Τίτλος | ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΙΙ / LANGUAGE MASTERY IΙ |
Κωδικός | Γλ1-102 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600006817 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 218
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Υποχρεωτικό | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΙΙ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 4 |
Ώρες Συνολικά | 52 |
Class ID | 600138481
|
Τμήμα | Διδάσκοντες |
---|---|
1. a | Πασχαλίνα Γρούτκα |
2. b | Χρυσοβαλάντης Μπαρτζώκας |
3. c | Πασχαλίνα Γρούτκα |
4. d | Χρυσοβαλάντης Μπαρτζώκας |
5. e | Χρυσοβαλάντης Μπαρτζώκας |
6. f | Πασχαλίνα Γρούτκα |
Πρόγραμμα Τάξης
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600138481
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.enl.auth.gr/course.asp?Id=27
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=6059
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Προαπαιτήσεις
Γενικές Προαπαιτήσεις
Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές/ήτριες να:
• αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες και τις στρατηγικές που απαιτούνται για αποτελεσματική μελέτη και μάθηση της Αγγλικής γλώσσας (με τη χρήση απαιτητικότερων κειμένων)
• κατανοούν την οργάνωση κειμένων και τα κρυφά νοήματα
• δουλεύουν αυτόνομα σε προβληματικές περιοχές
• αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητες της ανάλυσης και της σύνθεσης μέσω της παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου (κυρίως λόγου που προϋποθέτει επιχειρηματολογία)
• βελτιώσουν περαιτέρω την ικανότητα παραγωγής προφορικού λόγου (υποστηρίζοντας απόψεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα)
• ενισχύσουν την ικανότητα παραγωγής γραπτού λόγου (γράφοντας εκθέσεις πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα, χρησιμοποιώντας τεκμηριωμένο λόγο)
• γράφουν περιλήψεις άρθρων από εφημερίδες
• αναλύουν διαφημίσεις
• γίνουν πλήρως ανεξάρτητοι χρήστες της Αγγλικής γλώσσας
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Λέξεις Κλειδιά
στρατηγικές γραφής και ανάγνωσης, επιχειρηματολογία, κριτική ικανότητα
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιντεοδιαλέξεις
- Ήχος
- Πολυμεσικό υλικό
- Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-learning
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Σεμινάρια | 20 | 0,8 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 20 | 0,8 | ✓ | ✓ | |
Εκπόνηση μελέτης (project) | 35 | 1,4 | ✓ | ✓ | |
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 35 | 1,4 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 40 | 1,6 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή τελική εξέταση:60%
Γραπτές πρόοδοι:20%
Προφορικές παρουσιάσεις-Συμμετοχή στο μάθημα: 20%
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Προφορική Εξέταση (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Brannan, B. (2009). A writer's workshop: Crafting paragraphs, building essays (3rd ed.). Boston: McGraw-Hill Higher Education.
Brown, H.D., Cohen, D.S. & O'Day, J. (1991). Challenges: A process approach to academic English. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall Regents.
Cooper, S. & Patton, R. (1997). Writing logically, thinking critically. New York: Longman, 2nd ed.
Frank, Marcella (1990). Writing as thinking: a guided process approach. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall.
Graver, B.D. (1990). Advanced English Practice. Oxford: OUP.
Greenall, S., & Swan, Μ. (1986). Effective Reading. Reading Skills for Advanced Students. Cambridge: CUP.
Hedge, T. (2005). Writing (2nd ed.). Oxford: NY: OUP.
Imhoof, M., & Hudson, Η. (1975). From Paragraph to Essay. London: Longman.
Leech, G.N., & Svartvik, J. (1994). A Communicative grammar of English. London: Longman.
Quirk, R., & Stein, G. (1990). English in use. Harlow: Longman.
Swan, M., & Walter, C. (1997). How English Works: A grammar practice book with answers. Oxford: OUP.
Trimmer, J.F. (1998). Writing with a purpose. Boston: Houghton Mifflin Co., 12th ed.
White, R.V., & Arndt, V. (1991). Process writing. London; New York: Longman.
The Longman Grammar of Contemporary English (with CD-Rom)
Cambridge Advanced Learner’s Dictionary (with CD-Rom)
Oxford Advanced Learner’s Dictionary (with CD-Rom)
Macmillan English Dictionary for Advanced Learners (with CD-Rom)
Cobuild Dictionary for Advanced Learners (with CD-Rom)
A Student’s Grammar of the English language (formerly a University Grammar)
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-02-2020