Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Είσοδος
Αρχή
Το ΑΠΘ
Πολιτική Ποιότητας
Πιστοποίηση
Διασφάλιση Ποιότητας
Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Είστε εδώ
Αρχή
»
Αναφορά Βιογραφικών
Βιογραφικό Σημείωμα
Ανάπτυξη
|
Σύμπτυξη
Πετρούλα Τσοκαλίδου
Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Προσωπικά Στοιχεία
2310995017
tsokalid@nured.auth.gr
http://users.auth.gr/tsokalid/
Scopus ID
14059052200
https://orcid.org/0000-0002-5829-0763
Γνωστικό Αντικείμενο
:
Kινωνιογλωσσολογία και διδασκαλία της γλώσσας
Επιστημονική Ειδίκευση
:
Κατάρτιση εκπαιδευτικών
Κατάρτιση εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής
Κοινωνικές επιστήμες και επιστήμες συμπεριφοράς
Επιστήμες της γλώσσας και της επικοινωνίας
Εκπαίδευση
Προπτυχιακές Σπουδές
1989
Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
Α.Π.Θ.
Ελλάδα
Διδακτορικό Δίπλωμα
1994
PhD
Linguistics
Monash University
Αυστραλία
Διδακτικό Έργο
Μαθήματα Χειμερινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.055
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΒ.1.025
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΕ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΥΕΙΔ06
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ
Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου ακαδημαϊκού έτους 2023–24
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠ.2.055
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΒ.1.025
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επίβλεψη Εργασιών
Εργασίες Φοιτητών εντός ΑΠΘ
Σε εξέλιξη
Μεταπτυχιακό
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ
2022–2023
Προπτυχιακό
Πολυγλωσσικές Εφαρμογές στο Νηπιαγωγείο
2020–2021
Διδακτορικό
Γλώσσα και ιδεολογία στη διδακτική πράξη φιλολόγων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κείμενα ταυτότητας και ερευνητικές προσεγγίσεις τους στο νηπιαγωγείο
Προπτυχιακό
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ: ΤΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΣ ΩΣ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
2019–2020
Μεταπτυχιακό
Η Διγλωσσία στην εκπαίδευση και η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας: η περίπτωση οικογενειών Κυπριακής καταγωγής
Προπτυχιακό
Η ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΩΦΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΟΙΤΗΣΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΩΦΩΝ
Η ΕΠΑΦΗ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ
2018–2019
Μεταπτυχιακό
Διαγλωσσικότητα και κριτικός Γραμματισμός
Οι απόψεις Ελλήνων και Ελληνίδων γονέων για τη διαγλωσσικότητα: Η περίπτωση της νέας γενιάς μεταναστών στο Όσλο Νορβηγίας
Διαγλωσσικές πρακτικές και όψεις ταυτότητας σε πληθυσμούς υπό μετακίνηση. Η περίπτωση των Σύριων προσφύγων της Λιβαδειάς.
Εξετάζοντας τη διαγλωσσικότητα ως μέσο επικοινωνίας στο Ελληνικό σχολείο: Μια μελέτη περίπτωσης: Η περίπτωση των Σύριων προσφύγων
Η Εκπαίδευση των Ασυνόδευτων Ανήλικων Προσφύγων: Αντιλήψεις - Απόψεις Εκπαιδευτικών
Αντιλήψεις δασκάλων σχετικά με την διαγλωσσικότητα και την εκπαιδευτική ισότητα σε μαθητές/μαθήτριες Αλβανικής καταγωγής
Προπτυχιακό
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΝΕΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
2017–2018
Μεταπτυχιακό
Η ΕΚΦΥΛΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΔΙΕΡΕΥΝΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ
ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ /ΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ "ΟΔΥΣΣΕΑΣ": ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΝΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ: ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ, ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ. Η ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ - ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΟΥ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Προπτυχιακό
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
2016–2017
Μεταπτυχιακό
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ: ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΚΩΔΙΚΩΝ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΣΜΙΚΗ ΤΑΞΗ
ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ/ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ/ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
Διδακτορικό
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΕΡΕΥΝΑ-ΔΡΑΣΗ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
2015–2016
Μεταπτυχιακό
Τ(Ρ)ΟΠΟΙ ΓΡΑΦΗΣ : ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ (ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΣ) ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΤΑΞΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΤΟΥς ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΟΦΡΥΝΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΡΟΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΡΟΜΑΝΙ
ΔΙΓΛΩΣΣΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ: ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ
H ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ: ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ/ΕΣ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Προπτυχιακό
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΡΩΣΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
2014–2015
Μεταπτυχιακό
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ: Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ. ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΑΓ. ΣΑΡΑΝΤΑ (ΑΛΒΑΝΙΑ) “ADEM SHEME”
ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
"ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΙΛΟΥΜΕ". ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΛΥΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΜΕΛΕΤΗ ΕΙΔΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΛΟΕΘΝΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΓΑΛΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Προπτυχιακό
Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΗΤΗ
2013–2014
Μεταπτυχιακό
"ΘΕΜΑΤΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΛΛΙΝΟΣΤΟΥΝΤΩΝ: ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ"
"ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ".
"ΘΕΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ"
"ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ"
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ: ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΑΦΗΓΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΡΟΜΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ, ΕΝΤΑΞΗΣ
2012–2013
Μεταπτυχιακό
"ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ".
"ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ".
"Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ"
"ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ"
"ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ"
"Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΙΣ ΜΕΙΚΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ:ΜΕΛΕΤΗ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΑ" "LE BILINGUISME CHEZ LES ENFANTS DES FAMILLES MIXTES, A TRAVERS LE REGARD DES PARENTS: ETUDE DES FAMILLES FRANC-HELLENIQUES
"ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΟΙ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"
2011–2012
Μεταπτυχιακό
ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΓΝΩΣΕΙΣ, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
"Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΓΛΩΣΣΩΝ"
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΪΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ-ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΙΓΛΩΣΣΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ SITE ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ- Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΑΒΟΦΩΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΩΣΟΦΩΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2010–2011
Μεταπτυχιακό
"Ταυτότητα και γλωσσική χρήση των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα"
Ετοιμότητα των εκπαιδευτικών να αντιμετωπίσουν τα ζητήματα της διγλωσσίας και της πολυπολιτισμικότητας . Η περίπτωση των Ελλήνων και Ελληνίδων εκπαιδευτικών που αποσπώνται στο εξωτερικό.
2009–2010
Μεταπτυχιακό
"Τα πλεονεκτήματα της διγλωσσίας όπως τα κατανοούν και τα βιώνουν τα δίγλωσσα παιδιά στην οικογένεια και το σχολείο. Η γλωσσική χρήση δίγλωσσων παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας"
2008–2009
Μεταπτυχιακό
"Question de la langue et de l'identite dans les milieux pluriculturels: focalication dans' l'oeuvre de l'auteur Amin Maloof"
"Η μελέτη του φαινόμενου της διγλωσσίας στην προσχολική ηλικία"
Άγνωστη
Μεταπτυχιακό
"ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΟΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ, ΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ"
Διπλωματικές Εργασίες εκτός ΑΠΘ
Postgraduate Level
2014–2015
Χαλκοπούλου Χρυσούλα
.
Οι κοινωνιογλωσσικοί και οι εκπαιδευτικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διγλωσσία: Συγκριτική μελέτη περιπτώσεων μειονοτικών και παλιννοστούντων από χώρες της Ε.Σ.Σ.Δ στο Ν. Ροδόπης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
.
Διοικητικό Έργο
Τμήματος
#
Από
Έως
Θέση Όργανο / Επιτροπή
12
2019
2021
Head, ΤΕΠΑΕ
11
2018
2021
Διευθύντρια, Ινστιτούτο Κομφούκιος του ΑΠΘ
9
2013
2015
Μέλος, Επιτροπή παραλαβής υλικού ΤΕΠΑΕ
8
2012
2015
Διευθύντρια, Κοινό Ελληνο-Γαλλικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ
10
2012
2014
Μέλος, Επιτροπή ερευνητικού έργου ΤΕΠΑΕ
7
2012
2013
Μέλος, Συντονιστικό Όργανο Κοινού Ελληνο-Γαλλικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών
5
2008
2011
Μέλος, Κοινού Ελληνο-γαλλικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ΤΕΠΑΕ
4
2008
2009
Μέλος, Ειτροπή παραλαβής βιβλιοδετημένων ή αναβιβλιοδετημένων τόμων
6
2007
2010
Μέλος, Εκπρόσωπος ΤΕΠΑΕ για θέματα φύλου της Παιδαγωγικής Σχολής
2
2007
2008
Μέλος, Επιτροπή Ομάδας Ασφαλείας και Πυρασφάλειας της Παιδαγωγικής Σχολής
3
2007
2008
Μέλος, Επιτροπή παραλαβής Βιβλιοδετημένων η αναβιβλιοδετημένων τόμων
1
2006
2007
Μέλος, Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων
Ερευνητικά Έργα
Συντονισμός
2019–2025
Μαθήματα Κινέζικης Γλώσσας στο Ινστιτούτο Κομφούκιος του Α.Π.Θ.
