Τίτλος | Ισλάμ και Εκπαίδευση / Islam and Education |
Κωδικός | Υ705 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Υπεύθυνος/η | Βασιλική Μητροπούλου |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600012730 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 14
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | 7 | 4 | 5 |
Τίτλος | Ισλάμ και Εκπαίδευση |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600119367
|
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600119367
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
- eLearning (Moodle):
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Δεν απαιτούνται προϋποθέσεις για την παρακολούθηση του μαθήματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές/τριες αναμένεται να:
-Να μάθουν οι φοιτητές τους διαφόρους και πολλές φορές αποκλίνοντες μεταξύ τους τρόπους διδασκαλίας του μαθήματος των θρησκευτικών και ειδικώς του Ισλάμ σε ευρωπαϊκά αλλά και μουσουλμανικά εκπαιδευτικά συστήματα.
Να μπορούν να συνθέσουν τις γνώσεις αυτές και να αναζητήσουν τις εφαρμογές τους και τις προτεραιότητες στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, και συγκεκριμένα να αναπτύξουν δεξιότητες για τη διδασκαλία του Ισλάμ.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το Ισλάμ στην εκπαίδευση. Οι φοιτητές θα πληροφορηθούν για τους τρόπους διδασκαλίας και προσέγγισης του μαθήματος των θρησκευτικών στο ελληνικό δημόσιο σχολείο γενικώς, και ειδικώς της διδασκαλίας του Ισλάμ σε διάφορα ευρωπαϊκά αλλά και μουσουλμανικά εκπαιδευτικά συστήματα.
Λέξεις Κλειδιά
Ισλάμ, Εκπαίδευση, κοσμικός, παραδοσιακός, Νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και βιντεοπροβολέα
χρήση ηλεκτρονικής γραμματείας στην επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 26 | 1,0 | |||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 34 | 1,4 | |||
Εξετάσεις | 40 | 1,6 | |||
Σύνολο | 100 | 4 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
γραπτές εξετάσεις στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Δημητριάδου Κ. (2013). Νέοι Προσανατολισμοί της Διδακτικής. Αθήνα: GUTENBERG ISBN 978-960-01-1719-6
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Staff, Writer. "Islam - History of Islamic Education, Aims and Objectives of Islamic Education". http://education.stateuniversity.com/pages/2133/Islam.html#ixzz5LyrvLkoW (ανακτήθηκε 22.07.2018)
Staff, Writer. "Education". oxfordislamicstudies. http://www.oxfordislamicstudies.com/print/opr/t236/e0212 (ανακτήθηκε 22.07.2018)
Τελευταία Επικαιροποίηση
18-07-2019