Τίτλος | ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΚΑΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ / CIVIL SERVICE EMPLOYMENT LAW-EDUCATION LAW |
Κωδικός | ΕΛΕ47 |
Σχολή | Νομική |
Τμήμα | Νομικής |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 100001689 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήμα Νομικής (2024-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 12
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΕΝΙΑΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ | Ελεύθερη Επιλογή | Εαρινό | - | 5 |
Τίτλος | ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΚΑΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 2 |
Class ID | 600127028
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Αμφιθέατρο ΝΟΕ |
Όροφος | Όροφος 3 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 320 (287) |
Ημερολόγιο | Πέμπτη 08:00 έως 10:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600127028
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές με την ολοκλήρωση των μαθημάτων θα έχουν εικόνα των συνταγματικών και νομοθετικών κανόνων που διέπουν το δημοσιοϋπαλληλικό σώμα, των λειτουργιών της δημόσιας διοίκησης και των σύγχρονων εξελίξεων που συντελούνται στο πεδίο οργάνωσης της δημόσιας διοίκησης και ειδικότερα στον τομέα της κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων. Θα έχουν την ευχέρεια επί τη βάσει των ανωτέρω να καταγράφουν τις εξελίξεις στη δημόσια διοίκηση, να τις αναλύουν, να τις αξιολογούν και να τις επεξεργάζονται υπό το φως του νομικού καθεστώτος των δημοσίων υπαλλήλων. Τα ίδια μαθησιακά αποτελέσματα επιδιώκονται και στον τμήμα που μαθήματος που αφορά την εκπαίδευση.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
Περιεχόμενο Μαθήματος
Περιγραφή και κριτική ανάλυση του συνταγματικού και νομοθετικού πλαισίου για το καθεστώς των δημοσίων υπαλλήλων και των καθηγητών πανεπιστημίου, της οργάνωσης και των λειτουργιών της δημόσιας διοίκησης και της εκπαίδευσης, των παθογενειών και των δυσλειτουργιών του δημοσιοϋπαλληλικού σώματος και του σώματος των εκπαιδευτικών λειτουργών με αναφορές στη θεωρία των οργανώσεων και την πολιτική θεωρία.
Λέξεις Κλειδιά
σύνταγμα, νομοθεσία, δημόσιοι υπάλληλοι, πανεπιστήμιο, ακαδημαϊκή ελευθερία, οργάνωση, διοίκηση, αποτελεσματικότητα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Διαδραστικές ασκήσεις
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Σεμινάρια | |||||
Εργαστηριακή Άσκηση | |||||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | |||||
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | |||||
Σύνολο |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Αξιολόγηση κατά τη διάρκεια του μαθήματος με βάση το διάλογο που αναπτύσσεται, από τις εργασίες που παρουσιάζουν οι φοιτητές στην αίθουσα, από τις πρακτικές ασκήσεις που τίθενται κατά την ώρα του μαθήματος, από την προφορική και γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
"1) ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΑΚΗΣ, ΒΑΣΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, 2013, ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΕΒΕ
Κωδ.: 33153119
2) Τάχος Αναστάσιος Ι., Δημόσιο υπαλληλικό δίκαιο, 4η/1996, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΑΚΚΟΥΛΑ ΕΕ, Κωδ: 25104
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Μακρυδημήτρη, Θεωρία των Οργανώσεων
Μουζέλη, Οργάνωση και γραφειοκρατία
Κτιστάκη, Εισαγωγή στη Δημόσια Διοίκηση
Τάχου-Συμεωνίδη, Υπαλληλικός Κώδικας
Τελευταία Επικαιροποίηση
21-07-2015