Τίτλος | ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ / TEACHING AIDS |
Κωδικός | Γλ3-370 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600007067 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΕΠΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600131899
|
Τμήμα | Διδάσκοντες |
---|---|
1. a | Πασχαλίνα Γρούτκα |
2. b | Πασχαλίνα Γρούτκα |
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Νέα πτέρυγα Φιλοσοφικής (Αναγνωστήριο) |
Όροφος | Υπόγειο 2 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 01 (139) |
Ημερολόγιο | Tuesday 12:00 to 15:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600131899
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=4688
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει σε μελλοντικούς δασκάλους της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πώς μπορούν να επιλέξουν και να ενσωματώσουν διάφορα διδακτικά βοηθήματα στη γλωσσική διδασκαλία.
Η διδασκαλία του μαθήματος γίνεται σε δύο μέρη: μία δίωρη διάλεξη κατά τη διάρκεια της οποίας συζητούνται πρακτικές ιδέες και συμβουλές. Και ένα μονόωρο σεμινάριο, που διεξάγεται με μικρό αριθμό φοιτητών/ριών, κατά τη διάρκεια του οποίου οι φοιτητές/ήτριες μπορούν να παρουσιάσουν ομαδικές εργασίες που δείχνουν πώς μπορούν να συμπληρώσουν τα διδακτικά βιβλία με διάφορα διδακτικά βοηθήματα.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει σε μελλοντικούς δασκάλους της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πώς μπορούν να επιλέξουν και να ενσωματώσουν διάφορα διδακτικά βοηθήματα στη γλωσσική διδασκαλία. Το μάθημα θα εξετάσει πώς μια μεγάλη ποικιλία διδακτικών βοηθημάτων, από τον πίνακα και τον προβολέα διαφανειών μέχρι το βίντεο και το διαδίκτυο, μπορεί να διευκολύνει τη διδασκαλία και να επαυξήσει τη μάθηση. Η διδασκαλία του μαθήματος γίνεται σε δύο μέρη: μία δίωρη διάλεξη κατά τη διάρκεια της οποίας συζητούνται πρακτικές ιδέες και συμβουλές. Και ένα μονόωρο σεμινάριο, που διεξάγεται με μικρό αριθμό φοιτητών/ριών, κατά τη διάρκεια του οποίου οι φοιτητές/ήτριες μπορούν να παρουσιάσουν ομαδικές εργασίες που δείχνουν πώς μπορούν να συμπληρώσουν τα διδακτικά βιβλία με διάφορα διδακτικά βοηθήματα.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Ήχος
- Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 75 | 3 | ✓ | ||
Σεμινάρια | 75 | 3 | ✓ | ||
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η αξιολόγηση βασίζεται σε τελική γραπτή εξέταση. 30% του τελικού βαθμού μπορεί να προέρχεται από τις παρουσιάσεις των εργασιών που γίνονται κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Pictures for language learning, A. Wright Cambridge University Press, 1989
Pictures in action, G. Gerngross & H. Puchta, Prentice Hall, 1992
The mind's eye : using pictures creatively in language learning : teacher's book,
A. Maley & A. DuffCambridge University Press, 1980
Using the board in the language classroom, J. Dobbs, Cambridge University Press, 2001
Grammar on the go : quick & easy blackboard activities, V. Holder, Addison-Wesley, 1995
Planning and using the blackboard, P. Mugglestone, Heinemann, 1986
Music & song, T. Murphey, Oxford University Press, 1992
Musical openings : using music in the language classroom, D. Cranmer & L. Clement, Longman, 1992
Video in second language teaching : using, selecting, and producing video for the classroom, S. Stempleski, Susan, TESOL, 1989
Teaching English with video, M. Allan, Longman, 1985
Using authentic video in the language classroom, J. Sherman, Cambridge University Press, 2003
New ways of using drama and literature in language teaching, V. L. Whiteson, TESOL, 1996
How to Teach English with Technology, G. Dudeney & N. Hockly, Longman Pearson, 2007 Technology Enhanced Language Learning: Connecting Theory and Practice, A. Walker& G. White, OUP, 2013
Language Learning with Technology, G. Stanley, CUP, 2013
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-07-2015