Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΙΙ / DEVELOPMENTAL PSYCHOPATHOLOGY II
ΚωδικόςΨ-832
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΨυχολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID480001508

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Ψυχολογίας (2012-2016)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής845

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
Ακαδημαϊκό Έτος2013 – 2014
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία2
Class ID
480014345
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
  • Ψ-131 ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι
  • Ψ-171 ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ι
  • Ψ-232 ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΙΙ
  • Ψ-345 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ι
  • Ψ-481 ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ
  • Ψ-731 ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ Ι
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Η κατανόηση: α) των επιπτώσεων από την αποστέρηση στη μετέπειτα ανάπτυξη, β)το ευάλωτο και η ανθεκτικότητα, γ) ανάκαμψη από την αποστέρηση, δ) πρόληψη και θεραπευτικές παρεμβάσεις.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μέθοδοι αξιολόγησης στη βρεφική και στην προσχολική ηλικία. Δεσμός αποδιοργάνωσης και ψυχοπαθολογία. Απώλεια και πένθος στη βρεφική και στην προσχολική ηλικία και μετέπειτα ανάπτυξη. Εγκατάλειψη και αποχωρισμός από τους γονείς. Μεγαλώνοντας σε ίδρυμα, διαζύγιο γονέων, συγκρούσεις των γονέων, θάνατος γονέα, κακοποίηση και παραμέληση και οι επιπτώσεις στην ανάπτυξη των παιδιών.
Λέξεις Κλειδιά
Δεσμός αποδιοργάνωσης και ψυχοπαθολογία, πρώιμες εμπειρίες και μετέπειτα ανάπτυξη.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις261,0
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων
Σύνολο261,0
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
1. Carr, A. (2006). The Handbook of Child and Adolescent Clinical Psychology: A Contextual Approach. Section V & VI. Routledge. 2. Wenar, C. & Kerig, P. K. (2000). Developmental Psychopathology: From Infancy through Adolescence. McGraw-Hill. 3. Cole, M. Cole, S. & Lightfoot, C. (2005). The Development of Children. Chapter 7. Worth Publishers.
Τελευταία Επικαιροποίηση
19-07-2013