Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Κινηματογράφου |
Τίτλος Σπουδών | ΠΤΥΧΙΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ |
Πρόγραμμα Σπουδών | ΠΠΣ Τμήμα Κινηματογράφου (2009-σήμερα) |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2024 - 2025 |
Κατάσταση | Ενεργό |
Ιστοσελίδα | www.film.auth.gr |
Διεύθυνση Επικοινωνίας | info@film.auth.gr |
Ημερολόγιο | URL |
ECTS / Φόρτο Εργασίας | Μια μονάδα ECTS αντιστοιχεί σε 30 ώρες φόρτου εργασίας |
Κωδικός | Τίτλος | ECTS | Τύπος |
---|---|---|---|
1ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ Ι | 7 | Υ |
1ΘΚ2 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ι | 4 | Υ |
1ΙΚ2 | ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ι | 4 | Υ |
1ΙΤ1 | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ | 3 | Υ |
1ΜΟ1 | ΜΟΝΤΑΖ Ι | 3 | Υ |
1ΞΓ1 | ΓΑΛΛΙΚΑ | 2 | Υ |
1ΞΓ1 | ΑΓΓΛΙΚΑ | 2 | Υ |
1ΞΓ1 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ | 2 | Υ |
1ΞΓ1 | ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 2 | Υ |
1ΞΓ1 | ΙΤΑΛΙΚΑ | 2 | Υ |
1ΠΑ1 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ Ι | 4 | Υ |
1ΣΕ1 | ΣΕΝΑΡΙΟ | 4 | Υ |
1ΦΩ2 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ι | 4 | Υ |
Κωδικός | Τίτλος | ECTS | Τύπος |
---|---|---|---|
2ΕΕΜΠ1 | Εισαγωγή στην Επαυξημένη-Εικονική-Μεικτή Πραγματικότητα | 4 | Υ |
2ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΙΙ | 7 | Υ |
2ΗΜ1 | ΗΧΟΣ KAI ΜΟΥΣΙΚΗ Ι | 4 | Υ |
2ΘΚ2 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΙΙ | 3 | Υ |
2ΙΤ1 | ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗΣ | 3 | Υ |
2ΞΓ1 | ΓΑΛΛΙΚΑ | 2 | Υ |
2ΞΓ1 | ΑΓΓΛΙΚΑ | 2 | Υ |
2ΞΓ1 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ | 2 | Υ |
2ΞΓ1 | ΙΤΑΛΙΚΑ | 2 | Υ |
2ΞΓ1 | ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 2 | Υ |
2ΣΓ1 | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ I | 4 | Υ |
2ΣΕ2 | ΣΕΝΑΡΙΟ ΙΙ | 4 | Υ |
2ΦΩ2 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙ | 4 | Υ |
Κωδικός | Τίτλος | ECTS | Τύπος |
---|---|---|---|
3ΕΕΜΠ1 | Κινηματογράφος και Επαυξημένη- Εικονική - Μεικτή Πραγματικότητα | 3 | Υ |
3ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ Ι | 10 | Υ |
3ΗΜ1 | ΉΧΟΣ KAI ΜΟΥΣΙΚΗ ΙΙ | 4 | Υ |
3ΘΚ2 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΙΙΙ | 4 | Υ |
3ΜΟ2 | ΜΟΝΤΑΖ ΙΙ | 4 | Υ |
3ΞΓ1 | ΙΤΑΛΙΚΑ | 2 | Υ |
3ΞΓ1 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ | 2 | Υ |
3ΞΓ1 | ΑΓΓΛΙΚΑ | 2 | Υ |
3ΞΓ1 | ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 2 | Υ |
3ΞΓ1 | ΓΑΛΛΙΚΑ | 2 | Υ |
3ΠΑ1 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΙΙ | 4 | Υ |
3ΣΕ2 | ΣΕΝΑΡΙΟ ΙΙΙ | 4 | Υ |
3ΦΩ2 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΙΙ | 3 | Υ |
Κωδικός | Τίτλος | ECTS | Τύπος |
---|---|---|---|
4ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ IV | 10 | Υ |
4ΗΜ1 | ΗΧΟΣ KAI ΜΟΥΣΙΚΗ ΙΙΙ | 4 | Υ |
4ΙΚ2 | ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ IV | 3 | Υ |
4ΜΟ2 | ΜΟΝΤΑΖ ΙΙΙ | 4 | Υ |
4ΝΤ1 | ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ι | 4 | Υ |
4ΞΓ1 | ΕΛΛΗΝΙΚΑ | 2 | Υ |
4ΞΓ1 | ΙΤΑΛΙΚΑ | 2 | Υ |
4ΞΓ1 | ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ | 2 | Υ |
4ΞΓ1 | ΓΑΛΛΙΚΑ | 2 | Υ |
4ΞΓ1 | ΑΓΓΛΙΚΑ | 2 | Υ |
4ΣΓ1 | ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ | 4 | Υ |
4ΣΕ1 | ΣΕΝΑΡΙΟ IV | 3 | Υ |
4ΦΩ1 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ IV | 4 | Υ |
Κωδικός | Τίτλος | ECTS | Τύπος |
---|---|---|---|
5ΕΜΠ1 | Επαυξημένη-Mεικτή Πραγματικότητα Ι | 5 | ΕΥ |
5ΕΣΘ2 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ V | 10 | Υ |
5ΗΜ1 | ΉΧΟΣ KAI ΜΟΥΣΙΚΗ IV | 5 | ΕΥ |
5ΗΜ2 | Ορχήστρα I- Μουσική στον Κινηματογράφο | 5 | ΕΥ |
5ΗΜ3 | Μουσική στον Κινηματογράφο | 5 | ΕΥ |
5ΘΚ3 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ IV | 5 | ΕΥ |
5ΙΚ1 | Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ | 5 | ΕΥ |
5ΙΤ1 | Ιστορία Τέχνης | 5 | ΕΥ |
5ΜΝΤ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ | 5 | ΕΥ |
5ΜΟ2 | ΜΟΝΤΑΖ IV | 5 | ΕΥ |
5ΠΑ1 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΙΙΙ | 5 | ΕΥ |
5ΠΓ1 | Παιδαγωγικές θεωρίες και Κινηματογράφος | 5 | ΕΥ |
5ΣΓ1-2 | ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ι | 5 | ΕΥ |
5ΣΓ3 | Σχεδιαστικές Αναπαραστάσεις | 5 | ΕΥ |
5ΣΕ1 | ΣΕΝΑΡΙΟ V | 5 | ΕΥ |
5ΣΕ2 | ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΣΕΝΑΡΙΟ | 5 | ΕΥ |
5ΣΨΣ1 | Ψηφιακός Σχεδιασμός - Παραγωγή του Κινηματογραφικού Χώρου | 5 | ΕΥ |
5ΦΩ2 | Διεύθυνση Φωτογραφίας IV | 5 | ΕΥ |
Κωδικός | Τίτλος | ECTS | Τύπος |
---|---|---|---|
6ΕΜΠ1 | Επαυξημένη/Μεικτή Πραγματικότητα ΙΙ | 5 | ΕΥ |
6ΕΣΘ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ VI | 10 | Υ |
6ΗΜ1 | Ήχος στον Κινηματογράφο | 5 | ΕΥ |
6ΗΜ2 | Ορχήστρα II- Μουσική στον Κινηματογράφο | 5 | ΕΥ |
6ΗΜ3 | Αρχές της Γνωστικής Ψυχολογίας και Ψυχοακουστικά Φαινόμενα στον Ήχο και τη Μουσική του Κινηματογράφου | 5 | ΕΥ |
6ΘΚ3 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ V | 5 | ΕΥ |
6ΙΕΚ1 | Ιστορία Ελληνικού Κινηματογράφου | 5 | ΕΥ |
6ΙΚ2 | Ιστορία και Θεωρία Τηλεόρασης | 5 | ΕΥ |
6ΜΟ2 | ΜΟΝΤΑΖ V | 5 | ΕΥ |
6ΝΤ1 | ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΙΙ | 5 | ΕΥ |
6ΠΑ2 | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ | 5 | ΕΥ |
6ΠΑ3 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ IV | 5 | ΕΥ |
6ΠΑ4 | STREAMING ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ | 5 | ΕΥ |
6ΠΓ1 | Παιδαγωγική και Βιογραφική Έρευνα | 5 | ΕΥ |
6ΣΓ1-2 | ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙ | 5 | ΕΥ |
6ΣΓ3 | Προ-οπτικοποίηση και storyboarding | 5 | ΕΥ |
6ΣΕ2 | ΣΕΝΑΡΙΟ VI | 5 | ΕΥ |
