Τίτλος | Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ / TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES |
Κωδικός | Γλ3-342 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600007069 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 3
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600138492
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 4 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136) |
Ημερολόγιο | Τετάρτη 11:00 έως 13:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600138492
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.enl.auth.gr/course.asp?Id=107
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=7141
- Άλλη:
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
1. Να εξοικειωθούν με τους κλάδους της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς (ΑΓΕΣ) και τους ρόλους του εκπαιδευτικού ΑΓΕΣ
2. Να εμβαθύνουν στα ειδικά γλωσσικά χαρακτηριστικά αγγλικών ακαδημαϊκών/τεχνικών κειμένων.
3. Να αναπτύξουν την κριτική ικανότητα αξιολόγησης μοντέλων ανάλυσης αναγκών, προγραμμάτων σπουδών και διδακτικού υλικού ΑΓΕΣ
4. Να μπορούν να σχεδιάσουν ερωτηματολόγια ανάλυσης αναγκών, μικρό πρόγραμμα σπουδών και διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία ΑΓΕΣ
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Ομαδική εργασία
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Αρχές, ιστορική αναδρομή και κλάδοι της αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς, οι πολλαπλοί ρόλοι του εκπαιδευτικού, διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας για ακαδημαϊκούς, επιστημονικούς, τεχνολογικούς και επιχειρησιακούς σκοπούς (Business English, ανάλυση μαθησιακών αναγκών, γλωσσική και κειμενική ανάλυση, μεθοδολογία διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς, σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων και εκπαιδευτικού υλικού.
Λέξεις Κλειδιά
academic English, professional English, register, discourse, needs analysis, course design, materials design, evaluation
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Χρήση υπολογιστή και προβολέα για παρουσίαση σημειώσεων στην τάξη, χρήση e-class για το υλικό του μαθήματος, χρήση e-mail για επικοινωνία με τους φοιτητές/ριες, χρήση Ηλεκτρονικής Γραμματείας για καταχώρηση βαθμολογίας.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 117 | 4,7 | ✓ | ||
Εργαστηριακή Άσκηση | 30 | 1,2 | |||
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | |||
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
-
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Dudley-Evans, T., & St. John, M. J. (1998). Developments in English for specific purposes: A multi-disciplinary approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Hutchinson, T., & Waters, A. (1987). English for specific purposes: A learning-centred approach. Cambridge: Cambridge University Press. Chapters: 1, 2, 4 (4.4., 4.5, 4.6), 6, 7, 8, 9, 10
Jordan, R.R. (1997). English for academic purposes. Cambridge: Cambridge University Press. Chapters: 7, 16, 17, 18.
Chung, T. M. & Nation, P. (2003). “Technical vocabulary in specialised texts”. Reading in a Foreign Language (15)2, pp. 103-116. Freely downloadable from http://nflrc.hawaii.edu/rfl/october2003/chung/chung.pdf
Ferguson, G. 1997. “Teacher Education and LSP: The Role of Specialised Knowledge”. In Howard, R. & Brown, G. (eds.), Teacher Education for Languages for Specific Purposes. Multilingual Matters, 80-89. (COURSE READING PACKET in the library)
Trimble, L. 1985. English for Science and Technology: A Discourse Approach. Chapter 9. (COURSE READING PACKET in the library)
Τελευταία Επικαιροποίηση
11-02-2020