Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ / TECHNOLOGY, LANGUAGE AND TEACHING
ΚωδικόςΓΛΩ834
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο2ος / Μεταπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280011029

Πρόγραμμα Σπουδών: Μεταπτυχιακό τμήματος Φιλολογίας 2014

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 11
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εφαρμοσμένη ΓλωσσολογίαΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-15

Πρόγραμμα Σπουδών: Μεταπτυχιακό τμήματος Φιλολογίας

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία: Απόκτηση και Διδακτική της Ελληνικής ΓλώσσαςΥποχρεωτικόΧειμερινό/Εαρινό-15

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ακαδημαϊκό Έτος2017 – 2018
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία4
Ώρες Συνολικά52
Class ID
600105386
Τύπος Μαθήματος
  • Επιστημονικής Περιοχής
Κατηγορία Μαθήματος
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Περιεχόμενο Μαθήματος
Μετά από μια ιστορικού χαρακτήρα ανασκόπηση των επιστημονικών αναζητήσεων σε σχέση με την αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας στη γλωσσική εκπαίδευση, η εστίαση μεταφέρεται στο γεγονός ότι τα σύγχρονα αυτά μέσα αποτελούν πια καθημερινό μέρος στις σύγχρονες ενδοσχολικές και εξωσχολικές πρακτικές γραμματισμού των παιδιών. Τα ερωτήματα που απασχολούν το μάθημα είναι αφενός ο τρόπος ανάγνωσης των πρακτικών αυτών και αφετέρου η σύνδεσή τους με τις εγγράμματες ταυτότητες των παιδιών. Αξιοποιώντας εργαλεία της Κοινωνικής Σημειωτικής και των Νέων Σπουδών στο Γραμματισμό (New Literacy Studies), επιχειρείται να απαντηθούν τα ανωτέρω ερωτήματα μέσω της συλλογής και ανάλυσης δεδομένων από σχολικές και εξωσχολικές πρακτικές ψηφιακού γραμματισμού παιδιών εφηβικής ηλικίας. Τα ερευνητικά δεδομένα συνδέονται με θεωρητικές και ερευνητικές προτεραιότητες της εκπαιδευτικής γλωσσολογίας.
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-07-2014