαρμαρινός Κωνσταντίνος
,
Ασημέλλης Ευστράτιος
(2020)
.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία
.
Νέος Παιδαγωγός
.
αρ.21 σ.116-123
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kanakaris Venetis
,
Pavli Korre Maria
(2020)
.
Investigating the educational needs of third age people within the scope of an educational program for the use of social media networks through smart-phones
.
IT and the Development of Digital Skills and Competencies in Education
.
Επιμέλεια:P. Ordóñez de Pablos, M.D. Lytras, & X. Zhang
.
USA
.
IGI-GLOBAL
.
Karakolidou Eleni
,
Lefteriotou Piera
,
Pavli Korre Maria
(2020)
.
A study on the synchronous group advisory online meetings in the Hellenic Open University
.
IT and the Development of Digital Skills and Competencies in Education
.
Επιμέλεια:P. Ordóñez de Pablos, M.D. Lytras, & X. Zhang
.
USA
.
IGI-GLOBAL
.
σ.122-143
.
Kyridis Argyrios
,
Pavli Korre Maria
,
Tourtouras Christos
,
Fotopoulos Nikos
,
Zagkos Christos
(2020)
.
The Puzzle on Unemployment Factors and the Welfare State Role in Greece: What University Students Believe
.
Wealth Creation and Poverty Reduction: Breakthroughs in Research and Practice
.
τευχ.680 σ.703
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Κάραλης Θανάσης
,
Τζόβλα Ειρήνη
,
Τσικρικώνη Χρύσα
(2020)
.
Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική: Θεωρητικές προσεγγίσεις, πρακτικές εφαρμογές και θεσμικές προϋποθέσεις
.
Πρακτικά 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής “Διδασκαλία και Μάθηση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση”
.
Επιμέλεια:Κεδράκα Κατερίνα
.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ - ΕΛΛΑΔΑ
.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
.
σ.39-57
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτη Πιέρα
(2020)
.
Σχεδιασμός προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων διά ζώσης εκπαίδευσης και ηλεκτρονικής μάθησης
.
Αθήνα
.
'Υψιλον
.
(2019)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Chavdoulas A
,
Pavli Korre Maria
,
Leftheriotou P
(2019)
.
Investigating Asynchronous Interaction between MOOC Learners through Forum Use and Peer-Review
.
Opening Up Education for Inclusivity Across Digital Economies and Societies
.
Επιμέλεια:Patricia Ordóñez de Pablos, Miltiadis D. Lytras, Jacky Xi Zhang and Kwok Tai Chui
.
USA
.
IGI Global
.
σ.97-119
.
Lignos I
,
Pavli Korre Maria
(2019)
.
Virtual Reality Applications as an innovative educational practice in Adult Education: A case study on training Hellenic Air Force Pilots
.
Handbook of Research on Challenges and Opportunities in Launching a Technology-Driven International University
.
Επιμέλεια:Mehdi Khosrow-Pour
.
USA
.
IGI Global
.
σ.215-235
.
(2018)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2018)
.
Κοινωνικές σχέσεις - οικογένεια
.
Η ένταξη των Ρομά στην ελληνική κοινωνία: Ετερότητα και δομικός αποκλεισμός
.
Επιμέλεια:Χρήστος Παρθένης
.
Αθήνα
.
Εκδόσεις Γρηγόρη
.
σ. 305-360
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Νικολοπούλου Β
(2018)
.
Σχεδιάζοντας τα e-KΔΒΜ, απαντώντας στις σύγχρονες απαιτήσεις
.
Διά Βίου Μάθηση στη σύγχρονη κοινωνία: Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση και Εργασία
.
Επιμέλεια:Β. Καραβάκου
.
Ελλάδα - Θεσσαλονίκη
.
Θεσσαλονίκη
.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
.
σ.229-242
.
Χαβδούλας Α
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτου Π
(2018)
.
Η σημασία της ασύγχρονης αλληλεπίδρασης μεταξύ εκπαιδευόμενων σε μαζικά ανοικτά διαδικτυακά προγράμματα (MOOC)
.