2019–2025
Ινστιτούτο Κονφούκιος στο ΑΠΘ
2018–2020
Διδάσκοντας γλώσσα από τη ματιά των προσφύγων
2016–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο "Σταυροδρόμι Γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές""
2016–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο Σταυροδρόμι γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές"
2015–2017
Συνέδριο: "4ο Διεθνές Συνέδριο Σταυροδρόμι γλωσσών και Πολιτισμών: Διδακτικές της Πολυγλωσσίας και Γλωσσικές Πολιτικές"
2014–2014
Συνέδριο: "3ο Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση"
2014–2014
Συνέδριο: "3ο Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση"
2011–2011
Συνέδριο: "Σταυροδρόμι Γλωσσών και Πολιτισμών: μαθαίνοντας εκτός σχολείου"
Συμμετοχή
2013–2014
Οργάνωση προγραμμάτων δια βίου μάθησης για την υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων στο σχολικό περιβάλλον
2013–2023
Αμοιβές μελών ΔΕΠ ΑΣΠΑΙΤΕ (Ανωτάτη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης)
2012–2015
Διγλωσσία και δίγλωσση εκπαίδευση: η ανάπτυξη γλωσσικών και γνωστικών δεξιοτήτων σε διάφορους τύπους διγλωσσίας
2011–2023
Αμοιβή μελών ΔΕΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
2011–2017
Αμοιβές μελών ΔΕΠ (ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ -Γ.Σ.Ε.Ε
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ 1
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών Α.Π. 2
2010–2014
Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών ΑΠ. 3
2010–2015
Ένταξη και εκπαίδευση των παιδιών Ρομά στις Περιφέρειες Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας (Υποέργο 1)
2010–2023
Αμοιβές μελών ΔΕΠ - ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΥΠΠΘ)
2009–2011
Καινοτόμος είσοδος των μαθητών στη διαπολιτισμικότητα και την κοινωνική ένταξη
2006–2023
Πληρωμή μελών ΔΕΠ απο ΕΜΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΕΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
2006–2008
Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων & αλλοδαπών στο σχολείο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο)
2006–2008
Ανίχνευση των αναγκών των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών - ανάπτυξη νέων διδακτικών προσεγγίσεων σε μικτές τάξεις
2006–2008
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και στελεχών της εκπαίδευσης - κατάρτιση επιμορφωτών
2006–2008
Ενέργειες συμβουλευτικής και ευαισθητοποίησης - δημοσιότητα
2002–2006
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης - Εξομοίωση
1998–2019
Πληρωμή μέλους ΔΕΠ -(ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ )
1997–1999
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή ειδικού επιμορφωτικού προγράμματος για την ακαδημαϊκή και επαγγελματική αναβάθμιση εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
1996–2023
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΥΠΕΠΘ-ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝ.ΓΛΩΣΣΑΣ)
1996–2023
Πληρωμές μελών ΔΕΠ (ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ)
1993–2023
Αμοιβές Μελών ΔΕΠ (ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ)
Σύνδεση με την Κοινωνία
Συνεργασίες με κοινωνικούς, πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς
2013
Διδασκαλία ελληνικών ως δεύτερης γλώσσας σε γονείς Αλβανικής καταγωγής
.
ΑΜΚΕ 'Πολύδρομο' και Σύλλογος Αλβανών Μεταναστών 'Μητέρα Τερέζα'
.
2010
–2011
Πρόγραμμα 'ΔΙΑΛΟΓΟΣ'
.
Α.Μ.Κ.Ε. ΠΟΛΥΔΡΟΜΟ
.
2011
.
Ινστιτούτο Κομφούκιος του ΑΠΘ
.
ΑΠΘ
.
2020-01-01
.
Προβολή Έργου
Αναφορές στα ΜΜΕ
2011-03-03
Παπαδοπούλου, Λ.
"Διάλογος" ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και αλλοδαπούς γονείς
.
Αγγελιοφόρος
.
2010-04-29
Φωτόπουλος, Ν.
Έλλειμα στο εκπαιδευτικό σύστημα για αφομοίωση των δίγλωσσων
.
Ελευθεροτυπία
.
Δημοσιεύσεις
(2023)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Tsokalidou Petroula
,
Dagkas Alexandros
(2023)
.
Socialist Market Economy: Experiences of Western Scientists from the Economic Thought of Professor Cheng Enfu during the Initial Steps of China within the World System of the Market
.
Innovative Marxist School in China: Comments by International Scholars on Cheng Enfu’s Academic Thoughts
.
(2022)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsokalidou Petroula
(2022)
.
How a Confucius Institute Director Started to Learn Chinese as a Beginner
.
