Τίτλος | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ / INTRODUCTION TO THE LINGUISTIC RESEARCH PAPER |
Κωδικός | Γλ5-300 |
Σχολή | Φιλοσοφική |
Τμήμα | Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας |
Κύκλος / Επίπεδο | 1ος / Προπτυχιακό |
Περίοδος Διδασκαλίας | Χειμερινή/Εαρινή |
Κοινό | Όχι |
Κατάσταση | Ενεργό |
Course ID | 600007145 |
Πρόγραμμα Σπουδών: 2018-2019
Εγγεγραμμένοι φοιτητές: 0
Κατεύθυνση | Τύπος Παρακολούθησης | Εξάμηνο | Έτος | ECTS |
---|---|---|---|---|
ΚΟΡΜΟΣ | Επιλογής | Χειμερινό/Εαρινό | - | 6 |
Τίτλος | ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ |
Ακαδημαϊκό Έτος | 2018 – 2019 |
Περίοδος Τάξης | Εαρινή |
Διδάσκοντες άλλων Κατηγοριών |
|
Ώρες Εβδομαδιαία | 3 |
Ώρες Συνολικά | 39 |
Class ID | 600139541
|
Πρόγραμμα Τάξης
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 1 |
Αίθουσα | ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 107 (126) |
Ημερολόγιο | Monday 09:00 to 11:00 |
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 1 |
Αίθουσα | ΝΗΣΙΔΑ (354) |
Ημερολόγιο | Friday 13:30 to 14:30 |
Κτίριο | Φιλοσοφική (Νέα) |
Όροφος | Όροφος 1 |
Αίθουσα | ΝΗΣΙΔΑ (354) |
Ημερολόγιο | Friday 14:30 to 15:30 |
Τύπος Μαθήματος 2016-2020
- Υποβάθρου
- Γενικών Γνώσεων
- Επιστημονικής Περιοχής
- Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος 2011-2015
Ειδικού Υποβάθρου / Κορμού
Τρόπος Παράδοσης
- Πρόσωπο με πρόσωπο
Ηλεκτρονική Διάθεση Μαθήματος
- e-Οδηγός Σπουδών https://qa.auth.gr/el/class/1/600139541
- Στον ιστοχώρο του Τμήματος: http://www.enl.auth.gr/course.asp?Id=112
- eLearning (Moodle): https://elearning.auth.gr/course/view.php?id=6060
Erasmus
Το μάθημα προσφέρεται και σε φοιτητές
προγραμμάτων ανταλλαγής.
Γλώσσα Διδασκαλίας
- Αγγλικά (Διδασκαλία, Εξέταση)
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μέχρι το τέλος του εξαμήνου, οι φοιτήτριες/τές αναμένεται να μπορούν να:
ερευνούν ένα συγκεκριμένο θέμα μέσω της βιβλιοθήκης του Τμήματος και να κάνουν χρήση των ακαδημαϊκών βιβλίων και περιοδικών,
αναπτύξουν και να παρουσιάσουν με τον κατάλληλο ακαδημαϊκό λόγο ένα γλωσσολογικό επιχείρημα,
αξιολογούν με κριτικό πνεύμα διάφορες πηγές,
αναγνωρίζουν και να αποφεύγουν την λογοκλοπή, να παραφράζουν και να ενσωματώνουν στην εργασία τους πηγές από άλλους συγγραφείς ακολουθώντας τον ΑΡΑ τρόπο γραφής,
κατασκευάζουν την δική τους σελίδα με βιβλιογραφικές παραπομπές,
κάνουν σωστή χρήση του χρόνου, ακολουθώντας τα χρονοδιαγράμματα και τις καταληκτικές ημερομηνίες υποβολής των εργασιών,
καταθέσουν μία καλά οργανωμένη, με συνοχή και σωστά δομημένη ερευνητική εργασία.
