Τίτλος | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ / THE CLASSROOM: PRINCIPLES AND PRACTICE |
Κωδικός | Γλ3-329 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600007064 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600131898
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 4 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136) |
Ημερολόγιο | Τρίτη 11:00 έως 13:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600131898
- Άλλη: http://eclass.auth.gr/courses/ENL170/
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Προαπαιτούμενα μαθήματα:
Γλ 3-225 Απόκτηση Δεύτερης Γλώσσας
Γλ 3-226 Μεθοδολογία Διδασκαλίας Σύγχρονων Γλωσσών
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα επιδιώκει να βοηθήσει τους/τις φοιτητές/ήτριες ως προς τα παρακάτω:
1. Να εξοικειωθούν με τις διάφορες όψεις της διδακτικής πράξης
2. Να αναγνωρίσουν τις επιλογές που έχουν όσον αφορά τη διαχείριση της τάξης, το σχεδιασμό του μαθήματος και την εφαρμογή του
3. Να αναπτύξουν την ανακλαστική ικανότητα προκειμένου να αξιολογήσουν τις διδακτικές επιλογές τους και να επιφέρουν τις απαραίτητες αλλαγές
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αυτό στοχεύει να βοηθήσει τους φοιτητές / τις φοιτήτριες να εξοικειωθούν με τις αρχές και τις τεχνικές της γλωσσικής διδασκαλίας. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα συζητηθούν τρέχουσες θεωρίες γλωσσικής εκμάθησης και ευρήματα πρόσφατων ερευνών προκειμένου να μπορέσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες να συσχετίσουν τις θεωρίες αυτές με τις επιλογές και τις αποφάσεις που χρειάζεται να υλοποιήσουν στο πλαίσιο της διδακτικής πράξης. Το μάθημα θα καλύψει ένα ιδιαίτερα ευρύ φάσμα θεμάτων που σχετίζονται με τη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας σε μαθητές διαφορετικών ηλικιακών ομάδων (π.χ. διδασκαλία των δεξιοτήτων, του λεξιλογίου, της γραμματικής, διαχείριση της τάξης, σχεδιασμός μαθήματος, κλπ.) και θα παρουσιάσει καινοτόμες πρακτικές διδασκαλίας προκειμένου να ενθαρρύνει την εφαρμογή τους.
Λέξεις Κλειδιά
διδασκαλία, δεξιότητες, διδακτικό υλικό, μαθητές, μάθηση, διαχείριση τάξης
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
e-class
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 117 | 4,7 | ✓ | ✓ | |
Άσκηση Πεδίου | 10 | 0,4 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 20 | 0,8 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Ur, P. A Course in English Language Teaching. Cambridge University Press.
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Arnold, J., H. Puchta & M. Rinvolucri (2007). Imagine that! Cambridge: Cambridge University Press.
Bartels, N. (2005). Applied linguistics and language teacher education. Springer.
Cohen, L., L. Manion & K. Morrison (2002). A guide to teaching practice. London: Routledge/Falmer.
Fried-Booth, D. (2002). Project work. Oxford: Oxford University Press.
Harmer, J. (2001). The practice of English language teaching. London: Longman.
Hedge, T. (2002). Teaching and learning in the language classroom. Oxford: Oxford University Press.
Hess, N. (2001).Teaching large multilevel classes. Cambridge: Cambridge University Press.
Morgan, J. & M. Rincolucri (1987). Once upon a time: using stories in the language classrooms. Cambridge: Cambridge University Press.
Phillips, S. (2001). Young learners. Oxford: Oxford University Press.
Prodromou, L. (1992). Mixed ability classes. Macmillan.
Richards, J.C. & C. Lockhart (2001). Reflective teaching in second language classrooms. Cambridge: Cambridge University Press.
Scrivener, J. (2003). Teaching grammar. Oxford: Oxford University Press.
Scrivener, J. (2005). Learning teaching. A guidebook for English language teachers. Oxford: Macmillan.
Thornbury, S. (1999). How to teach grammar. Essex: Pearson Education Limited.
Thornbury, S. (2002). How to teach vocabulary. Essex: Pearson Education Limited.
Warjnryb, R. (2003). Stories: narrative activities for the language classroom. Cambridge: Cambridge University Press.
Wallace, M. (1998) Action research for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-02-2020