Confucius Institute
.
σ.78-80
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Tsokalidou Petroula
,
Chen Sen
,
Zhang Qun
(2022)
.
Introduction to the world of the Chinese Language
.
(2021)
Άρθρο σε Περιοδικό
Chen Sen
,
Tsokalidou Petroula
(2021)
.
Thoughts on the Use of “le” in Teaching Chinese to Speakers of Other Languages: Problems and Suggestions
.
Open Journal of Social Sciences
.
τόμ.9 σ.610-627
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Tsokalidou Petroula
(2021)
.
Translanguaging: New Dimensions and Possibilities in Communication and Language Learning
.
Migration and Language Education in Southern Europe: Practices and Challenges
.
[eds] Marina Mattheoudakis, Eleni Griva and Maria Moumtzi
.
Tsokalidou Petroula
,
Daoud Al Soueis
,
Arvanitidou Virginia
,
Kompiadou Evi
,
Paraskeva Maria
(2021)
.
Teaching Language Through the Eyes of Refugees: Translanguaging and Identity Texts in the Service of Refugee Education
.
Challenges and Initiatives in Refugee Education: The Case of Greece
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Chatzidaki Aspa (επιμ.)
,
Tsokalidou Petroula (επιμ.)
(2021)
.
Challenges and Initiatives in Refugee Education: The Case of Greece
.
Chatzidaki Aspasia (επιμ.)
,
Tsokalidou Petroula (επιμ.)
(2021)
.
Challenges and Initiatives in Refugee Education: The Case of Greece
.
Cambridge Scholars Publishing
.
(2020)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gkaintartzi Anastasia
,
Kompiadou Evi
,
Tsokalidou Petroula
,
Tsioumis Konstantinos
,
Petrogiannis Konstantinos
(2020)
.
Supporting inclusion and family involvement in early childhood education through 'ISOTIS': a case study in Greece
.
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
.
τόμ.19 αρ.2 σ.384-403
.
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi Anastasia
,
Kompiadou Evi
,
Tsioumis Konstantinos
,
Petrogiannis Konstantinos
(2020)
.
Supporting inclusion and family involvement in early childhood education through 'ISOTIS': a case study in Greece
.
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
.
τόμ.19 αρ.3
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Tsokalidou Petroula
,
Skourtou Eleni
(2020)
.
Translanguaging as a Culturally Sustaining Pedagogical Approach: Bi/Multilingual Educators’ Perspectives
.
Inclusion, Education and Translanguaging
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2020)
.
Ο νέος πολιτικός λόγος για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση υπό το πρίσμα της διαγλωσσικότητας
.
Ο πολιτικός και παιδαγωγικός λόγος για τη ξενόγλωσση εκπαίδευση
.
(2019)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi Anastasia
,
Mouti Anna
,
Skourtou Eleni
(2019)
.
Language teachers’ perceptions of multilingualism and language teaching: The case of the postgraduate programme “LRM”. Special Section: Language learning for and with refugees in higher education
.
Language Learning in Higher Education
.
τόμ.9 αρ.1 σ.33-54
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kitsiou Roula
,
Papadopoulou Maria
,
Androulakis George
,
Tsokalidou Petroula
,
Skourtou Eleni
(2019)
.
Beyond Conventional Borders of Second Language Teachers’ Education: A Digital, Interdisciplinary, and Critical Postgraduate Curriculum
.
Challenging Boundaries in Language Education: Second Language Learning and Teaching
.
Επιμέλεια:Achilleas Kostoulas
.
Springer
.
σ.229-245
.
(2018)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi Anastasia
(2018)
.
Is translanguaging a possibility in a language class? Theoretical issues and applications in an EFL class
.
Interdisciplinary research approaches to multilingual education
.
(eds) Vasilia Kourtis-Kazoullis, Themistoklis Aravossitas, Eleni Skourtou, Peter Pericles Trifonas
.
σ.201-218
.
Tsokalidou Petroula
,
Gkaintartzi A
,
Kompiadou E
,
Markou E
(2018)
.
Children's bilingualism: An inspiration for multilingual educational practices
.
The Multilingual Edge of Education
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2018)
.
Διαγλωσσικότητα και εκπαιδευτικά εργαλεία
.
Οδηγός Διαχείρισης Κοινωνικοπολιτισμικής Ετερότητας στο Σχολείο
.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Tsokalidou Petroula (επιμ.)
,
Κέκκια Αιμιλία (επιμ.)
(2018)
.
International Conference Proceedings “4th Crossroads of languages and cultures: Multilingual Educational Approaches and Language Policies"
.
