Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Αικατερίνη Κιγιτσιόγλου-Βλάχου
Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Προσωπικά Στοιχεία
2310997996
2310997996
rkiyitsi@frl.auth.gr
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία με ειδικό αντικείμενο τη Διδακτική της Γαλλικής Γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Κατάρτιση εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1977
Πτυχίο Ελληνικής και Γαλλικής Φιλολογίας,
Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο
Ελλάδα
Μεταπτυχιακές Σπουδές
1987
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα ειδίκευσης, D.E.A. στη Διδακτική των Ξένων Γλωσσών και Πολιτισμών
Πανεπιστήμιο της Σορβόννης-Παρίσι 3 (Sorbonne Nouvelle-Paris 3)
Γαλλία
Διδακτορικό Δίπλωμα
1992
Διδακτορικό Δίπλωμα (Doctorat Nouveau Régime) στη Διδακτική των Ξένων Γλωσσών και Πολιτισμών,
Πανεπιστήμιο της Σορβόννης-Παρίσι 3 (Sorbonne Nouvelle-Paris 3)
Γαλλία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2019–20
ΤΜΗΜΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
1111
Εισαγωγή στη διδακτική των ζωντανών γλωσσών
Υ-ΓΛΩ-03
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στη Διδακτική των Ξένων Γλωσσών
Υ-ΓΛΩ-09
Διδακτική των ξένων γλωσσών
Υ-ΓΛΩ-19
Πρακτική Άσκηση - Μικροδιδασκαλία
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2019–20
ΤΜΗΜΑ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Υ-ΓΛΩ-03
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία στη Διδακτική των Ξένων Γλωσσών
Υ-ΓΛΩ-09
Διδακτική των ξένων γλωσσών
Υ-ΓΛΩ-19
Πρακτική Άσκηση - Μικροδιδασκαλία
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Διδακτορικό
Ιωαννιδου Ευγενια. Η Ανάπτυξη διαπολιτισμικής συνείδησης στη διδασκαλία-εκμάθηση της ξένης γλώσσας-πολιτισμού μέσω των ταινιών και άλλων τηλειοπτικών αποσπασμάτων
Μπλετσογιάννη Βασιλική. "Αντεστραμμένη διδασκαλία (classe inversee): καινοτομία στην εκμάθηση της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο στην ψηφιακή εποχή"
Σακελλαρη Ναταλια. Η ποιότητα στη διδασκαλία-εκμάθηση ξένων γλωσσών στο δημόσιο σχολείο: ένα εργαλείο αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού ξένης γλώσσας
Ξωμαλη Δαμασκηνη. Εκμάθηση της Γαλλικής Γλώσσας: Συγκριτική μορφοσυντακτική ανάλυση και διδακτική προσέγγιση
Προπτυχιακό
Ιωαννιδου Σωτηρια. "Η ανάπτυξη των λεκτικών πράξεων στη γραπτή παραγωγή λόγου: Η περίπτωση της Γαλλικής Γλώσσας στο Κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας"
2017–2018
Προπτυχιακό
Κουτρη Αννα. "Η καταλληλότητα λόγου υποψηφίων της γαλλικής γλώσσας στις γραπτές δραστηριότητες διαμεσολάβησης του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ)"
Λυριωτακης Θεοδωρος. "Λάθη παρεμβολής στους ελληνόφωνους μαθητές της Γαλλικής ως Ξένης Γλώσσας (Γ3): μορφολογικές, συντακτικές και λεξιλογικές παρεμβολές"
2016–2017
Μεταπτυχιακό
Μπαλίτα Θεοφανούλα. Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη γραπτή διαμεσολάβηση: Μελέτη περίπτωσης σε ελληνόφωνους και αλλόφωνους μαθητές
Μπαδράκα Ζωή. "Η εκφορά του γραπτού αποδεικτικού λόγου στην Ξένη Γλώσσα 1 και στην Ξένη Γλώσσας 2"
Χουχούτα Βασιλική. "Action.Fr-gr 1 και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών: Κριτική ανάλυση"
2015–2016
Προπτυχιακό
Γραικου Μαρια. "Ανάπτυξη των λεκτικών πράξεων στη γραπτή παραγωγή λόγου: η περίπτωση της Γαλλικής του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ)
Διδακτορικό
