Τίτλος | Αραβικά IV Α2 / Arabic IV A2 |
Κωδικός | Υ405 |
Σχολή | Θεολογική |
Τμήμα | Θεολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Εαρινή |
Υπεύθυνος/η | Μαρίνα άννα Πυροβολάκη |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600012647 |
Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμ. Θεολογίας - Εισαγωγική Κατεύθυνση Μουσουλμανικών Σπουδών (ΕΚΜΣ 2016-σήμερα)
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 48
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | 4 | 2 | 4 |
Τίτλος | Αραβικά IV Α2 |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Class ID | 600127813
|
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600127813
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.theo.auth.gr/sites/default/files/news/OS__EKMS.pdf
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα Μαθήματα
- Υ105 Αραβικά I Α1
- Υ205 Αραβικά II Α1
- Υ305 Αραβικά III A2
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Αρχή ΙΙ επιπέδου. Ενδιάμεσο
Να είναι σε θέση να γράφουν, να διαβάζου, να συντάσουν απλές και σύνθετες προτάσεις, να εμπλουτίζουν τις γραμματικές και συντακτικές τους γνώσεις.
Εντατική Εκμάθηση της αραβικής Γλώσσας, 2ου επιπέδου. Γραφή, ανάγνωση, γραμματική,
δημιουργία σύνθετων προτάσεων, κατανόηση και χρήση θεολογικών όρων σε αραβική γλώσσα.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Εντατική Εκμάθηση της αραβικής Γλώσσας, αρχή 2ου επιπέδου. Γραφή, ανάγνωση, γραμματική,
δημιουργία σύνθετων προτάσεων, κατανόηση και χρήση θεολογικών όρων σε αραβική γλώσσα.
Λέξεις Κλειδιά
αραβικά, λεξιλόγιο, γραμματική, σύνταξη, θεολογικοί όροι
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 65 | 2,6 | ✓ | ✓ | ✓ |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 33 | 1,3 | ✓ | ✓ | ✓ |
Εξετάσεις | 2 | 0,1 | ✓ | ✓ | ✓ |
Σύνολο | 100 | 4 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι εξετάσεις είναι γραπτές ή προφορικές
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Schulz Eckehard, Krahl Gunther, Reuschel Wolfgang, Standard Arabic. An Elementary-Intermediate Course, Cambridge University Press, 2000 (ISBN 9780521774659)
Τελευταία Επικαιροποίηση
27-09-2018