Πρακτικά του 5ου Συνεδρίου "Νέος Παιδαγωγός
.
Επιμέλεια:Φ. Γούσιας
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2018)
.
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Ηλεκτρονικής Μάθησης (e-learning)
.
Πάτρα
.
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavli Korre Maria
(2017)
.
The Positive Effect of Evaluation on Improving E-learning Courses Addressed to Adults: A Case Study on the Evolution of the GSLLLY Courses in Greece over a Decade
.
Journal of Education and Training Studies
.
τόμ.5 αρ.1 σ.1-11
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kyridis Argyrios
,
Pavli Korre Maria
,
Tourtouras Christos
,
Fotopoulos Nikos
,
Zagkos Christos
(2017)
.
The Puzzle on Unemployment Factors and the Welfare State Role in Greece: What University Students Believe
.
Handbook of Research on Unemployment and Labor Market Sustainability in the Era of Globalization
.
Επιμέλεια:F. Yenilmez, & E. Kılıç
.
IGI Global
.
σ.212-234
.
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2017)
.
Ρομά και Εκπαίδευση: Θεωρήσεις και προβληματισμοί
.
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης. Εισαγωγή σε βασικές έννοιες και θεματικές
.
Θεόδωρος Θάνος, Γιάννης Καμαριανός, Αργύρης Κυρίδης, Νίκος Φωτόπουλος, Μαρία Παυλή-Κορρέ, Χρήστος Τουρτούρας
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
τευχ.742-809
.
Τουρτούρας Χρήστος
,
Κυρίδης Αργύριος
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Παπαδάκης Νίκος
(2017)
.
Η μέθοδος της κοόρτης ως εργαλείο ανίχνευσης κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευπάθειας και προσδιορισμού αναγκών για προγράμματα Διά Βίου Μάθησης: Το παράδειγμα των Neets
.
Κοινωνία και Εκπαίδευση. Τιμητικός τόμος στη μνήμη του Ομότιμου Καθηγητή Μιχάλη Κελπανίδη
.
Επιμέλεια:Μπίκος, Κωνσταντίνος Σταμοβλάσης, Δημήτριος
.
Ζυγός
.
σ.175 - 195
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Κυρίδης Αργύριος
,
Θάνος Θεόδωρος
,
Καμαριανός Ιωάννης
,
Φωτόπουλος Νίκος
,
Τουρτούρας Χρήστος
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2017)
.
Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης: Εισαγωγή σε βασικές έννοιες και θεματικές
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tourtouras Christos
,
Pavli Korre Maria
,
Kyridis Argyrios
(2016)
.
The School Career and the Educational Exclusion of the Roma Children in Greece
.
Journal of Sociological Research
.
τόμ.7 αρ.1 σ.10-32
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Fotopoulos Nikos
,
Kyridis Argyrios
,
Pavli Korre Maria
,
Zagkos Christos
(2016)
.
Giving Painkillers to a Dying Patient: Educational & Training Policies as Treatment for Youth Unemployment during the Greek Economic Crisis
.
Ιmpact of Economic Crisis on Education and the Next-Generation Workforce
.
Επιμέλεια:Patricia Ordóñez de Pablos, & Robert D. Tennyson
.
σ.169-184
.
Pavli Korre Maria
,
Leftheriotou P
(2016)
.
Building Interaction in Adults' Online Courses: A Case Study on Training E-Educators of Adults
.
Handbook of Research on Strategic Management of Interaction, Presence and Participation in Online Courses
.
Επιμέλεια:L. Kyei-Blankson, E. Ntuli, & C., Agyeman
.
USA
.
IGI Global
.
σ.185-215
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Παπαγερίδου Δ
,
Βαμβακίδου Ι
(2016)
.
Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα από το πρόγραμμα Reskilling για τους Neets
.
Νέα Γενιά και NEETs στην Ελλάδα της Κρίσης, Οι επείγουσες διαστάσεις του προβλήματος: Έρευνα και Ολοκληρωμένη Παρέμβαση
.
