Τίτλος | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ / INTRODUCTION TO LITERARY STUDIES |
Κωδικός | Λογ5-130 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600008086 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 106
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Χειμερινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600131907
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 1 |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126) |
Ημερολόγιο | Τετάρτη 11:00 έως 13:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600131907
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος:
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα αυτό στοχεύει στο να εισάγει τις φοιτήτριες/τους φοιτητές στις λογοτεχνικές σπουδές και να θέσει ερωτήματα όπως: Τι είναι λογοτεχνία; Γιατί και πώς να τη διαβάζουμε; Πώς λέμε μια ιστορία; Ποια η σχέση της με την καθημερινή μας ζωή και πως μπορεί να την αλλάξει; Ποια η σχέση της με τις άλλες τέχνες και μιντιακά μέσα; Ποια η σχέση λογοτεχνίας και κοινωνίας, φύλου, φυλής, ιδεολογίας, ταυτότητας, ιστορίας, τεχνολογίας, κ.ά.
Μέσα από συγκριμένα παραδείγματα και αναλύσεις το μάθημα θα προσεγγίσει έννοιες όπως για παράδειγμα κείμενο, διακείμενο, παρα-κείμενο, υπερ-κείμενο μέσω του ευρύτερου πλαισίου της αφηγηματικής πρακτικής και κριτικής ανάγνωσης και θα δημιουργήσει το υπόβαθρο για μια πιο εξειδικευμένη και διεπιστημονική ανάλυση κειμένων ενισχύοντας έτσι τα εισαγωγικά εργαστηριακά μαθήματα του πρώτου έτους στην ποίηση, δράμα και πεζό λόγο.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Λήψη αποφάσεων
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα δομείται από τον κάθε διδάσκοντα αλλά με οδηγό το βιβλίο The Cambridge Introduction to Narrative (2nd edition, 2008) by H. Porter Abbott.
Λέξεις Κλειδιά
Λογοτεχνία, θεωρία, κοινωνια
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 117 | 4,7 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 10 | 0,4 | ✓ | ✓ | |
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 20 | 0,8 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
The Cambridge Introduction to Narrative (2nd edition, 2008) by H. Porter Abbott.
Τελευταία Επικαιροποίηση
16-07-2015