(2017)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Kompiadou Evi
,
Lenakakis Antonios
,
Tsokalidou Petroula
(2017)
.
Diadrasis: An interactive project on language teaching to immigrant families in a Greek school
.
Going performative in intercultural education. International contexts, theoretical perspectives and models of practice
.
Επιμέλεια:John Crutchfield, Manfred Schewe
.
Bristol and Blue Ridge Summit
.
Multilingual Matters
.
σ.41-58
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Makri Aikaterini
,
Papadopoulou Maria
,
Tsokalidou Petroula
,
Skourtou Eleni
,
Arvaniti Eugenia
,
Gaintartzi Anastasia
,
Kantzou Vasiliki
,
Manoli Polyxeni
,
Markou Evi
,
Mouti Anna
,
Palaiologou Nektaria
,
Kitsiou Roula
(2017)
.
Tutor practices in new HOU programmes. Stories from the trenches: the case of LRM (Language Education for Refugees and Migrants)
.
Proceedings of ICODL 2017 (International Conference in Open and Distance Learning)
.
Αθήνα - Ελλάδα
.
σ.70-80
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2017)
.
Διαγλωσσικότητα & Διαγλωσσικές ταυτότητες
.
Πρακτικά Επετειακού Διεθνούς Συνεδρίου "Ταυτότητες: Γλώσσα και Λογοτεχνία"
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Tsokalidou Petroula
(2017)
.
SiDaYes! Πέρα από τη διγλωσσία προς τη διαγλωσσικότητα: Beyond bilingualism to translanguaging
.
Gutenberg
.
(2016)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gkaintartzi Anastasia
,
Kiliari Angeliki
,
Tsokalidou Petroula
(2016)
.
Heritage language maintenance and education in the Greek sociolinguistic context: Albanian immigrant parents’ views
.
Cogent Education
.
τόμ.3 αρ.1
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Κουτούλης Κωνσταντίνος
(2016)
.
Η διαγλωσσικότητα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: Μια πρώτη διερεύνηση
.
Επιστήμες Αγωγής
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Tsokalidou Petroula
(2016)
.
Beyond language borders to translanguanging within and outside the educational context
.
Bilingualism: Cultural Influences, Global Perspectives and Advantages/Disadvantages
.
Επιμέλεια:Carroll E. Wilson
.
Nova Science Publishers
.
Λιάμπας Αναστάσιος
(2016)
.
Η γνώμη των εκπαιδευτικών των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων ΠΤΔΕ-ΑΠΘ για την Έκθεση Περιγραφικής Αξιολόγησης και τις επιδράσεις της
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη. Γλωσσολογικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
(επιμ.) Χοντολίδου, Ελένη, Τσοκαλίδου, Πετρούλα, Τεντολούρης, Φίλιππος, Κυρίδης, Αργύριος και Βακαλόπουλος, Κωνσταντίνος
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2016)
.
Η ομάδα και το πολυγλωσσικό περιοδικό Πολύδρομο, για τη δι-γλωσσία και τον πολυπολιτισμό στην εκπαίδευση και την κοινωνία
.
Διγλωσσία και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης Γλώσσας
.
Επιμέλεια:Σκούρτου, Ε. & Κούρτη-Καζούλλη, Β
.
Αθήνα
.
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2016)
.
Αναστοχαστικότητα και ανάπτυξη όρων συν-εργασίας στην έρευνα γύρω από την ετερογένεια του σχολείου
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη Γλωσσ(ολογ)ικές & Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις
.
Επιμέλεια:Χοντολίδου, Ε, Τσοκαλίδου, Ρ., Τεντολούρης, Φ., Κυρίδης, Α. και Βακαλόπουλος, Κ
.
Αθήνα
.
Gutenberg
.
Μελέτη - Τεχνική Αναφορά
Κυρίδης Αργύριος
,
Παπαδάκης Νίκος
,
Χριστοδούλου Αναστασία-Χαρίκλεια
,
Τσιούμης Κωνσταντίνος
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τουρτούρας Χρήστος
,
Γρηγοριάδης Αθανάσιος
,
Βαμβακίδου Ιφιγένεια
,
Ζάγκος Χρήστος
,
Πανδής Προκόπης
,
Τζαγκαράκης Στέλιος
,
Φωτόπουλος Νίκος
,
Δρακάκη Μαρία
,
Κουτούζης Μανώλης
,
Λάβδας Κώστας
,
Κοτρόγιαννος Δημήτρης
,
Μπάστα Μαρία
,
Δαφέρμος Βασίλης
(2016)
.