Επιμέλεια:Ν. Παπαδάκης, Α. Κυρίδης , Ν. Φωτόπουλος
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
Ι. Σιδέρης
.
σ.201-218
.
(2015)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kyridis Argyrios
,
Christodoulou Anastasia-Charikleia
,
Vamvakidou Ifigeneia
,
Pavli Korre Maria
(2015)
.
Fighting Corruption: Values Education and Social Pedagogy in Greece in the Middle of the Crisis
.
International Journal of Social Pedagogy
.
τόμ.4 αρ.1 σ.24-42
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Pavli Korre Maria
(2015)
.
Promoting interaction in an asynchronous e-learning environment
.
Assessing the Role of Mobile Technologies and Distance Learning in Higher Education
.
Επιμέλεια:P. Ordonez de Pablos, R. Tennyson, & M. Lytras
.
USA
.
IGI Global
.
σ.154-175
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παπαδοπούλου Ε
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2015)
.
Διερεύνηση της επικοινωνίας εκπαιδευτή-εκπαιδευομέων στα Ηλεκτρονικά Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (e-ΚΔΒΜ)
.
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας
.
Ελλάδα - Λάρισα
.
τόμ.Α' σ.355-365
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kyridis Argyrios
,
Avramidou Maria
,
Zagkos Christos
,
Christodoulou Anastasia-Charikleia
,
Pavli Korre Maria
(2014)
.
Who is the ideal teacher?: Greek pre-service teachers express their views about the characteristics of the “perfect” teacher
.
Journal for Educators , Teachers and Trainers
.
τόμ.5 αρ.2 σ.143-159
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Pavli Korre Maria
(2014)
.
Key Factors for Maximizing the Effectiveness of Blended E-Learning: The Outcome of the Internal Evaluation of a Distance Education Program for Adult Learning in Greece
.
Practical Applications in Blended Learning Environments: Experiences in K-20 Education
.
Επιμέλεια:L. Kyei-Blankson, & E. Ntuli
.
USA
.
IGI Global
.
σ.410-437
.
Λευθεριώτου Πιέρα
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2014)
.
Προγράμματα γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης: παρελθόν, παρόν και μέλλον
.
Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και διά βίου μάθηση
.
Επιμέλεια:Αργύρης Κυρίδης
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2014)
.
Ότι μαθαίνει ο άνθρωπος κανείς δεν μπορεί να του το πάρει - Σο σικλόλ ο μανούς γκονίκ ναστί λέλες λέσταρ: οι Ρομά και το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
.
Πρακτικά του Συνεδρίου Παιδική ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις
.
Επιμέλεια:Χ. Μπαμπούνης
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
Εργαστήριο Κοινωνικών Επιστημών, Research Center “Childhoods Societies”, Wuppertal University, Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος, Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρεία, European Sociological Association, Childhood Stream
.
σ.129-135
.
(2013)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Pavli Korre Maria
,
Barriocanal Garcia E
(2013)
.
Promoting Multiculturalism in Technology Based-Education: A Framework for the Improvement of Compatibility between Educators of Special Groups and their Learners and a Case Study on Educators of Roma in Greece to Prove its Efficiency
.
Multiculturalism in Technology Based Education: Case Studies on ICT-Supported Approaches
.
Επιμέλεια:F. Garcia-Penalvo
.
USA
.
IGI Global
.
σ.100-124
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Νικολοπούλου Β
,
Λευθεριώτου Π
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Παπαδαντωνάκης Α
,
Παυλάκης Μ
(2013)
.
Εκπαίδευση εκπαιδευτών εισαγωγικής εκπαίδευσης: Σημειώσεις για τους εκπαιδευτές ενηλίκων
.
Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ)
.
(2012)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavli Korre Maria
(2012)
.
The role of the communication tools in the learning group development in an online environment
.
International Journal of Engineering Education
.
τόμ.28 αρ.6 σ.1360-1365
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Χατζηχρήστου Χ
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Κύρδη Κ
(2012)
.
