Τίτλος | ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ / CONTEMPORARY AMERICAN DRAMA/THEATRE |
Κωδικός | Λογ7-329 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό, 2ος / Μεταπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600007104 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 4
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες μέλη ΔΕΠ |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600138514
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας |
Όροφος | Ισόγειο |
Αίθουσα | ΑΙΘΟΥΣΑ 112 (111) |
Ημερολόγιο | Τετάρτη 11:00 έως 13:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Επιστημονικής Περιοχής
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600138514
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.enl.auth.gr/teachers/course_description.asp?Id=122
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=10543
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Οι φοιτητές μαθαίνουν να: 1. προσεγγίζουν το θεατρικό κείμενο μέσα στο ιστορικο-κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο παραγωγής του, 2. εντοπίζουν τα αισθητικά και ιδεολογικά στοιχεία θεατρικών κειμένων (ρεαλισμός, νατουραλισμός, εξπρεσσιονισμός, θέατρο του παραλόγου), 3.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Λέξεις Κλειδιά
θεατρο, θεωρία, ιστορία, κριτική
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Βιβλίο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Αξιολόγηση των Φοιτητών
Περιγραφή
powerpoint presentations, videos, emails, e-learning platform
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 98 | 3,9 | |||
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 24 | 1,0 | |||
Εξετάσεις | 28 | 1,1 | |||
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Τελικές εξετάσεις
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Γραπτή Εξέταση με Ερωτήσεις Εκτεταμένης Απάντησης (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Βιβλιογραφία μαθήματος (Εύδοξος)
Θέατρο,Κοινωνία, Έθνος: απο την Αμερική στις Ηνωμένες Πολιτείες
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Alba, Richard D. Ethnic Identities (E 184. A1A45)
Antonin, Artaud. The Theatre and Its Double
Ashcroft, Bill et al (eds). The Postcolonial Studies Reader.
Aston, Elaine. Theatre as Sign System (PN 2041. S45A85)
Austin, Gayle, Feminist Theories for Dramatic Criticism (PN 1633. F45A9)
Barker, Francis. Postmodernism and the Re-Reading of Modernity (PN 88. P67P69).
Bennett, Susan. Theatre Audiences (PN 1590. A9B48)
Benston, Kimberly. Baraka: The Renegade and the Mask, 1976.
Berney, K. A. Contemporary American Dramatists (PS 352. C65)
Bernstein, Samuel. The Strands Entwined: A New Direction in American Drama, 1980.
Bertens, Hans. The Idea of the Postmodern
Birringer, Johannes. Theatre, History, Postmodernism (PN 2039. B57)
Blau, Herbert. The Eye of Prey: Subversions of the Postmodern
Blonsky, Marshall. American Mythologies
Bourdieu, Pierre. The Field of Cultural Production (NY 180. S6B68)
Calhoun, Craig. Social History and the Politics of Identity (HM 131. S63)
Calinescu, Matei. Five Faces of Modernity
____. Exploring Postmodernism (PN 98. P67E97).
Callinicos, Alex. Against Postmodernism (B 831. 2. C34)
Case, Sue-Ellen. The Performance of Power
Cohn, Ruby. American Dramatists 1960-1980.
Collins, Jim. Uncommon Cultures: Popular Culture and Postmodernism.
Connor, Steven. Postmodernist Culture (PN 98. P67C66)
Culler, Jonathan. On Deconstruction (PN 98. D43C8)
Digaetani, John. Search for a Postmodern Theatre (PS 352. S43).
Docherty, Thomas. After Theory: Postmodernism/Postmarxism (PN98. P641)
______. (ed). Postmodernism: A Reader.
Dolan, Jill. Spectator as Critic.
Downing, David B., ed. Image and Ideology in Modern/Postmodern Discourse (PN 771. 145)
Eagleton, Terry. Ideology of the Aesthetic (BH 151. E2)
Fanon, Frantz. The Wretched of the Earth.
Foster, Hal (ed). Anti-Aesthetic.
Geetz, Clifford. The Interpretation of Cultures (GN 315. G3C)
Geis, Deborah. Postmodern Theatric[h]s.