Έρευνα και ολοκληρωμένη παρέμβαση για την κοινωνική ενσωμάτωση μιας μείζονος κοινωνικά ευάλωτης ομάδας: ψυχολογικό προφίλ/ ψυχοπαθολογία, προφίλ δεξιοτήτων, διάγνωση αναγκών και ανάπτυξη προγραμμάτων για την κατάρτιση-reskilling και την ψυχολογική υποστήριξη προς την επαν-ενσωμάτωση των «νέων ανθρώπων εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης (ΝEETs)
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Γαβριηλίδου Σοφία (επιμ.)
,
Γκαϊνταρτζή Αναστασία (επιμ.)
,
Μάρκου Εύη (επιμ.)
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2016)
.
Ζητήματα Δι/Πολυγλωσσίας, Διαγλωσσικότητας και Γλωσσικών Πολιτικών στην Εκπαίδευση: 3ο Σταυροδρόμι γλωσσών & πολιτισμών : πρακτικά συνεδρίου
.
Θεσσαλονίκη
.
Παιδαγωγική Σχολή, ΑΠΘ & Polydromo Group
.
Χοντολίδου Ελένη (επιμ.)
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
,
Τεντολούρης Φίλιππος (επιμ.)
,
Κυρίδης Αργύριος (επιμ.)
,
Βακαλόπουλος Κωνσταντίνος (επιμ.)
(2016)
.
Μνήμη Σωφρόνη Χατζησαββίδη: γλωσσ(ολογ)ικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις
.
Gutenberg
.
(2015)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Tsokalidou Petroula
(2015)
.
Bilingualism otherwise: Research approaches towards language contact issues and the inclusion of bilingual children in the Greek school
.
Roma inclusion-International and Greek Experiences. Complexities of inclusion
.
Θεσσαλονίκη
.
Copy City
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διγλωσσία και Εκπαίδευση: από τη θεωρία στην πράξη και στην κοινωνική δράση
.
Γλωσσική Παιδεία : 35 Μελέτες Αφιερωμένες στον Καθηγητή Ναπολέοντα Μήτση
.
σ.387-398
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Ηλιοπούλου Ντίνα
,
Ζάγκα Ρίτα
,
Μαλιγκούδη Χριστίνα
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διαπολιτισμική εκπαίδευση: από τη θεωρία στη διδακτική πράξη
.
Ημερίδα για την Ελληνομάθεια. Υποστήριξη και ποιοτική ανάδειξη της διδασκαλίας/μάθησης της ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Ο λόγος και η δύναμή του στην ενδυνάμωση και αποδόμηση των στερεοτύπων
.
Ημερίδα αντιρατσιστικής εκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2015)
.
Διαγλωσσικές ταυτότητες & second language learning
.
Ταυτότητες Γλώσσα και Λογοτεχνία’
.
Κομοτηνή - Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2015)
.
Πολύδρομο: τεύχος 8
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2015)
.
Πολύδρομο: τεύχος 8
.
(2014)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gkaintartzi Anastasia
,
Chatzidaki Aspa
,
Tsokalidou Petroula
(2014)
.
Albanian Parents and the Greek Educational Context
.
International Multilingual Research Journal
.
Vol. 8 no 4
.
Gkaintartzi Anastasia
,
Kiliari Angeliki
,
Tsokalidou Petroula
(2014)
.
‘Invisible’ bilingualism-‘invisible’ language ideologies: Greek teachers’ attitudes towards immigrant pupils’ heritage languages
.
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
σ. 60-72
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2014)
.
Συνάντηση γλωσσών και πολιτισμών στο ελληνικό σχολείο: μια διερευνητική και διαδραστική προσέγγιση
.
Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και δια βίου μάθηση
.
σ.261-279
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Λενακάκης Αντώνιος
,
Κομπιάδου Ευδοξία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Τσιτουρίδου Μελπομένη
(2014)
.
Πέντε Συναντήσεις με όχημα… τη θεατρική σύμβαση
.
Συνέδριο «Διά βίου μάθηση και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες»
.
Θεσσαλονίκη - Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2014)
.
Πολύδρομο: τεύχος 7
.
(2013)
Άρθρο σε Περιοδικό
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Πολύδρομο
.
αρ.6 σ.7-10
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Πολύδρομο
.
αρ.6 σ.7-10
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Koutsogiannis Dimitrios
,
Tsokalidou Petroula
(2013)
.
Designing and implementing a research project on bilingualism and language education: first findings and remarks Supporting ‘diversity within unity’ at secondary education level: some case studies from bilingual children in Greek secondary schools
.
Language Diversity and Language Learning: New Paths to Literacy
.
σ.339-346
.
Tsokalidou Petroula
(2013)
.
