Τίτλος | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ: ΠΟΙΗΣΗ / WORKSHOP IN CRITICAL WRITING: POETRY |
Κωδικός | Λογ5-125 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600007074 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 105
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΡΙΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ: ΠΟΙΗΣΗ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600131904
|
Τμήμα | Διδάσκοντες |
---|---|
1. a | Σοφία Εμμανουηλίδου |
2. b | Αικατερίνη Κίτση |
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 4 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136) |
Ημερολόγιο | Thursdsay 11:00 to 13:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600131904
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
- eLearning (Moodle):
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Κανένα προαπαιτούμενο.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
•Εξοικείωση σε βασικές μεθόδους ανάλυσης της ποίησης •Εξοικείωση στη βασική ορολογία που χρησιμοποιείται στην ανάλυση ποιητικών κειμένων •΄Ασκηση της κριτικής σκέψης και συγγραφή επιχειρηματολογικού δοκιμίου. Οι φοιτητές/τριες χρησιμοποιούν corpus με μια επιλογή ποιημάτων. Συνιστώμενη βιβλιογραφία αναγράφεται στο γενικό πλάνο του μαθήματος.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το εργαστήριο αυτό αποτελεί αφενός εισαγωγή στο λογοτεχνικό είδος της ποίησης, καθώς και στη βασική ορολογία που χρησιμοποιείται για την ανάλυσή της, και αφετέρου στοχεύει στο να αναπτύξει την ικανότητα των φοιτητών/τριών για κριτική γραφή και να ασκήσει τις επιχειρηματολογικές τους δεξιότητες. Οι φοιτητές/τριες που θα το παρακολουθήσουν θα εξασκηθούν στο πως να προσεγγίζουν ένα ποίημα, καθώς επίσης και πως να διατυπώνουν μια προφορική και γραπτή ανάλυση ενός ποιήματος, λαμβάνοντας υπόψη έννοιες όπως o ομιλιτής, ο τόνος της φωνής του, τα πρόσωπα, η ποιητική μεταφορά, ο ρυθμός και το μέτρο, η τυπογραφία του ποιήματος, κλπ. Η παρακολούθηση στο μάθημα αυτό είναι υποχρεωτική και είναι σημαντικό οι φοιτητές/τριες να συμμετέχουν ενεργά στη συζήτηση που γίνεται στο μάθημα. Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: •Εξοικείωση σε βασικές μεθόδους ανάλυσης της ποίησης •Εξοικείωση στη βασική ορολογία που χρησιμοποιείται στην ανάλυση ποιητικών κειμένων •΄Ασκηση της κριτικής σκέψης και συγγραφή επιχειρηματολογικού δοκιμίου. Οι φοιτητές/τριες χρησιμοποιούν corpus με μια επιλογή ποιημάτων. Συνιστώμενη βιβλιογραφία αναγράφεται στο γενικό πλάνο του μαθήματος. Αξιολόγηση: 1) γραπτή εξέταση κατά τη διάρκεια του εξαμήνου 2) εργασία στο σπίτι και 3) τελική γραπτή εξέταση
Λέξεις Κλειδιά
Ποίηση, στοιχεία/τεχνικά χαρακτηριστικά. περιεχόμενο, φόρμα, ακαδημαϊκός λόγος
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Podcast
- Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Οι φοιτητές/ήτριες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ΤΠΕ με διάφορους τρόπους: πρόσβαση σε ψηφιακούς πόρους (ebooks και eJournals), προβολές στην τάξη, ανατροφοδότηση σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την απόδοση του φοιτητή/ήτριας, επικοινωνία με διδάσκοντα μέσω του BigBlueButton, χρήση του Moodle, PPT και μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Σεμινάρια | 150 | 6 | ✓ | ||
Εργαστηριακή Άσκηση | ✓ | ✓ | |||
Φροντιστήριο | ✓ | ||||
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | ✓ | ||||
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση κατά τη διάρκεια του εξαμήνου (20%), εργασίες στην τάξη και στο σπίτι (10%), συγγραφή δοκιμίου στο σπίτι (20%) και τελική γραπτή εξέταση (50%).
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
- Δημόσια Παρουσίαση (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Barber, Charles. Poetry in English: An Introduction. London: Macmillan, 1988.
Brooks, Cleanth and Robert Penn Warren. Understanding Poetry. 4th ed. New York: Holt, Reinhart and Winston, 1976.
Furniss, Tom and Michael Bath. Reading Poetry: An Introduction. London: Prentice Hall, 1996.
Jones, R. T. Studying Poetry: An Introduction. London: Edward Arnold, 1986.
Kintgen, Eugene R. The Perception of Poetry. Bloomington: Indiana UP, 1983.
Miller, Ruth & Robert A. Greenberg. Poetry: An Introduction. London: Macmillan, 1981.
Scholes, Robert. Elements of Poetry. Oxford UP, 1969.
Scott, A. F. Close Readings: A Critical Appreciation of Poetry. London: Heinemann, 1974.
The Norton Introduction to Poetry. Ed. J. Paul Hunter, Alison Booth & Kelly J. Mays. 9th Edition. New York and London: Norton, 2007.
Turco, Lewis. Poetry: An Introduction Through Writing. Reston VA: Reston/Prentice-Hall, 1973.
Williams, John. Reading Poetry: A Contextual Introduction. London: Edward Arnold, 1985.
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-11-2020