Τίτλος | Η ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ / INFORMATION TECHNOLOGY IN ELT |
Κωδικός | Γλ3-473 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600006633 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 1
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | Η ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600138494
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Νέα πτέρυγα Φιλοσοφικής (Αναγνωστήριο) |
Όροφος | Υπόγειο 2 |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 01 (139) |
Ημερολόγιο | Τρίτη 16:00 έως 18:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600138494
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.enl.auth.gr/course.asp?Id=100
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Τα επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα για τους/τις φοιτητές/ήτριες είναι:
Να μάθουν πώς μπορούν να ενσωματώσουν την Τεχνολογία των Πληροφοριών στη Γλωσσική Διδασκαλία.
Να διερευνήσουν τρόπους με τους οποίους ο παγκόσμιος ιστός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή υλικού τόσο για τους/τις εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/ήτριες.
Να σκεφθούν το πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εμπλέξουν τους/τις μαθητές/ήτριές τους σε on-line δραστηριότητες και παιχνίδια καθώς και σε επικοινωνία και συνεργασία με άλλες τάξεις από διάφορα μέρη του κόσμου.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει σε μελλοντικούς δασκάλους της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πώς μπορούν να ενσωματώσουν την Τεχνολογία των Πληροφοριών στη Γλωσσική Διδασκαλία.
Το μάθημα θα προτείνει τρόπους με τους οποίους ο παγκόσμιος ιστός μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή υλικού τόσο για τους/τις εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/ήτριες.
Επίσης, θα αναλύσει το πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εμπλέξουν τους/τις μαθητές/ήτριές τους σε on-line δραστηριότητες και παιχνίδια καθώς και σε επικοινωνία και συνεργασία με άλλες τάξεις από διάφορα μέρη του κόσμου.
Λέξεις Κλειδιά
Διδασκαλία, Ξένες Γλώσσες, ΤΠΕ, Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνίας
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Πολυμεσικό υλικό
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
Ο στόχος αυτού του μαθήματος είναι να παρουσιάσει σε μελλοντικούς δασκάλους της Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας πώς μπορούν να ενσωματώσουν την Τεχνολογία των Πληροφοριών στη Γλωσσική Διδασκαλία.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 39 | 1,6 | ✓ | ✓ | |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 108 | 4,3 | ✓ | ✓ | |
Εξετάσεις | 3 | 0,1 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Οι φοιτητές αξιολογούνται με βάση τελική γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Επίλυση Προβλημάτων (Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
How to Use the Internet in ELT, D. Teeler & Peta Gray, Longman, 2000
How to Teach English with Technology, G. Dudeney & N. Hockly, Longman Pearson, 2007 Technology Enhanced Language Learning: Connecting Theory and Practice, A. Walker& G. White, OUP, 2013
Language Learning with Technology, G. Stanley, CUP, 2013
Teaching with Technology: Internet and Tools, N. Peachey, CUP, 2012
The Internet and the Language Classroom: A Practical Guide for Teachers, G. Dudeney, CUP, 2007
The Internet, S. Windeatt et al, OUP, 2000
New Ways of Using Computers in Language Teaching, T. Boswood (ed.), TESOL, 1997
Factors influencing the adoption of the Internet as a teaching tool at foreign language schools, Cláudia B.M.J. Martinsa et al, ELSEVIER, 42:4, pp. 353–374
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-02-2020