Le bilinguisme se developpe en Grece: resultants de recherché et pratiques prescolairres alternatives du groupe “Polydromo”
.
Developpement du langage et plulrilinguismechez le jeune enfant
.
σ.123-143
.
Tsokalidou Petroula
,
Γκαϊνταρτζή Αναστασία
(2013)
.
On the way to bilingual and intercultural consciousness-raising: Findings from a research project in Greek primary schools
.
Language Diversity and Language Learning: New Paths to Literacy
.
σ.267-275
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Γαβριηλίδου-Σπυρίδου Σοφία
,
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2013)
.
Δίγλωσσα βιβλία για παιδιά: πρώτοι προβληματισμοί
.
Διήμερο επιστήμης και διάδρασης, Διγλωσσία/Πολυγλωσσία & Εκπαίδευση
.
Παιδαγωγική Σχολή ΑΠΘ - Ελλάδα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2013)
.
Πολύδρομο: τεύχος 6
.
(2012)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Tsokalidou Petroula
(2012)
.
Το πρώτο μου βιβλίο για τη διγλωσσία: ανάμεσα στον ελληνικό και τον αραβικό κόσμο
.
Θεσσαλονίκη
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
,
Μητακίδου Χριστοδούλα (επιμ.)
,
Ανδρουλάκης Γεώργιος (επιμ.)
(2012)
.
Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: μαθαίνοντας εκτός σχολείου: Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου "Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών"
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2012)
.
Πολύδρομο: τεύχος 5
.
Μονογραφία
Tsokalidou Petroula
(2012)
.
Χώρος για Δύο: θέματα διγλωσσίας και εκπαίδευσης
.
Θεσσαλονίκη
.
(2011)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τσοκαλίδου Ρ
,
Μαλιγκούδη Χ
(2011)
.
Όταν οι Πολιτισμοί συναντιούνται: Ζητήματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
.
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Διγλωσσία
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Το ελληνο-αραβικό πρότζεκτ «Απ΄τα μάτια των παιδιών»
.
επιμ.
Σαρρή Δ
.
Συμβιώνοντας με τη μετανάστευση
.
Θεσσαλονίκη
.
Ιανός
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Μάρκου Ελένη
(2011)
.
Παρέμβαση σχετικά με τα πολυγλωσσικά ΜΜΕ και τη διαμόρφωση μιας πολυπολιτισμικής κοινής γνώμης
.
Δημοσιογραφία χωρίς διακρίσεις
.
Θεσσαλονίκη
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Το ελληνο-αραβικό πρότζεκτ «Απ΄τα μάτια των παιδιών»
.
Διαπολιτισμικοί χώροι και Μετανάστευση: η πόλη, το κοινωνικό, οι τέχνες και η διαφορετικότητα στα μεταναστευτικά αστικά περιβάλλοντα
.
Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Τι μπορούμε να μάθουμε από τα δίγλωσσα παιδιά; Ατελιέ για τη διγλωσσία
.
Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Τσοκαλίδου Ρ
(2011)
.
Τι θα έπρεπε να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί για τη διγλωσσία των παιδιών και των οικογενειών τους
.
Ιωάννινα
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2011)
.
Πολύδρομο: τεύχος 4
.
(2010)
Άρθρο σε Περιοδικό
Gkantartzi A
,
Tsokalidou R
(2010)
.
She is a very good child but she doesn’t speak: The invisibility of children’s bilingualism and teacher ideology
.
Journal of Pragmatics
.
τόμ.45 σ.588-601
.
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2010)
.
Κοινωνιογλωσσολογία, γλωσσική ετερογένεια και επαφή των γλωσσών
.
ΤΕΠΑΕ 09 Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική εκπαίδευση
.
Επιμέλεια Συλλογικού Τόμου
Τσοκαλίδου Ρ. (επιμ.)
(2010)
.
Περιοδικό Πολύδρομο
.
τόμ.2
.
Άρθρο σε Πρακτικά Συνεδρίου
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
«Πολύδρομο»: φέρνοντας την κοινωνία στην εκπαίδευση και την εκπαίδευση στην κοινωνία
.
Μετανάστευση, πολυπολιτισμικότητα και εκπαιδευτικές προκλήσεις: Πολιτική-Έρευνα-Πράξη
.
Αθήνα
.
τόμ.2010
.
Γκαϊνταρτζή Α
,
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
Παιδικές ταυτότητες μέσα από παιδικές φωνές: πολύγλωσσα παιδιά στο ελληνικό σχολείο
.
Ταυτότητες στον ελληνικό κόσμο (από το 1204 έως σήμερα)
.
Πανεπιστήμιο Γρανάδας
.
τόμ.1204
.