Harvey, David. The Condition of Postmodernity (CB428. H38)
Harriott, Esther. American Voices
Hart, Lynda. Acting Out: Feminist Performances
_______. Making a Spectacle.
Hilton, Julian. Performance (PN 2061. H55)
Hoesterev, Ingeborg (ed.). Zeitgeist in Babel: The Postmodernist Controversy (B 831. 2. Z45).
Hutcheon, Linda. The Politics of Postmodernism
Huyssen, Andreas. After the Great Divide: Modernism, Mass Culture, Postmodernism.
Jameson, Fredric. The Political Unconscious.
_______. Postmodernism, or the Cultural Logic of Late Capitalism.
Jordan, Glenn. Cultural Politics (NY180 S6J66)
Kaye, Nick. Postmodernism and Performance (PN 2037. K35)
Kearney, Richard. The Wake of Imagination (PN 56745. K43)
-------Poetics of Imagining (B 105.149 K42)
Keefe, Susan. Chicano Ethnicity (E 184. M5K431)
Kellner, Douglas. Media Culture: Cultural Studies, Identity and Politics Between the Modern and the Postmodern.
Kolin, Philip. American Playwrights Since 1945 (PS 350. A4)
Kroker, Arthur and Cook, David. The Postmodern Scene.
La Capra, Dominick. Rethinking Intellectual History
Lyotard, Jean-Francois. The Postmodern Condition.
Macdonald, Erik. Theatre at the Margins (PN 2193. E86. M33).
Madison, Garry. The Hermeneutics of Postmodernity (BD 241. M25)
Malkin, Jeanette. Verbal Violence in Contemporary Drama (PN 1861. M28)
Mance Williams. Black Theatre in the 1960s and 1970s (PN 2270. A35)
Mann, Paul. Theory-Death of the Avant-Garde (BH 301. A94M36).
Marranca, Bonnie and G. Dasgupta (eds). American Playwrights.
Martin, Jacqueline. Voice in Modern Theatre (PN 2071. S65M37)
Martin, Randy. Performance as Political Act
McCorkle, James. Still Performance (PS 3525. A8477S86).
Mukerji, Chandra, ed. Rethinking Popular Culture (N 357. R48)
Nelson, Brian. Asian American Drama
Novy, Marianne. Cross-cultural Performances
Orr, John. Tragicomedy and Contemporary Culture (PN 1907. 07)
Pavis, Patrice. Theatre at the Crossroads of Culture (PN1643. P3813)
Payne, Micahel. Reading Theory: An Introduction to Lacan, Derrida, Kristeva (PN 81. P39)
Phelan, Peggy. The Politics of Performance (NY 650. P6P47)
Postlewait, Thomas. Interpreting the Theatrical Past
Pottlitzer, Joanne. Hispanic Theatre in the United States and Perto Rico (PN 2270. H57P68).
Reinelt, G. ed. Critical Theory and Performance (PN 2039. C75)
Roudané, Matthew. American Drama Since 1960 (PS 352. R 68)
Said, Edward. Orientalism.
Schechner, Richard. Performance Theory
-------. Between Theatre and Anthropology (PN 2041. A57533)
Seller, Maxine. Ethnic Theatre in U.S (PN 2226. E85)
Shank, Theodore. American Alternative Theatre.
Silverman, Hugh J (ed). Postmodernism: Philosophy and the Arts (B 831. 2. P68).
Simard, Rodney. Postmodern Drama (PS 352. S571984)
Simons, Herbert W. After Postmodernism (B 831 A4)
Smith, Larry E., Discourse Across Cultures (PE 2751. D57)
Trachtenberg, Alan. The Postmodern Moment (NY 456.5. P66P66)
Turabian, Kate L. A Manual for Writers of Term Papers, Theses and Dissertations (Ref. LB2369 T8)
Vattimo, Gianni. The End of Modernity (B 828. 3 V3713)
Whitaker, Thomas. Fields of Play in Modern Drama (PN 1851. W45)
Wiles, Timothy. The Theatre Event (PN 2189. W51980)
Williams, Linda. Hard Core: Power, Pleasure and the Frenzy of the Visible.
Wolf, Naomi. The Beauty Myth
**************************
.NOTE: Students are not expected to read all these secondary books. They can consult those sources they consider most useful for their better understanding of the course.
Τελευταία Επικαιροποίηση
20-11-2020