Μαυριδου Ληδα Μαρια. Le scenario pedagogique en classe de FLE integre dans les curricula du college public: une source de motivation pour l’ acquisition d’une certification A1 & A2 du ΚΠΓ
2014–2015
Προπτυχιακό
Μιδουχα Βασιλικη. "Διαμεσολάβηση ως διαγλωσσική επικοινωνιακή δραστηριότητα και λεκτικές πράξεις: η περίπτωση του ΚΠΓ"
2013–2014
Προπτυχιακό
Μυρωνιδου Ελευθερια. "Η διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας ως ξένης σε νεαρά κοινά: ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων"
2012–2013
Μεταπτυχιακό
Ιωαννιδου Ευγενια. Διαπολιτισμική συνείδηση: Βασική διάσταση της διδασκαλίας/ εκμάθησης της ξένης γλώσσας-πολιτισμού
2011–2012
Διδακτορικό
Κωφου Ιφιγενεια. Η συμβολή του project, πυρήνα των καινοτόμων δράσεων στη διδασκαλία της Ξένης Γλώσσας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», στον επιστημονικό τομέα «Διδακτική των Γλωσσών και Γλωσσική Επικοινωνία
Μεταπτυχιακό
Γκαλιου Σοφια. Ο ρόλος του εκπαιδευτή γλωσσικής εκπαίδευσης σε κοινά ενηλίκων. Μελέτη περίπτωσης στον ελληνικό χώρο.
Κωνσταντινιδου Παρθενα. Αγγλικός Γραμματισμός στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας: στρατηγικές.
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
6
2014
2015
Μέλος, ΟΜΕΑ
5
2011
2015
Μέλος, Παιδαγωγικής και Διδακτικής κατάρτισης
4
2011
2014
Μέλος, Κατατακτήριες εξετάσεις
3
2010
2011
Μέλος, Κατατακτήριες εξετάσεις
2
2008
2010
Μέλος, Κατατακτήριες εξετάσεις
1
2008
2009
Μέλος, Αναμόρφωσης Προπτυχιακού Προγράμματος.
Ιδρύματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
1
2012
2014
Διευθυντής, Εργαστήριο Διδακτικής των γλωσσών
Άλλο
#
Από
Έως
Θέση Περιγραφή
1
2012
2014
Υπεύθυνη, Βιβλιοθήκη Γλωσσολογία και Διδακτικής
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2019–2020
Διδασκαλία της Ιταλικής γλώσσας ως ξένης (επίπεδο Α1)
2019–2020
Διδασκαλία της γερμανικής γλώσσας ως ξένης (επίπεδο Α1)
2018–2019
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.) - Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογιας (5624) - ΣΙΚΑ4_ΣΕΠ04619
2018–2023
Διαχείριση του 10% των εσόδων ΠΜΣ με τέλη φοίτησης του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
2018–2018
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.) ΣΙΚΑ3
2018–2018
Γλώσσες λιγότερο χρησιμοποιούμενες και λιγότερο διδασκόμενες: Προστιθέμενη αξία για τις ευρέως ομιλούμενες γλώσσες
2018–2020
Πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
2018–2018
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β' επιπέδου Τ.Π.Ε.) - Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας & Φιλολογιας (5624)
2018–2019
Αμοιβή παρατηρητών στη διαδικασίας προφορικής αξιολόγησης των εξετάσεων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας
2017–2018
Συνέδριο: "Γλώσσες λιγότερο χρησιμοποιούμενες και λιγότερο διδασκόμενες: Προστιθέμενη αξία για τις ευρέως ομιλούμενες γλώσσες"
2017–2017
Χρηματοδότηση από ΠΔΕ ΥΠΕΠΘ 2017 - Τμήμα "ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ & ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ" ΑΠΘ
2017–2017
Αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ένταξης σε μητρώο για την επικαιροποίηση, την ανασυγκρότηση και τον εμπλουτισμό του μητρώου κέντρων στήριξης επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.)
2017–2020
Τεχνική υποστήριξη των οργάνων μέτρησης των εξετάσεων της γαλλικής γλώσσας του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας.
