Τίτλος | Σύγχρονα Μεγάλα Θρησκεύματα / World Religions |
Κωδικός | Υ505 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Αγγελική Ζιάκα |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600014898 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 19
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | 5 | 3 | 4 |
Τίτλος | Σύγχρονα Μεγάλα Θρησκεύματα |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600119317
|
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600119317
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Εξοικείωση με το διαφορετικό, κατανόηση των βασικών αρχών των θρησκειών του κόσμου, απόκτηση δεξιοτήτων στην επικοινωνία και συναναστροφή με τον θρησκευτικώς και πολιτισμικώς άλλον, αλληλοσεβασμός.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Γένεση, ιστορική εξέλιξη, διδασκαλία, μύθος, λατρεία, ζωή και κοινωνία των σύγχρονων μεγάλων θρησκευμάτων και πολιτισμών του κόσμου, δηλαδή́ των ινδικών (Ινδουϊσμού, Βουδισμού, Τζαϊνισμού, Σικχισμού), των κινεζικών (Κομφουκισμού, Ταοϊσμού), Θιβετικών (Μπον και Λαμαϊσμού) και των ιαπωνικών (Σιντοϊσμού και ιαπωνικού́ Βουδισμού). Ειδική αναφορά γίνεται στο Ισλάμ: γένεση, εξέλιξη, κλάδοι, διδασκαλία, δομή της ισλαμικής κοινωνίας, σύγχρονοι θρησκευτικοί και πολιτικοί προβληματισμοί.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση Power-points κατά τη διάρκεια των μαθημάτων του εξαμήνου. Συνεργασία με φοιτητές μέσω E-Mails
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 65 | 2,6 | ✓ | ✓ | ✓ |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 20 | 0,8 | ✓ | ✓ | ✓ |
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 13 | 0,5 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εξετάσεις | 2 | 0,1 | ✓ | ✓ | ✓ |
Σύνολο | 100 | 4 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές ή προφορικές ή σε μορφή εργασιών. Ο βαθμός συμμετοχής των φοιτητών στην τάξη κατά τη διάρκεια του εξαμήνου συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγησή τους.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Γρ. Ζιάκα, Θρησκείες και Πολιτισμοί τηε Ασίας, Θεσσαλονίκη: Εκδίσεις ΠΑΜΑΚ, 2016.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Π.Παχής, Θρησκείες της Ανατολής, Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κορνηλίας Σφακιανάκη, 2005.
Κατασευάζοντας τη Θρησκεία (μετ. Δ. Ξυγαλατάς. Επιμ. Π.Παχής), Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Βάνιας, 2003.
Τελευταία Επικαιροποίηση
24-09-2018