Γενικές Ικανότητες
- Εφαρμογή της γνώσης στην πράξη
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
- Λήψη αποφάσεων
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου
- Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Περιεχόμενο Μαθήματος
Το μάθημα εξετάζει ερευνητικές μεθόδους καθώς και τον τρόπο σχεδιασμού και δόμησης μίας γλωσσολογικής ερευνητικής εργασίας. Το μάθημα φιλοδοξεί να φέρει σε επαφή τις/τους φοιτήτριες/τές με τις θεμελιώδεις αρχές της ερευνητικής διαδικασίας και τις διάφορες πτυχές που συνδέονται με τον ακαδημαϊκό γραπτό λόγο. Μερικές από τις περιοχές που καλύπτει το μάθημα είναι οι ακόλουθες: α) χρήση του καταλόγου της βιβλιοθήκης του Α.Π.Θ., β) έρευνα πηγών και αξιολόγησή τους με βάση τη σχετικότητά τους με το θέμα της εργασίας, γ) διάφορα είδη εργασιών (ανασκόπηση βιβλιογραφίας, πειραματικές μελέτες), δ) χρήση του APA τρόπου γραφής, ε) ερευνητικές μέθοδοι (συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια, κλπ.), στ) δομή της γλωσσολογικής ερευνητικής εργασίας, ζ) ανάλυση δεδομένων, η) παράφραση, περίληψη, αυτούσια παράθεση αποσπασμάτων από άλλους συγγραφείς, θ) αποφυγή λογοκλοπής, κλπ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Δεν υπάρχει τελική γραπτή εξέταση. Η αξιολόγηση βασίζεται στην ενεργή συμμετοχή των φοιτητριών/τών κατά τη διάρκεια του εξαμήνου, την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών μέσα στην τάξη και τη συγγραφή δύο ερευνητικών εργασιών: μίας μικρής 1.500 λέξεων και μίας μεγαλύτερης 3.000 λέξεων. Οι φοιτήτριες/ητές θα πρέπει να επιλέξουν το θέμα των εργασιών τους από μία λίστα θεμάτων που θα δοθεί σε εύλογο χρόνο από τη διδάσκουσα. Η καθυστερημένη κατάθεση εργασιών (εκτός χρονοδιαγράμματος) οδηγεί στη μείωση του τελικού βαθμού ενώ ο εντοπισμός λογοκλοπής οδηγεί σε αυτόματη αποτυχία.
Λέξεις Κλειδιά
έρευνα, ακαδημαϊκός λόγος, γλωσσολογία, APA
Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού
- Σημειώσεις
- Διαφάνειες
- Πολυμεσικό υλικό
- Διαδραστικές ασκήσεις
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών
Χρήση Τ.Π.Ε.
- Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση
- Χρήση Τ.Π.Ε. στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
Περιγραφή
Χρήση της ηλεκτρονικής νησίδας της Φιλοσοφικής σχολής για τη διεξαγωγή εργαστηριακών ασκήσεων.
Επικοινωνία με τους/τις φοιτητές/ήτριες μέσω e-learning.
Οργάνωση Μαθήματος
Δραστηριότητες | Φόρτος Εργασίας | ECTS | Ατομικά | Ομαδικά | Erasmus |
---|---|---|---|---|---|
Διαλέξεις | 30 | 1,2 | ✓ | ✓ | |
Εργαστηριακή Άσκηση | 15 | 0,6 | ✓ | ✓ | ✓ |
Μελέτη και ανάλυση βιβλίων και άρθρων | 25 | 1 | ✓ | ✓ | |
Εκπόνηση μελέτης (project) | 20 | 0,8 | ✓ | ✓ | ✓ |
Συγγραφή εργασίας / εργασιών | 60 | 2,4 | ✓ | ✓ | |
Σύνολο | 150 | 6 |
Αξιολόγηση Φοιτητών
Περιγραφή
Η τελική αξιολόγηση βασίζεται στην ενεργή συμμετοχή των φοιτητριών/τών μέσα στην τάξη, μία προφορική παρουσίαση και στην επιτυχή ολοκλήρωση δύο ερευνητικών εργασιών: μίας μικρής 1.500 λέξεων και μίας μεγαλύτερης 3.000 λέξεων.
Μέθοδοι Αξιολόγησης Φοιτητών
- Γραπτή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Εργαστηριακή Εργασία (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
- Άλλη / Άλλες (Διαμορφωτική, Συμπερασματική)
Βιβλιογραφία
Επιπρόσθετη βιβλιογραφία για μελέτη
Writing with a purpose, J. F. Trimmer (PE 1408 .T695 1998)
Writing Research Papers (9th ed.), J. D. Lester, (LB 2369 .L4 1999)
How to write essays, dissertations and theses in literary studies, N. Fabb & A. Durant, (PE 1479 .C7F33 1993)
Τελευταία Επικαιροποίηση
04-02-2020