Ανακοίνωση σε Συνέδριο
Γάτση Γ
,
Τσοκαλίδου Ρ
(2010)
.
Γράφοντας για το Πολύδρομο: Ενισχύοντας την πολυγλωσσία κατά τη διάρκεια του μαθήματος των γαλλικών. Η συμβολή της Γαλλικής Γλώσσας και πολιτισμού στην αναζήτηση της γνώσης σε διεπιστημονικό επίπεδο
.
ΥΠΕΠΘ, Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Tsokalidou Petroula (επιμ.)
(2010)
.
Πολύδρομο: τεύχος 2
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2010)
.
Πολύδρομο: τεύχος 3
.
(2009)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσοκαλίδου Πετρούλα (επιμ.)
(2009)
.
Πολύδρομο/Polydromo: Περιοδική Έκδοση για τη Διγλωσσία και τον Πολυπολιτισμό στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία
.
(2008)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσοκαλίδου Πετρούλα
,
Χατζησαββίδης Σωφρόνιος
(2008)
.
Κοινωνιογλωσσολογικές αναζητήσεις: ερευνητικά δεδομένα
.
Θεσσαλονίκη
.
Βάνιας
.
(2005)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsokalidou Petroula
(2005)
.
Raising bilingual awareness in Greek primary schools
.
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
τόμ.8 αρ.1 σ.48-61
.
Tsokalidou Petroula
(2005)
.
Η αφανής διγλωσσία στο ελληνικό σχολείο
.
Επιστήμες αγωγής
.
Θεματικό Τεύχος
.
Tsokalidou Petroula
(2005)
.
Raising bilingual awareness in Greek primary schools
.
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
.
Vol. 8 αρ. 1 σ. 48-61
.
(2004)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Tsokalidou Petroula (επιμ.)
,
Παπαρούση Μαρίτα (επιμ.)
(2004)
.
Θέματα ταυτότητας στην ελληνική διασπορά: γλώσσα & λογοτεχνία
.
Tsokalidou Petroula
(2004)
.
Το πρώτο μου βιβλίο για τη διγλωσσία
.
(2003)
Κεφάλαιο σε Συλλογικό Τόμο ή Λήμμα σε Λεξικό/Εγκυκλοπαίδεια
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2003)
.
Aποκωδικοποιώντας την εναλλαγή κωδίκων και ο παράγοντας του φύλου
.
Γλώσσα, γένος και φύλο
.
(2001)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsokalidou Petroula
(2001)
.
Modern Greek Studies Journal
.
Εφαρμοσμένη γλωσσολογία
.
(2000)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Tsokalidou Petroula
(2000)
.
Xαρτογραφώντας την Eλληνόφωνη Πραγματικότητα: Λίβανος & Συρία
.
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(2000)
.
Xαρτογραφώντας την Eλληνόφωνη Πραγματικότητα: Λίβανος & Συρία
.
(1996)
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Τσοκαλίδου Πετρούλα
(1996)
.
Το φύλο της Γλώσσας. Oδηγός μη-σεξιστικής γλώσσας για τον δημόσιο ελληνικό λόγο
.
Σύνδεσμος Ελληνίδων Επιστημόνων
.
Μονογραφία
Tsokalidou Petroula
(1996)
.
Το φύλο της γλώσσας: οδηγός μη-σεξιστικής γλώσσας για τον δημόσιο ελληνικό λόγο
.
Αθήνα
.
(1995)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsokalidou Petroula
(1995)
.
Φωνές από το περίκεντρο: Π.O
.
Modern Greek Studies Journal
.
Βιβλίο - Διδακτικό Εγχειρίδιο
Tsokalidou Petroula
,
Anne Pauwels
,
Lee Wong
(1995)
.
Research Methods in Applied Linguistics
.
Tsokalidou Petroula
,
Michael Clyne
,
Katherine Jenkins
,
I. Chen
,
T. Wallner
(1995)
.
Developing second language from primary school
.
(1994)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsokalidou Petroula
(1994)
.
Women on the cusp- a case of bilingual women
.
Working Papers on Language, Gender and Sexism
.
(1992)
Άρθρο σε Περιοδικό
Tsokalidou Petroula
(1992)
.
Language choice and use amongst second generation Greek-Australians
.
Journal of Applied Linguistics
.
αρ. 8
.
Tsokalidou Petroula
,
Clyne Michael
,
Jenkins Katherine
,
Chen I
,
Wallner T
(1992)
.
Models and Sociolinguistic Factors in Some Victorian Second Language Programs: A Progress Report
.
Language and Language Education, Working Papers of the National Languages & Literacy Institute of Australia
.
Ενημερώθηκε: 2023-10-09