Τίτλος | ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ / LANGUAGE CLASSROOMS OBSERVED |
Κωδικός | Γλ3-458 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600005478 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2024-2025
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600138493
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 4 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 417 (136) |
Ημερολόγιο | Δευτέρα 13:30 έως 16:00 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
- Γενικών Γνώσεων
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Γενικού Υποβάθρου
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600138493
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση
• να προσεγγίσουν κριτικά το περιβάλλον διδασκαλίας,
• να λαμβάνουν υπόψη έναν αριθμό επιλογών διδακτικών μεθόδων που αφορούν οδηγίες, παροχή εξηγήσεων, ανατροφοδότηση της διδακτικής διαδικασίας, υποβολή ερωτήσεων, χρήση των κατάλληλων διδακτικών βοηθημάτων που θα μπορέσουν να υλοποιήσουν εύκολα σε συσχέτιση με το εκάστοτε περιβάλλον διδασκαλίας.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι φοιτητές με το περιβάλλον της αίθουσας διδασκαλίας παρακολουθώντας τη ροή μαθήματος από βιντεοσκοπήσεις που έγιναν σε αίθουσες διδασκαλίας και αναλύοντας τις μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας. Έτσι οι φοιτητές εκτίθενται σε ποικίλες μεθόδους διδασκαλίας και εφιστάται η προσοχή τους σε μια σειρά από ζητήματα. Με αφετηρία τα βινεοσκοπημένα μαθήματα προσεγγίζονται θέματα που αφορούν τη διδασκαλία, όπως η υποβολή ερωτήσεων, παροχή οδηγιών, η επανατροφοδότηση της διδακτικής διδασκαλίας.
Χρησιμοποιώντας στοχευμένες παρατηρήσεις, οι αυριανοί δάσκαλοι αποκτούν την απαραίτητη εγρήγορση για μια αποτελεσματική διδασκαλία ώστε με συνειδητές προσπάθειες να ενσωματώσουν και να αναπτύξουν τις παρουσιαζόμενες τεχνικές στη μελλοντική τους διδασκαλία. Ως μέρος του μαθήματος οι φοιτητές ενθαρρύνονται να κρατούν ημερολόγιο στο οποίο μπορούν να καταγράφουν τις βαθύτερες σκέψεις τους γύρω από τα ζητήματα που αναδύονται σε κάθε συγκεκριμένη διδασκαλία. Μέσω του μαθήματος αναδεικνύεται η στοχαστική διαδικασία και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί πιο αποτελεσματικά.
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 117 | ✓ | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 30 | ✓ | ✓ | ||
Εξετάσεις | 3 | ✓ | ✓ | ||
Σύνολο | 150 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Main coursebook
Richards, J. and Lockhart, C. 1996. Reflective Teaching in Second Language Classrooms. Cambridge: Cambridge University Press.
References
Brewster, J., Ellis, G. and Girard, D. 1991. The Primary English Teacher’s Guide. London: Penguin.
Cohen, L. and Manion, L.1989. A Guide to Teaching Practice. London: Routledge.
Duff, T. 1988. Explorations in Teacher Training: Problems and Issues. Harlow: Longman.
Ellis, G. and Brewster, J. 1991. The Story-Telling Handbook for Primary Teachers. London: Penguin.
Halliwell, S. and Jones, B. 1991. On Target: Teaching in the Target Language. CILT.
Harmer, J. 2001. The Practice of English Language Teaching. London: Longman.
Holden, S. (Ed.) Tearcher Training. London: Modern English Publications.
Martin, C. 1995. Games and Fun Activities. CILT.
Murphey, T. 1992. Music and Song. Oxford: Oxford University Press.
Nunan, D. 1991. Language Teaching Methodology: A Textbook for Teachers. London: Prentice Hall.
Nunan, D. and Lamb, C. 1996. The Self-Directed Teacher: Managing the Learning Process. Cambridge: Cambridge University Press.
Scrivener, J. 2005. Learning Teaching: A Guidebook for English Language Teachers. Oxford: Heinemann.
Tierney, D. and Humphreys, F. 1992. Improve your Image: The Effective Use of the OHP. CILT.
Ur, P. 1996. A Course in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press.
Wallace, M. 1993. Training Foreign Language Teachers: A Reflective Approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Wright, A. and Haleem, S. 1991. Visuals for the Language Classroom. Harlow: Longman.
Τελευταία Επικαιροποίηση
09-02-2020