Τίτλος | ΣΥΝΤΑΞΗ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ / SYNTAX Ι:INTRODUCTION TO SYNTAX |
Κωδικός | ΓΛΩ372 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Ναι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 280000644 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Φιλολογίας 2015-σήμερα
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 78
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
Γλωσσολογίας | Κατ' Επιλογήν Υποχρεωτικά | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΣΥΝΤΑΞΗ Ι: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ | |
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600127744
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 1 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 108 (127) |
Ημερολόγιο | Πέμπτη 18:30 έως 21:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600127744
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
- Αγγλικά (Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι μαθησιακοί στόχοι είναι οι ακόλουθοι:
(α) Να αποκτήσουν οι φοιτητές εξοικείωση με έννοιες και εργαλεία της σύνταξης και της συντακτικής ανάλυσης
(β) Να είναι σε θέση να κατανοούν και να αξιολογούν τις βασικές υποθέσεις και επιχειρήματα σε αυτή την περιοχή. Κυρίως, να γνωρίσουν έναν καινούργιο τρόπο σκέψης που στηρίζεται στην επιχειρηματολογία και την κριτική προσέγγιση και όχι στην απλή καταγραφή και απομνημόνευση σημείων, απόψεων και εγκυκλοπαιδικών γνώσεων.
(γ) Να κατανοούν τη σχέση ανάμεσα στη σύγχρονη γλωσσολογική θεωρία και την παραδοσιακή γραμματική, έτσι ώστε να είναι σε θέση να αποτιμούν σωστά και κριτικά και τις δυο.
(δ) Να είναι ενημερωμένοι σχετικά με τις μεθόδους συλλογής δεδομένων στο χώρο της συντακτικής θεωρίας. Να εξοικειωθούν με την διαδικασία ελέγχου των θεωρητικών παραδοχών στη βάση των εμπειρικών δεδομένων.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι φοιτητές με βασικές έννοιες της σύνταξης και της συντακτικής ανάλυσης. Θα προταχθούν έννοιες όπως σύνταγμα, συντακτική μονάδα, λέξη, πρόταση, φράση, δομή, συντακτικό φαινόμενο, μετακίνηση. Να μάθουν να αναγνωρίζουν τα διάφορα συντακτικά φαινόμενα, και να εντοπίζουν τις μονάδες συντακτικής ανάλυσης. Η εφαρμογή θα γίνεται με βάση όχι μόνο την ελληνική αλλά και άλλες γλώσσες, ανάλογα με τον εκάστοτε στόχο ή και φαινόμενο που θα εξετάζεται.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 84 | 3 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εξετάσεις | 84 | 3 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 168 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
24-02-2016