2017–2018
Διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ως ξένης
2016–2016
Συνέδριο: "Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας: Προοπτικές και προκλήσεις για την εκπαίδευση"
2014–2020
Ενίσχυση ερευνητικών και εκπαιδευτικών υποδομών και δραστηριοτήτων του Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας - 2014- 2015- 2016-2017-2018-2019
2014–2020
Ενίσχυση των ερευνητικών και εκπαιδευτικών υποδομών και δραστηριοτήτων του Κέντρου Ξένων Γλωσσών - 2014/2015 2016 - 2017-2018-2019
2010–2015
Πρακτική άσκηση τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
2010–2014
Διαφοροποιημένα, διαβαθμισμένα και προσαρμοστικά όργανα μέτρησης γαλλικής (Δράση 2.12)
2007–2008
Επιμόρφωση και αξιολόγηση εξεταστών - βαθμολογητών Γαλλικής
Συμμετοχή
2018–2022
Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΕΙ), ακαδ. ετών 2018-19 έως 2021-22
2018–2019
Εκπαίδευση επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ
2018–2019
Πρόγραμμα Διδακτικής Ξένων Γλωσσών ΑΠΘ
2017–2018
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 4 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ
2016–2017
Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Υποέργο 2 - Κεντρικές Δράσεις για την Πρακτική Άσκηση του ΑΠΘ.
2014–2016
Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία και επιμόρφωση μεταξύ των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ERASMUS + για τα ακαδημαϊκά έτη 2014-2016.
2011–2020
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2010–2013
Εξωτερική αξιολόγηση του ΚΠΓ (Δράση 2.16)
2010–2014
Σύνδεση της πιστοποίησης στην Γαλλική και Ιταλική γλώσσα και με την εκπαίδευση (Δράση 2.17)
2010–2014
Εκ του σύνεγγυς και εξ αποστάσεως επιμόρφωση αξιολογητών Γαλλικής (Δράση 2.13)
2010–2010
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ)
2010–2020
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΥΠΠΘ)
2010–2010
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - Υπηρεσίες για την αξιολόγηση των προτάσεων που υποβάλλονται στο πλαίσιο προσκλήσεων προς τους δικαιούχους για ένταξη πράξεων στο ΕΠΕΔΒΜ - (ΥΠΕΠΘ-ΕΥΔ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ)
2007–2008
Ετοιμασία οργάνων μέτρησης για τη Γαλλική γλώσσα
2006–2011
Έρευνα στις Επιστήμες και Τεχνολογίες της Γλώσσας και της Επικοινωνίας
2002–2005
Ανάπτυξη οργάνων μέτρησης γλωσσομάθειας για τη γαλλική γλώσσα και κατάρτιση αξιολογητών.
1998–2018
Πληρωμή μελών ΔΕΠ ΑΠΘ για αξιολογήσεις και λοιπές υπηρεσίες - Ν. 2530/97 (ΓΓΕΤ )
1998–2020
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
1998–2020
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ)
Δημοσιεύσεις
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2019)
.
Des erreurs socioculturelles à la valorisation de l’apprentissage interculturel : le cas des apprenants hellénophones
.
Centre européen d'études slaves
.
αρ.7
.
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
,
Badraka Zoi
(2019)
.
Acquisition of grammatical phenomena in French as a foreign language
.
Interdisciplinary Research Approaches to Multilingual Education
.
σ.165-178
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
,
Valetopoulos Freiderikos
(2019)
.
La médiation par la traduction et la production écrite au niveau universitaire
.
Европейское Литературное Наследие В Кросскульжтурном пространстве
.
Yaroslavl State Pedagogical University, Russie
.
σ.176-198
.
Tsaknaki Olympia
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2019)
.
Adéquation du genre textuel : Un critère qualitatif pour assurer la communication
.
Le triple cvisage du langage : forme, sens, expression. Actes du colloque
.
Le triple visage du langage : forme, sens, expression
.
Banja Luka - Bosnia
.
(2017)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2017)
.
La maîtrise des compétences linguistiques garantit-elle l’opérationnalisation des savoir-faire interculturels ? Le cas des apprenants hellénophone
.
Revue du CEES Centre européen d'études slaves
.
αρ.6
.
(2016)
Βιβλιοκρισία
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2016)
.
Développement de la compétence linguistique : une valeur ajoutée pour les apprenants
.
Romanica
.
τόμ.LXIII
.
(2014)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kofou Ifigenia
,
Psaltou-Tzoysy Angeliki
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2014)
.
