Τίτλος | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ / METHODOLOGY OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES |
Κωδικός | Γλ3-326 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600007734 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 5
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600115531
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 4 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136) |
Ημερολόγιο | Δευτέρα 16:00 έως 18:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600115531
- Άλλη: eclass
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
1. Να εξοικειωθούν με την ορολογία που σχετίζεται με τα μοντέλα διδασκαλίας
2. Να αναπτύξουν τις γνώσεις τους σχετικά με την εξέλιξη των μεθόδων διδασκαλίας και τη σχέση τους με τις θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης
3. Να εμβαθύνουν στα χαρακτηριστικά των πιο πρόσφατων διδακτικών προσεγγίσεων και μεθόδων
4. Nα αναπτύξουν την κριτική ικανότητα αξιολόγησης των διδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί συνέχεια του Γλ 3-225 και έχει στόχο να παρουσιάσει στους/στις φοιτητές/ήτριες προσεγγίσεις και μεθόδους διδασκαλίας που επικράτησαν τα τελευταία 30 χρόνια και οι οποίες βασίστηκαν σε θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης. Η Μεθοδολογία αφορά την εφαρμογή των στόχων μάθησης μέσω διδακτικών διαδικασιών. Βασίζεται στις αρχές που πηγάζουν από θεωρίες της γλώσσας, καθώς και από θεωρίες εκμάθησης και χρήσης της γλώσσας. Καθώς η γνώση των διδακτικών μεθόδων αποτελεί τη βάση της διδασκαλίας, το μάθημα στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα στους/στις φοιτητές/ήτριες να κάνουν επιλογές στη διδακτική πράξη λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τους τις θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης και τις κατάλληλες διδακτικές μεθόδους.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 100 | 4 | ✓ | ||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 40 | 1,6 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | ✓ | ✓ | |
Μικροδιδασκαλίες | 7 | 0,3 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Εξέταση στο τέλος του εξαμήνου και μικροδιδασκαλίες από ομάδες φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brown, D.H. 1994. Teaching by Principles. An Interactive Approach to Language Pedagogy. USA: Prentice Hall Regents. (Chapter 4)
Brown, D.H. 2000. Principles of Language Learning and Teaching. USA: Prentice Hall Regents. (pp. 95-100)
Brumfit, C.J. 1984. Communicative Methodology in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
Celce-Murcia, M. 2001. Teaching English as a Second or Foreign Language. Boston, MA: Heinle & Heinle.
Frey, K. 1998. Η «Μέθοδος Project». Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Littlewood, W. 1981. Communicative Language Teaching. An Introduction. Cambridge: Cambridge University Press.
Larsen-Freeman, D. 1986. Techniques and Principles in Language Teaching. England: Oxford University Press.
Nunan, D. 1991. Language Teaching Methodology: a Textbook for Teachers. Englewood Cliffs: NJ. Prentice Hall.
Richards, J. & W. Renandya 2002. Methodology in language teaching. An anthology of current practice. Cambridge: CUP. (Chapters 9 & 10)
Rossner, R. & Bolitho, R. 1990. Currents of Change in English Language Teaching. Oxford: Oxford University Press. (pp. 47-117)
Ruiz de Zarobe, Y. & Jimenez Catalan, R.M. (eds) 2009. Content and Language Integrated Learning. Evidence form Research in Europe. England: Multilingual Matters.
Stern, H.H. 1983. Fundamental Concepts of Language Teaching. England: Oxford University Press
Van Ek, J.A. 1979. The Threshold Level. London: Longman.
Willis, D. 1990. The Lexical Syllabus. London: Collins ELT.
Willis, J. 1996. A Framework for Task-Based Learning. Harlow, U.K.: Longman.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-02-2020