Τίτλος | Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια Ι / Vocal and aural skills training I |
Κωδικός | ΜΠ1001 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Μουσικών Σπουδών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Υπεύθυνος/η | Σταματία Γεροθανάση |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600013883 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Μερικής Φοίτησης Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ/ ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | Υποχρεωτικό | 1 | 1 | 4 |
ΣΥΝΘΕΣΗ | Υποχρεωτικό | 1 | 1 | 4 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 117
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Μουσικολογία/Μουσικοπαιδαγωγική | Υποχρεωτικό | 1 | 1 | 4 |
Σύνθεση | Υποχρεωτικό | 1 | 1 | 4 |
Τίτλος | Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια Ι |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600124707
|
Τμήμα | Διδάσκοντες |
---|---|
1. ΔΗΜΗΝΑΚΗΣ | Κωνσταντίνος Τσούγκρας, Νικολαος Δημηνακης |
2. ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥ | Κωνσταντίνος Χάρδας, Σταματία Καλαϊτζίδου |
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 10 (319) |
Ημερολόγιο | Δευτέρα 15:00 έως 18:00 |
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 10 (319) |
Ημερολόγιο | Τρίτη 09:00 έως 12:00 |
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 10 (319) |
Ημερολόγιο | Τρίτη 12:00 έως 15:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600124707
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα βελτιώσουν τη φωνητική τους ικανότητα, θα οξύνουν την αναλυτική στοχευμένη ακοή τους, θα μπορούν να οργανώσουν δραστηριότητες συνδυασμού μουσικής ανάγνωσης και φωνητικής εκτέλεσης και θα εξασκηθούν στα παραπάνω.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΦΩΝΗΤΙΚΗ και ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ I
Ιστορία της διεύθυνσης μουσικών συνόλων από την αρχαιότητα έως σήμερα (σύντομη επισκόπηση). Κινησιολογία – Ασκήσεις στην τεχνική διεύθυνσης Χορωδίας. Φωνητική τεχνική (ανατομία, τεχνική αναπνοής, ενεργοποίηση ηχείων του σώματος, τοποθέτηση φωνής). Χορωδιακό τραγούδι, (χορωδιακός ήχος, άρθρωση, ασκήσεις χορωδιακής πρακτικής.) Ασκήσεις καταμερισμού προσοχής και
τρόπος εκμάθησης χορωδιακών έργων. Τεχνική πρόβας. Ασκήσεις στην ανάγνωση και παίξιμο παρτιτούρας στο πιάνο σε σύγχρονα και παλιά κλειδιά (δίφωνα έργα). Πρακτική εξάσκηση στη διεύθυνση δίφωνων και τρίφωνων χορωδιακών έργων
διαφόρων εποχών.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Ήχος
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Μουσικές παρτιτούρες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Επικοινωνία με email, powerpoint
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 39 | ✓ | ✓ | ||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 36 | ✓ | ✓ | ||
Καλλιτεχνική δημιουργία | 45 | ✓ | ✓ | ||
Σύνολο | 120 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-12-2018