The Project as a Means of Developing Students’ Language Skills according to Curriculum
.
Cross-Curricular Approaches to Language Education
.
Επιμέλεια:Angeliki Psaltou-Joycey, Eleni Agathopoulou, Marina Mattheoudakis
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Arvanitis Panagiotis
,
Panagiotidis Panagiotis
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2014)
.
Interdisciplinarity in virtual worlds: teaching approaches for acquiring a language-culture
.
CD-ROM, ICERI2014 Proceedings
.
7th International Conference of Education, Research and Innovation
.
Seville - Spain
.
σ.3892-3901
.
(2013)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Mousouri Evangelia
,
Dunez Christian
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Nenopoulou Antonia (επιμ.)
,
Loupaki Elpida (επιμ.)
,
Evangelou Christine
,
Kalamakidou Ermofili
,
Kristalli Pinelopi
,
Papanastassiou Efpraxia
,
Tsaknaki Olympia
,
Chatzipanteli Christine
(2013)
.
ΚΠγ. Examens à l’école. Préparer le niveau C1 - Examens de français. Livre de l’élève
.
Θεσσαλονίκη
.
ΕΛΚΕ ΑΠΘ
.
Nenopoulou-Drosou Antonia (επιμ.)
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Loupaki Elpida (επιμ.)
,
Dunez Christian
,
Evangelou Christina
,
Krystalli Pinelopi
,
Mousouri Evangelia
,
Papanastasiou Efpraxia
,
Petraki Evangelia
,
Tsaknaki Olympia
(2013)
.
Examens à l'école: Préparer le niveau B (B1 & B2) - Examens de français
.
Θεσσαλονίκη
.
ELKE AUTH
.
Nenopoulou-Drosou Antonia (επιμ.)
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Loupaki Elpida (επιμ.)
(2013)
.
Examens à l’école : Préparer le niveau B (B1&B2) – Examens de français: Livre du professeur
.
ΕΛΚΕ, ΑΠΘ
.
Nenopoulou-Drosou Antonia (επιμ.)
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Loupaki Elpida
(2013)
.
Examens à l’école : Préparer le niveau A (A1&A2) – Examens de français »: Livre du professeur
.
ΕΛΚΕ, ΑΠΘ
.
Nenopoulou-Drosou Antonia (επιμ.)
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
,
Loupaki Elpida
(2013)
.
Examens à l’école : Préparer le niveau C1 – Examens de français: Livre de l’élève
.
ΕΛΚΕ, ΑΠΘ
.
Nenopoulou-Drosou Antonia (επιμ.)
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Loupaki Elpida (επιμ.)
(2013)
.
Examens à l’école : Préparer le niveau B (B1&B2) – Examens de français: Livre de l’élève
.
ΕΛΚΕ, ΑΠΘ
.
Nenopoulou-Drosou Antonia (επιμ.)
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini (επιμ.)
,
Loupaki Elpida (επιμ.)
(2013)
.
Examens à l’école : Préparer le niveau A (A1&A2) – Examens de français »: Livre de l’élève
.
ΕΛΚΕ, ΑΠΘ
.
Αρβανίτης Παναγιώτης
,
Κιγιτσιόγλου-Βλάχου Αικατερίνη
(2013)
.
Η Πράξη Λόγου στα ψηφιακά περιβάλλοντα
.
Eκδόσεις Παπαζήση
.
(2012)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Arvanitis Panagiotis
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
,
Panagiotidis Panagiotis
(2012)
.
Du conventionnel au digital : un site web en vue d’une évaluation des compétences linguistiques
.
Les compétences en progression : défi pour la didactique des langues
.
FReiderikos Valetopoulos, Jolanta Zajac
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Arvanitis Panagiotis
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2012)
.
A multimedia database of speech acts for second language teaching and learning
.
ICERI2012 Proceedings
.
5th International Conference of Education, Research and Innovation
.
Madrid - Spain
.
σ.1233-1236
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2012)
.
Une compétence c’est… Réflexions didactiques
.
Αθήνα
.
Συμμετρία
.
(2011)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2011)
.
La formation à et par la pluriculturalité : enjeu de l’enseignant de langues-cultures vivantes
.
Διασταυρώσεις
.
Αθήνα
.
Καρδαμίτσα
.
σ.79-90
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2011)
.
