-
Ανδρεαδου Χαρικλεια. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ:Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, 1978-2009.
-
Παπαμιχαηλ Σμαρουλα. Οι ιστορικές αντιλήψεις των φιλολόγων. Αναπαραστάσεις και στερεότυπα που επηρεάζουν τη διδασκαλία της ιστορίας
-
Κουκος Δημητριος. Η ΕΝΝΟΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥ <ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ> ΚΑΙ ΤΟΥ <ΕΘΝΟΥΣ-ΚΡΑΤΟΣ> ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
-
Κυριμη Ελευθερια. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
-
Παντουβάκη Στρατηγούλα. Ιστορία και μετανάστευση: Η συμβολή της ιστορικής εκπαίδευσης στη διαμόρφωση της ταυτότητας του έλληνα πολίτη σε παιδιά μεταναστών.
-
Νικολαΐδου Χάρις. Πολυπολιτισμικότητα και εκπαίδευση. Η πρόσληψη της πολυπολιτισμικότητας της Θεσσαλονίκης από το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης
-
Καλλε Στυλιανη. Αναπαραστάσεις του εθνικού εαυτού και του άλλου στα ελληνικά και τουρκικά σχολικά εγχειρίδια ιστορίας της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (1950 - 1974). Συγκριτική μελέτη για τη συγκρότηση εθνικών ταυτοτήτων.
-
Σκορδής Μηνάς. Ιστοριογραφία και σχολικά εγχειρίδια ιστορίας,αποκλίσεις και συγκλίσεις. 1937-2011
-
Μιχελακακης Στεφανος. Η διδασκαλία της ιστορίας στα γερμανικά σχολεία μετά το Β ΄παγκόσμιο πόλεμο.Το ζήτημα της προσέγγισης του ναζιστικού φαινομένου
-
Χατζηδανιηλ Παυλινα. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ.