Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΛΟΙΠΑ ΠΟΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ / OTHER GENRES OF POETRY
ΚωδικόςΑΕΦ159
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΦιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280000607

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Φιλολογίας 2015-σήμερα

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 59
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
Κλασικής ΦιλολογίαςΚατ' Επιλογήν ΥποχρεωτικάΧειμερινό/Εαρινό-6
Γλωσσολογίας Επιλεγόμενα ΦιλοσοφικήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΛΟΙΠΑ ΠΟΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600127604
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. ΤΖΙΦΟΠΟΥΛΟΣ Ι.Ιωάννης Τζιφόπουλος
2. ΚΥΡΙΑΚΟΥ Π.Πουλχερία Κυριάκου

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 2
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 201 Α (289)
ΗμερολόγιοΔευτέρα 13:30 έως 16:00
ΚτίριοΦιλοσοφική (Νέα)
ΌροφοςΌροφος 1
ΑίθουσαΑΙΘΟΥΣΑ 104 Α (122)
ΗμερολόγιοΠέμπτη 18:30 έως 21:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
(α) να εξοικειώσει τους φοιτητές με λιγότερο γνωστά ποιητικά είδη της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. (β) να βοηθήσει τους φοιτητές να κατανοήσουν τη σχέση των διαφόρων ποιητικών ειδών μεταξύ τους.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα απευθύνεται αποκλειστικά στους φοιτητές της κλασικής κατεύθυνσης. Εξετάζει ελάσσονα και λιγότερο μελετημένα ποιητικά είδη, όπως για παράδειγμα την παρωδία. Τα έργα μελετώνται από το πρωτότυπο και έμφαση δίνεται σε ζητήματα γλώσσας και ερμηνείας με ιδιαίτερη αναφορά στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του υπό εξέταση έργου και της σχέσης του με άλλα λογοτεχνικά είδη. Eιδικότερα θα μας απασχολήσουν: o Εξέταση της ιστορίας και της φύσης του είδους της επικής παρωδίας από την αρχαϊκή έως τη μετακλασική περίοδο o Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι παρωδοί αντιμετωπίζουν τη λογοτεχνική παράδοση και ειδικά τον Όμηρο o Εξέταση της κατάστασης του κειμένου του Ομήρου τον 4ο αιώνα o Κατανόηση των λογοτεχνικών τεχνικών των παρωδών
Λέξεις Κλειδιά
παρωδία, κείμενο του Ομήρου, λογοτεχνικές τεχνικές παρωδών
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Πολυμεσικό υλικό
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις843
Εξετάσεις843
Σύνολο1686
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
1) Το γέλιο. Δοκίμιο για τη σημασἰα του κωμικού. (1998) Εξάντας (H. Bergson) 2) Εισαγωγή στο Αρχικείμενο. (2001) Εστία (G. Genette)
Τελευταία Επικαιροποίηση
24-02-2016