Τίτλος | Basso continuo / Basso continuo |
Κωδικός | ΘΑ2006 |
Σχολή | Καλών Τεχνών |
Τμήμα | Μουσικών Σπουδών |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600013907 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Μερικής Φοίτησης Τμήματος Μουσικών Σπουδών
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΑ/ ΜΟΥΣΙΚΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ | Επιλογής | 6 | 3 | 4 |
ΣΥΝΘΕΣΗ | Επιλογής | 6 | 3 | 4 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Μουσικών Σπουδών (2017-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 12
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Μουσικολογία/Μουσικοπαιδαγωγική | Επιλογής | 6 | 3 | 4 |
Σύνθεση | Επιλογής | 6 | 3 | 4 |
Τίτλος | Basso continuo |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600124714
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | - |
Αίθουσα | Φουαγιέ (575) |
Ημερολόγιο | Δευτέρα 13:30 έως 14:30 |
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | - |
Αίθουσα | Φουαγιέ (575) |
Ημερολόγιο | Τρίτη 13:30 έως 14:30 |
Κτίριο | Τμήμα Μουσικών Σπουδών (Θέρμη) |
Όροφος | - |
Αίθουσα | Φουαγιέ (575) |
Ημερολόγιο | Τετάρτη 12:00 έως 14:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Εμβάθυνσης / Εμπέδωσης Γνώσεων
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600124714
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/index.php?categoryid=113
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να είναι σε θέση να:
1.αναπαράγουν ορθά σε πληκτροφόρο όργανο τα σύμβολα μιας άσκησης ή ενός αποσπάσματος έργου με basso continuo,
2.διανθίσουν στοιχειωδώς, εντός ύφους, την αρμονική ακολουθία ενός basso continuo,
3.εντοπίσουν τα κυριότερα αρμονικά-μελωδικά μοντέλα σε ένα έργο εποχής μπαρόκ.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα κινείται σε καθαρά πρακτικό επίπεδο. Εκτός από εξάσκηση σε καθιερωμένα αρμονικά μοντέλα της εποχής Baroque, έμφαση θα δοθεί στις δυνατότητες ανάπτυξης και διανθισμού των συγχορδιών ανάλογα με τον τύπο και το χαρακτήρα ενός έργου ή μέρους καθώς και στην αντιμετώπιση προβλημάτων σχετικά με τη σημειογραφία.
Οι ασκήσεις θα περιλαμβάνουν κατά κύριο λόγο αποσπάσματα ή αυτοτελή έργα της εποχής.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Ήχος
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 39 | ✓ | ✓ | ||
Καλλιτεχνικό Εργαστήριο | 26 | ✓ | ✓ | ||
Εξετάσεις | 2 | ✓ | ✓ | ||
Καλλιτεχνική μελέτη/πρακτική | 53 | ✓ | ✓ | ||
Σύνολο | 120 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
- Καλλιτεχνική Ερμηνεία (Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-01-2020