L’enseignement de l’anglais (Lé1): valeur ajoutée pour l’apprentissage du français (Lé2)
.
Communiquer, Echanger, Collaborer en français dans l'espace méditerranéen et balkanique
.
7e Congrès Panhellénique et International des Professeurs de Français
.
Επιμέλεια:A. Proscolli, M.-C. Anastassiadi, K. Forakis, H. Tatsopoulou, S. Tsakagiannis, C. Voulgaridis
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
Αθήνα
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
,
Mousouri Evangelia
(2010)
.
Approche sociolinguistique et didactique du facteur ‘‘distance’’ dans la formation des enseignants du FLE. Cas de l’université ouverte hellénique
.
Distances et savoirs
.
Published Version
.
τόμ.8 αρ.3 σ.475-488
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Chidiroglou-Zachariadi Alkistis
,
Arvanitis Panagiotis
,
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2010)
.
Les activités lexicologiques, lexicographiques et morphosyntaxiques: un regard en arrière avant d’ aller en avant
.
Francontraste 2010, Le français en contraste: langue et culture francophones dans l’espace de la communication
.
Francontraste 2010, Le français en contraste: langue et culture francophones dans l’espace de la communication
.
Zagreb, Croatia
.
Zagreb
.
Université de Zagreb
.
Κιγιτσιόγλου-Βλάχου Α
(2010)
.
L’apport de la diversité linguistique et culturelle dans la didactique du français langue-culture étrangère
.
Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου του Τμήματος Εφαρμογών και Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και το Εμπόριο του ΤΕΙ Ηπείρου
.
υπό δημοσίευση
.
Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου του ΤΕΙ Ηπείρου
.
σ.193-201
.
(2009)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2009)
.
Culture vs interculture Réflexions d’ordre didactique
.
Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου "2008 - Ευρωπαϊκό έτος διαπολιτισμικού διαλόγου: Συνομιλώντας με τις γλώσσες-πολιτισμούς"
.
Published Version
.
τόμ.1 σ.299-309
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Κιγιτσιόγλου-Βλάχου Αικατερίνη
(2009)
.
Η θέση και η πορεία της γαλλικής γλώσσας στο πλαίσιο του ΚΠγ για τη χρονική περίοδο 2005-2008
.
Θεσσαλονίκη
.
Μαλλιάρης παιδεία
.
σ.163-177
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2009)
.
Textes littéraires : un défi pour l’enseignement interculturel
.
La place de la littérature dans l' enseigmement du FLE
.
Αθήνα
.
ΕΚΠΑ
.
σ.187-198
.
(2008)
Βιβλιοκρισία
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2008)
.
Théories du développement socio-cognitif et psycholinguistique de l’enfant
.
Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2008)
.
Culture vs interculture : réflexions d’ordre didactique
.
Πρακτικά Διεθνούς Συνεδρίου του Τομέα Γλωσσολογίας και Διδακτικής του Τμ. ΓΓΦ του Α.Π.Θ. 2008, Eυρωπαϊκό έτος διαπολιτισμικού διαλόγου: συνομιλώντας με τις γλώσσες-πολιτισμούς
.
Θεσσαλονίκη
.
University Studio Press
.
σ.299-309
.
(2005)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2005)
.
Η θέση και η πορεία της γαλλικής γλώσσας στο πλαίσιο του ΚΠγ για τη χρονική περίοδο 2005-2008
.
Ζητήματα πιστοπιησης της γλωσσομάθειας. Το ΚΠΓ ως σημείο αναφοράς
.
Μαλλιάρης παιδεία
.
σ.163-177
.
(2004)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2004)
.
Former des enseignants au défi de l’interdisciplinarité
.
Journal of applied linguistics (Περιοδικό Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας)
.
Published Version
.
αρ.20 σ.21-30
.
(2001)
Άρθρο σε Περιοδικό
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
(2001)
.
Les bienfaits de l’erreur
.
Le français dans le monde
.
Published Version
.
αρ.315 σ.30-31
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kigitsioglou-Vlachou Aikaterini
.
Textes littéraires : un défi pour l’enseignement interculturel
.
Διεθνές Συνέδριο του Τμήματος ΓΓΦ του ΕΚΠΑ
.
σ.187-198
.
Διακρίσεις
2012
Ειδική μνεία για το site Study4french.gr
Ενημερώθηκε: 2020-02-28