Σχολές Γονέων: Προοπτικές και νέα θεματολογία.: Σχολές Γονέων: από τον σχεδιασμό στην πράξη
.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολών Γονέων Η οικογένεια εκπαιδεύεται… διά βίου
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
ΙΝΕΔΙΒΙΜ
.
(2011)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Βασιλειάδου Μ
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2011)
.
Η εκπαίδευση των τσιγγάνων στην Ελλάδα: “ΚΟΝ 3ΑΝEL BUT, BUT 3RDEL” AMA EM “KON 3RDEL BUT, BUT 3ANEL”
.
Αθήνα
.
ΙΝΕΔΙΒΙΜ
.
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτου Π
,
Κορρές Ε
(2011)
.
Παιδί και Αυτοκίνητο: Εγχειρίδιο για οδηγούς γονείς, πολλαπλών ταχυτήτων
.
Αθήνα
.
4 ΤΡΟΧΟΙ
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavli Korre Maria
,
Leftheriotou P
,
Karalis Th
,
García Barriocanal Ε
(2010)
.
Needs Assessment of the Educators of Roma in Greece in order to improve their compatibility with Roma learners
.
The Journal of Multiculturalism in Education
.
τόμ.6 αρ.3 σ.1-31
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτου Π
,
Κορρές Ε
(2010)
.
Παιδί και Αυτοκίνητο: Κυκλοφορώντας με ασφάλεια μέσα από ένα επιτραπέζιο παιχνίδι
.
Αθήνα
.
4 ΤΡΟΧΟΙ
.
(2009)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Karalis Th
,
Pavli Korre Maria
(2009)
.
Lifelong Learning in Greece: A critical review of policies and institutions
.
Handbook for lifelong learning developments
.
Επιμέλεια:Margaret, P. Caltone
.
New York
.
Nova Publishers
.
σ.375-385
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Pavli Korre Maria
,
Karalis Th
,
Leftheriotou P
,
García Barriocanal E
(2009)
.
Integrating Adults’ Characteristics and the Requirements for their Effective Learning in an e-Learning Environment
.
Best practices for the Knowledge Society
.
Επιμέλεια:Miltiadis Lytras, Patricia Ordonez de Pablos, Ernesto Damiani, David Avison, Ambjorn Naeve, David Horner
.
Ελλάδα - Χανιά
.
Germany
.
Springer
.
σ.570-584
.
Pavli Korre Maria
(2009)
.
On the requirements of Learning Object Metadata for adults’ educators of special groups
.
Metadata and Semantics
.
Επιμέλεια:Miguel-Angel Sicilia & Miltiadis Lytras
.
Ελλάδα - Κέρκυρα
.
Springer
.
σ.123-133
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτου Π
,
Κορρές Ε
(2009)
.
Παιδί και Αυτοκίνητο: Αναζητώντας την ασφάλεια στη διαδρομή ανάμεσα στο σπίτι και στο σχολείο
.
Αθήνα
.
4 ΤΡΟΧΟΙ
.
(2008)
Άρθρο σε Περιοδικό
Pavli Korre Maria
,
García Barriocanal E
(2008)
.
Development of personalized learning objects for training adult educators of special groups
.
Journal of Knowledge Management
.
τόμ.12 αρ.6 σ.89-101
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Pavli Korre Maria
,
García Barriocanal E
,
Leftheriotou P
(2008)
.
A survey on Learning Profiles of the Educators of Roma in Greece in Order to Develop the Appropriate e-Learning Environment for their Training
.
The Open Knowledge Society: A Computer Science and Information Systems Manifesto
.
Επιμέλεια:M. Lytras
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Germany
.
Springer
.
σ.360-370
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτου Π
,
Κορρές Ε
(2008)
.
Παιδί και Αυτοκίνητο: Κυκλοφορώντας με ασφάλεια
.
Αθήνα
.
4 ΤΡΟΧΟΙ
.
(2007)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτου Π
,
Κορρές Ε
(2007)
.
Παιδί και αυτοκίνητο: Ένας οδηγός επιβίωσης των παιδιών στο εχθρικό περιβάλλον μέσα κι έξω από το αυτοκίνητο
.
