Τίτλος | Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙΙΙ / Vocal and aural skills training IIΙ |
Κωδικός | ΜΠ1003 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Μουσικών Σπουδών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή |
Υπεύθυνος/η | Σταματία Γεροθανάση |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600013886 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Μερικής Φοίτησης Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ/ ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | Υποχρεωτικό | 3 | 2 | 4 |
ΣΥΝΘΕΣΗ | Υποχρεωτικό | 3 | 2 | 4 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 83
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Μουσικολογία/Μουσικοπαιδαγωγική | Υποχρεωτικό | 3 | 2 | 4 |
Σύνθεση | Υποχρεωτικό | 3 | 2 | 4 |
Τίτλος | Φωνητική και ακουστική καλλιέργεια ΙΙΙ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600124710
|
Τμήμα | Διδάσκοντες |
---|---|
1. ΔΑΜΙΑΝΟΥ | Ελένη Λαπιδάκη, Εριφύλη Δαμιανού |
2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ | Κωνσταντίνος Χάρδας |
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 8 (317) |
Ημερολόγιο | Δευτέρα 09:00 έως 12:00 |
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 8 (317) |
Ημερολόγιο | Δευτέρα 15:00 έως 18:00 |
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 8 (317) |
Ημερολόγιο | Τετάρτη 12:00 έως 15:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600124710
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα βελτιώσουν τη φωνητική τους ικανότητα, θα οξύνουν την αναλυτική στοχευμένη ακοή τους, θα μπορούν να οργανώσουν δραστηριότητες συνδυασμού μουσικής ανάγνωσης και φωνητικής εκτέλεσης και θα εξασκηθούν στα παραπάνω.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΩΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΛΩΝ III
Η Διεύθυνση Φωνητικών συνόλων σε ιστορικό πλαίσιο. Η χειρονομία - ασκήσεις βελτίωσης των ικανοτήτων χορωδιακής διεύθυνσης. Χειρονομία - ασκήσεις για την ανάπτυξη χορωδιακών δεξιοτήτων. Τύποι χορωδιών και θέματα δομής. Φωνητική τεχνική (ανατομία, διαδικασία αναπνοής, χορωδιακός ήχος, υποστηριζόμενη φωνή τραγουδιού και ισορροπία συντονισμού, "τοποθέτηση" της φωνής). Χορωδιακό τραγούδι (ανάπτυξη χορωδιακού ήχου, άρθρωση, φωνητικές ασκήσεις για πρόβες χορωδίας). Μελέτη παρτιτούρας και προετοιμασία. Τεχνικές πρόβας. Πρόμα βίστα και παίξιμο πιάνου σε όλα τα κλειδιά (δύο φωνητικά κομμάτια). Πρακτική άσκηση με αντιπροσωπευτικά έργα από διαφορετικές εποχές.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Ήχος
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Μουσικές παρτιτούρες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Επικοινωνία με email, powerpoint
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 39 | ✓ | |||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 36 | ✓ | |||
Καλλιτεχνική δημιουργία | 45 | ✓ | |||
Σύνολο | 120 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Διαμορφωτική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-12-2018