Πληροφορίες Μαθήματος
ΤίτλοςΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ / LANGUAGE CLASSROOMS OBSERVED
ΚωδικόςΓλ3-458
ΣχολήΦιλοσοφική
ΤμήμαΑγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Κύκλος / Επίπεδο1ος / Προπτυχιακό
Περίοδος ΔιδασκαλίαςΧειμερινή/Εαρινή
ΚοινόΌχι
ΚατάστασηΕνεργό
Course ID600005478

Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025

Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
ΚατεύθυνσηΤύπος ΠαρακολούθησηςΕξάμηνοΈτοςECTS
ΚΟΡΜΟΣΕπιλογήςΧειμερινό/Εαρινό-6

Πληροφορίες Τάξης
ΤίτλοςΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ακαδημαϊκό Έτος2018 – 2019
Περίοδος ΤάξηςΧειμερινή
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ
Ώρες Εβδομαδιαία3
Class ID
600134340
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
  • Υποβάθρου
  • Γενικών Γνώσεων
  • Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
  • Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση • να προσεγγίσουν κριτικά το περιβάλλον διδασκαλίας, • να λαμβάνουν υπόψη έναν αριθμό επιλογών διδακτικών μεθόδων που αφορούν οδηγίες, παροχή εξηγήσεων, ανατροφοδότηση της διδακτικής διαδικασίας, υποβολή ερωτήσεων, χρήση των κατάλληλων διδακτικών βοηθημάτων που θα μπορέσουν να υλοποιήσουν εύκολα σε συσχέτιση με το εκάστοτε περιβάλλον διδασκαλίας.
Γενικές Ικανότητες
  • Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Λήψη αποφάσεων
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι φοιτητές με το περιβάλλον της αίθουσας διδασκαλίας παρακολουθώντας τη ροή μαθήματος από βιντεοσκοπήσεις που έγιναν σε αίθουσες διδασκαλίας και αναλύοντας τις μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας. Έτσι οι φοιτητές εκτίθενται σε ποικίλες μεθόδους διδασκαλίας και εφιστάται η προσοχή τους σε μια σειρά από ζητήματα. Με αφετηρία τα βινεοσκοπημένα μαθήματα προσεγγίζονται θέματα που αφορούν τη διδασκαλία, όπως η υποβολή ερωτήσεων, παροχή οδηγιών, η επανατροφοδότηση της διδακτικής διδασκαλίας. Χρησιμοποιώντας στοχευμένες παρατηρήσεις, οι αυριανοί δάσκαλοι αποκτούν την απαραίτητη εγρήγορση για μια αποτελεσματική διδασκαλία ώστε με συνειδητές προσπάθειες να ενσωματώσουν και να αναπτύξουν τις παρουσιαζόμενες τεχνικές στη μελλοντική τους διδασκαλία. Ως μέρος του μαθήματος οι φοιτητές ενθαρρύνονται να κρατούν ημερολόγιο στο οποίο μπορούν να καταγράφουν τις βαθύτερες σκέψεις τους γύρω από τα ζητήματα που αναδύονται σε κάθε συγκεκριμένη διδασκαλία. Μέσω του μαθήματος αναδεικνύεται η στοχαστική διαδικασία και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί πιο αποτελεσματικά.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
  • Διαφάνειες
  • Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
  • Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
ΔραστηριότητεςΦόρτος ΕργασίαςECTSΑτομικάΟμαδικάErasmus
Διαλέξεις117
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων30
Εξετάσεις3
Σύνολο150
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
  • Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Main coursebook Richards, J. and Lockhart, C. 1996. Reflective Teaching in Second Language Classrooms. Cambridge: Cambridge University Press. References Brewster, J., Ellis, G. and Girard, D. 1991. The Primary English Teacher’s Guide. London: Penguin. Cohen, L. and Manion, L.1989. A Guide to Teaching Practice. London: Routledge. Duff, T. 1988. Explorations in Teacher Training: Problems and Issues. Harlow: Longman. Ellis, G. and Brewster, J. 1991. The Story-Telling Handbook for Primary Teachers. London: Penguin. Halliwell, S. and Jones, B. 1991. On Target: Teaching in the Target Language. CILT. Harmer, J. 2001. The Practice of English Language Teaching. London: Longman. Holden, S. (Ed.) Tearcher Training. London: Modern English Publications. Martin, C. 1995. Games and Fun Activities. CILT. Murphey, T. 1992. Music and Song. Oxford: Oxford University Press. Nunan, D. 1991. Language Teaching Methodology: A Textbook for Teachers. London: Prentice Hall. Nunan, D. and Lamb, C. 1996. The Self-Directed Teacher: Managing the Learning Process. Cambridge: Cambridge University Press. Scrivener, J. 2005. Learning Teaching: A Guidebook for English Language Teachers. Oxford: Heinemann. Tierney, D. and Humphreys, F. 1992. Improve your Image: The Effective Use of the OHP. CILT. Ur, P. 1996. A Course in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press. Wallace, M. 1993. Training Foreign Language Teachers: A Reflective Approach. Cambridge: Cambridge University Press. Wright, A. and Haleem, S. 1991. Visuals for the Language Classroom. Harlow: Longman.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-02-2020