6ΣΕ4 | ΣΕΝΑΡΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ | 5 | ΕΥ |
6ΣΕ5 | Σεναριακές γραφές, έργα και δημιουργοί | 5 | ΕΥ |
6ΣΘ2 | ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΙΙ | 5 | ΕΥ |
6ΣΘ3 | ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ | 5 | ΕΥ |
Κωδικός | Τίτλος | ECTS | Τύπος |
---|---|---|---|
7ΕΕΜΠ1 | Κινηματογράφος και Επαυξημένη-Εικονική-Μεικτή Πραγματικότητα | 6 | ΕΥ |
7ΗΜ2 | ΉΧΟΣ KAI ΜΟΥΣΙΚΗ V | 6 | ΕΥ |
7ΗΜ3 | ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ VI | 6 | ΕΥ |
7ΘΚ1 | Κινηματογράφος & Τηλεόραση: Θέματα Είδους και Φύλου | 6 | ΕΥ |
7ΜΟ3 | ΜΟΝΤΑΖ VI | 6 | ΕΥ |
7ΠΑ1 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ V | 6 | ΕΥ |
7ΠΓ1 | Παιδαγωγική του Κινηματογράφου Ι - Βασικές αρχές δημιουργίας ταινιών για παιδιά και νέους | 6 | ΕΥ |
7ΣΓ1-2 | ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΙΙ | 6 | ΕΥ |
7ΣΓ3 | Χώρος - Χρηστικό αντικείμενο - Ένδυμα Ι | 6 | ΕΥ |
7ΣΕ2 | ΣΕΝΑΡΙΟ VII | 6 | ΕΥ |
7ΣΕ3 | ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ | 6 | ΕΥ |
7ΣΘ1 | ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ VII | 6 | ΕΥ |
7ΣΘ2 | ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟ ΥΦΟΣ | 6 | ΕΥ |
7ΦΩ1 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ VI | 6 | ΕΥ |
7ΦΩ2 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ VII | 6 | ΕΥ |
HΜ-BIP | Εργαστήριο Παραγωγής Ηχητικών Αφηγήσεων | 6 | ΕΥ |
ΠΡΑ1 | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ | 5 | ΠΡ |
Κωδικός | Τίτλος | ECTS | Τύπος |
---|---|---|---|
8ΕΡ1 | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ VIII | 6 | ΕΥ |
8ΕΦ1 | ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ | 6 | ΕΥ |
8ΗΜ2 | ΉΧΟΣ KAI ΜΟΥΣΙΚΗ VII | 6 | ΕΥ |
8ΗΜ3 | ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ VIII | 6 | ΕΥ |
8ΘΚ2 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VI | 6 | ΕΥ |
8ΘΚ3 | ΘΕΩΡΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ VII | 6 | ΕΥ |
8ΙΚ2 | Σύγχρονος Κινηματογράφος και Τηλεόραση | 6 | ΕΥ |
8ΜΟ3 | ΜΟΝΤΑΖ VII | 6 | ΕΥ |
8ΠΑ3 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ VI | 6 | ΕΥ |
8ΠΑ4 | ΠΑΡΑΓΩΓΗ VII | 6 | ΕΥ |
8ΠΓ1 | Παιδαγωγική του Κινηματογράφου ΙΙ | 6 | ΕΥ |
8ΠΡΑ | Πρακτική άσκηση σε οπτικοακουστικά έργα από ανάθεση ΙΙ | 6 | ΕΥ |
8ΣΓ1-2 | ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ-ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ IV | 6 | ΕΥ |
8ΣΓ3 | Χώρος - Χρηστικό αντικείμενο - Ένδυμα ΙΙ | 6 | ΕΥ |
8ΣΕ1 | ΣΕΝΑΡΙΟ VIII | 6 | ΕΥ |
8ΣΕ2 | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΩΝ | 6 | ΕΥ |
8ΦΩ1 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ VIII | 6 | ΕΥ |
8ΦΩ2 | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ IX | 6 | ΕΥ |
ΠΡΑ2 | ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ | 5 | ΠΡ |