Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ ΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ / SPECIALIZATIONS, INSIGHTS, EXPERIMENTATIONS: OUTDOOR SPACE CONSTRUCTIONS: A CANOPY FOR RECREATION IN THE COUNTRYARD
Κωδικός08EX11
ΣχολήΠολυτεχνική
ΤμήμαΑρχιτεκτόνων Μηχανικών
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΕαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID20002541

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 2020-21 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογής846

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΕΙΣ ΕΜΒΑΘΥΝΣΕΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΣΤΕΓΑΣΤΡΟ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΕαρινή
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών
Ώρες Εβδομαδιαία4
Class ID
600127953

Πρόγραμμα Τάξης

ΚτίριοΠολυτεχνείο - πτέρυγα Α (Αρχιτεκτόνων Μηχ.)
ΌροφοςΌροφος 1
Αίθουσα208 (26)
ΗμερολόγιοΤρίτη 10:00 έως 14:00
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του θέματος θα έχουν «εξασκήσει» αρχιτεκτονική σύνθεση και σχεδιασμό, σε εξομοιωμένες πραγματικές συνθήκες: εκπόνηση αρχιτεκτονικής μελέτης κτιρίου που θα κατασκευαστεί.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
  • Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αντικείμενο και στόχος του μαθήματος-εργαστηρίου είναι ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός κτιρίου μικρής συνθετότητας, σε επίπεδο σχεδόν αρχιτεκτονικής μελέτης εφαρμογής (κτίριο που πρόκειται να κατασκευαστεί). Οι φοιτητές θα ασκηθούν στην υλοποίηση της συνθετικής τους ιδέας, που θα ανταποκρίνεται σε δεδομένο κτιριολογικό πρόγραμμα και θα είναι δυνατό να κατασκευαστεί πραγματώνοντας σχεδιαστικά την συνθετική τους πρόταση. Συμμετέχει Γ. Βλαχοδήμος (Υπ. Διδάκτορας)
Λέξεις Κλειδιά
στέγαστρο, κατασκευαστικές λεπρομέρειες, μελέτη εφαρμογής
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
  • Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρησιμοποιούμε προβολέα με υπολογιστή για την παρουσίαση και διόρθωση των θεμάτων σε κάθε μάθημα.
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις
Εκπόνηση μελέτης (project)
Σύνολο
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
  • Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Τελευταία Επικαιροποίηση
22-04-2015