Αθήνα
.
4 ΤΡΟΧΟΙ
.
(2006)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Ευστράτογλου Α
,
Νικολοπούλου Β
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2006)
.
Βασικές Διαστάσεις του Αναλφαβητισμού στην Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων
.
(2000)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παυλή Κορρέ Μαρία
(2000)
.
Οικονομική, Κοινωνική, Πολιτισμική κατάσταση των Τσιγγάνων στην Ελλάδα, Έρευνα-Μελέτη.: Παρουσίαση συμπερασμάτων στον τομέα της εκπαίδευσης
.
Ο ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Εκπαίδευση των Τσιγγάνων
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης
.
σ.68-74
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Λευθεριώτου Π
,
Πελασγός – Κατσαούνης Σ
(2000)
.
Ασφαλείς Διαδρομές: Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό
.
Βόλος
.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων
.
(1998)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παπακωνσταντίνου Γεώργιος
,
Βασιλειάδου Μ
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(1998)
.
Οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική κατάσταση των Τσιγγάνων στην Ελλάδα
.
Ιωάννινα
.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
.
(1996)
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Παυλή Κορρέ Μαρία
(1996)
.
Διδακτικό υλικό για τα τσιγγανόπαιδα
.
Εκπαίδευση Τσιγγάνων, Ανάπτυξη Διδακτικού Υλικού
.
Ελλάδα - Αθήνα
.
Αθήνα
.
Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης
.
σ.218-223
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Βασιλειάδου Μ
,
Παυλή-Κορρέ Μ
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(1996)
.
ΚΟΝ 3ΑΝΕL BUT, BUT CRDEL» AMA EM «KON CRDEL BUT, BUT 3ANEL: η εκπαίδευση των τσιγγάνων στην Ελλάδα
.
Αθήνα
.
Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης
.
(1992)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Βασιλειάδου Μ
,
Γενειατάκη-Αρβανιτίδη Ε
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Σαπουντζάκης Χ
(1992)
.
Μαθαίνω γράμματα: Εγχειρίδιο για το δάσκαλο - επιμορφωτή
.
Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης
.
Βασιλειάδου Μ
,
Γενειατάκη-Αρβανιτίδη Ε
,
Δεληγιαννάκη Α
,
Καλδίρη Α
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Σαπουντζάκης Χ
,
Σπιθάκη Ειρ
,
Σπύρου Ξ
,
Σταυροπούλου Λ
(1992)
.
Μαθαίνω γράμματα
.
Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης
.
(1991)
Άρθρο σε Περιοδικό
Παυλή Κορρέ Μαρία
(1991)
.
Τσιγγάνες Γυναίκες
.
Διεπιστημονική Επιθεώρηση
.
αρ.3 σ.53-56
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Σπανούλη Α
,
Καλούδη Κ
(1991)
.
Τσιγγάνες: Μύθοι, Έθιμα, Παραδόσεις
.
Αθήνα
.
Ολκός
.
(1990)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Σιδέρη Α
(1990)
.
Οι Τσιγγάνοι της Αγίας Βαρβάρας και της Κάτω Αχαΐας.: Μελέτη - Έρευνα
.
Αθήνα
.
Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης
.
(1989)
Άρθρο σε Περιοδικό
Βασιλειάδου Μ
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
(1989)
.
Sem Rom
.
Νέοι σήμερα
.
αρ.2 σ.46-47
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Βασιλειάδου Μαρία
,
Μαρσέλος Βαγγέλης
,
Παυλή Κορρέ Μαρία
,
Θεοδωράκης Σταύρος
,
Κορδονούρη Μαρία
,
Λευθεριώτου Πιέρα
,
Σιδέρη-Ζώνιου Αθηνά
,
Σπανούλη Αρετή
,
Βασιλειάδου Μαρία (επιμ.)
,
Μαρσέλος Βαγγέλης (επιμ.)
(1989)
.
Πειραματικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Επιμορφωτών Τσιγγάνων
.
Αθήνα
.
Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης
.
Ενημερώθηκε: 2023-11-21