Τίτλος | Κοράνιο και Ερμηνείες ΙV (Σύγχρονα Tafsir) / Qur’an and Commentaries IV (Contemporary Tafsir) |
Κωδικός | Υ401 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Μαρίνα άννα Πυροβολάκη |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600012643 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 44
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | 4 | 2 | 5 |
Τίτλος | Κοράνιο και Ερμηνείες ΙV (Σύγχρονα Tafsir) |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600127808
|
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600127808
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.theo.auth.gr/sites/default/files/news/OS__EKMS.pdf
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Να Κατανοούν τη μουσουλμανική παράδοση, να εξοικειώνονται με το σώμα των Χαντίθ,
δηλαδή τα έργα (Σαχίχ) των σπουδαίων μουσουλμάνων συλλογέων και
να πληροφορούνται για τα ζητήματα της κανονικότητάς τους ή μη, σύμφωνα με την "επιστήμη των χαντίθ"
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Κατανόηση της ιστορικής και ερμηνευτικής εξέλιξης των κύριων ισλαμικών πηγών, του Κορανίου
και της μουσουλμανικής Παράδοσης (Σούννα), της αναγωγής και σύνδεσής τους με την πίστη
και ορθοπραξία στο Ισλάμ. Οι φοιτητές θα αρχίσουν να διδάσκονται το μεγάλο σώμα των Χαντίθ
που συμπεριλαμβάνονται στα έργα (Σαχίχ) των σπουδαίων μουσουλμάνων συλλογέων και να
πληροφορούνται για τα ζητήματα της κανονικότητάς τους ή μη.
Λέξεις Κλειδιά
Κοράνιο, Ερμηνείες, Ισλαμ, Παράδοση
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- διαδίκτυο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 65 | 2,6 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 40 | 1,6 | ✓ | ✓ | |
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 18 | 0,7 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 2 | 0,1 | ✓ | ||
Σύνολο | 125 | 5 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές ή προφορικές ή με μορφή εργασίας. Ο βαθμός συμμετοχής στην τάξη συνυπολογίζεται στην τελική αξιολόγησή τους.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Προφορική Εξέταση (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Πανεπιστημιακές Σημειώσεις
Τελευταία Επικαιροποίηση
27-09-2018