Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα Ι: Γραπτός Λόγος: Μορφοσύνταξη Ι / Written discourse-Morphology/Syntax
Τίτλος στα ΓαλλικάLangue française I : discours écrit. Morphosyntaxe I
ΚωδικόςΥ-ΓΛΩ-01
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΓαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΝαι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID280006333

Πρόγραμμα Σπουδών: ΠΠΣ Τμήματος Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας (2020-)

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΓαλλική Γλώσσα Ι: Γραπτός Λόγος: Μορφοσύνταξη Ι
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Ώρες Συνολικά39
Class ID
600132750
ΤμήμαΔιδάσκοντες
1. Α - Μ Τσακνάκη Ο.Ολυμπία Τσακνάκη
2. Ν - Ω Τσακνάκη Ο.Ολυμπία Τσακνάκη
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Ελληνικά (Διδασκαλία)
  • Γαλλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
- Έννοιες, ανάλυση και ανάπτυξη μεταγλώσσας - Βελτίωση του γραπτού λόγου: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες - Ανάπτυξη προσληπτικών και παραγωγικών δεξιοτήτων: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες - Δομική ανάλυση κειμένων: εφαρμογές, παραγωγικές δραστηριότητες - Ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα αποτελεί μια περιγραφική ανάλυση και μελέτη των κύριων χαρακτηριστικών της δομής της Γαλλικής Γλώσσας εστιάζοντας στα ακόλουθα επίπεδα ανάλυσης και μελέτης: μορφολογία, σύνταξη και σημασιολογία. Εξετάζονται τα εξής μέρη του λόγου: προσδιοριστικά, ονοματικό σύνολο, επιθετικός προσδιορισμός, αντωνυμίες.
Λέξεις Κλειδιά
δομή, μορφολογία, σύνταξη, σημασιολογία, προσδιοριστικά, ονοματικά σύνολα, επιθετικός προσδιορισμός, αντωνυμίες.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Σημειώσεις
  • Διαφάνειες
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις80,3
Εργαστηριακή Άσκηση783,1
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων190,8
Εξετάσεις200,8
Σύνολο1255
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η επίδοση των φοιτητών ελέγχεται με συνεχή αξιολόγηση.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
  • Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
-Michèle Maheo-Le Coadic, Reine Mimran, Sylvie Poisson-Quinton, 2002, Grammaire expliquée du Français, CLE INTERNATIONAL. -Bentolila A., 1995, Grammaire alphabétique, Nathan, Paris. -Eluerd R., 2002, Grammaire descriptive de la langue française, Nathan, Paris. -Riegel Martin et al, 1994, Grammaire méthodique du français, PUF, Paris.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-07-2018